-
Vs: EAMOD suomiteleskooppi
Syvä huokaus taas näitä juttuja.. aletaan vielä henkilökohtaisella tasolla tulemaan silmille kun yleisesti sanoo. Ja mun sanoja lainatakseni "eroja varmasti on, sitä en epäile". Mut jos sisälukutaito ja maltti on peltohiiren luokkaa ja suhteellisuudentaju asioihin jotain hädin tuskin keskimääräisen kakskymppisen niin.. lopetanpa tähän ;). Ei tarkoitus ollut ketään omilla jorinoilla loukata, mä tietenkin vertasin vain ja ainoastaan omaan putkistoon ja miten sen nään. Mikään selvänäkijä kai sentää oo :D. Ota reikäpää kalja se rauhottaa.
Noista kuvista voisin päätellä et värivirhe on pahempi kuin omassa. Voin laittaa tosta kuvia niin saa muutkin vertailla, kunhan kerkiin vetää lightroomin läpi.
Tankista valittaminen sit.. tässä voi kukin mennä itseensä ja miettiä mitä tuli lauottua. Mitä ihmettä luulitte saavanne? Ilmainen yli kolmenkympin kylkiäinen ja pitäs olla vielä normimyyntikappale ja priima? Eiköhän noi ole puffilla jo ainakin pinnallisesti huomattu vähän huonokuntosemmiks kun ilmaseks jakavat, tai sit ne ei vaan käy enää kaupaks. No ehkä sekin kauppiaan kanta tänne vielä tulee . Pointti mulla on se et haukkumatta tämän valmistajaa sekä myyjää itse oisin ollu enemmän kuin hyvilläni. Ei paha tehtävä edes saada tota fiksattua (siis jos karto ei mahdu, kolhuihin en ota kantaa). Jos itse ei osaa, niin ehkä kaveri ja jos ei sekään oh well, se oli ILMAINEN. No joo ymmärrän sinänsä hyvin kun tuntee tulleensa petetyksi modin suhteen niin eipä tuo lämmitä. Mulle saa kyllä noita viallisia tankkeja lähettää, voin vaikka postit maksaa jos kirjeenä laitatte! :) Edit: tai no, empä tiiä tarviinko noita mihinkään. Lahjoituksena voisin ottaa jos ei nyt ihan lytyssä ole.
Sitten takas ilosempiin asioihin :)! Pääs tänään testaa miltä näyttää KayFun tämän modin nokassa ja hyvinhän toi istui, jos joku sellasta miettii. Saattas olla et joku päivä vois harkitakin, pinta on (ilman värivirheitä tietenkin.. :D ) hyvin samannäköinen. Laippa atossa hitusen kapeampi, mut siihen osuu käytössä peukalo-etusormi ote kuin nenä päähän! Jos verrataan Odya ja tätä miltä näyttää yhdessä modin kanssa niin Venäjä-Suomi sopii rajakiistat syleillen siinä missä Kreikka eroo eurosta melko selkeesti. Otin tosta huonon kännykuvan ja katon saisko tosta esittelykelpoista, jos ketään kiinnostaa?
P.s Kiitos EA, Mod pelaa erinomaisesti :).
-
EAmodi pöhisee täälläkin loistavasti. Ruuvasin sovittimella 901 aton kiinni ja siihen vielä dripshield. Surutta voi lorotella litkua tuonne ja täyttö kerran tunnissa. Maku on oivallinen eikä liemet ole valunut putken sisälle. Suosittelen edellämainittua settiä jos haluaa reilummin makua kuin perus bogesta. Ilman kikkiäkin pöhisee just makoisasti.
http://koti.mbnet.fi/sib77/jpg/2eam.jpg
Kuvankin räpsäytin. Laittakaa muutkin kuvia modista O0
-
http://i453.photobucket.com/albums/q.../vapottelu.jpg
GP Spheroid & EAMod. Ei mikään esteettisin kombo, mutta rokkaa siitäkin huolimatta. Kunhan saan taas Somniumin tuohon niin kasassa on se alkuperäinen kombo, Suomi-ato ja Suomi-modi :D
-
pidetäänpäs ystäväiset höyryweljet linja suht asiallisena, jookosta? :D
kritiikki ja palaute on aina hyväksi, tulin vain ketjuun varmuudeksi rauhoittelemaan kun
on perjantaikin ja asiaa kaikilla kovasti.
:esmoke:
-
Itse metallityöläisenä (laserleikkuriohjelmoija)ymmärrän hyvin mitä nyky valmistuspaine/kiire on.
Monta alihankinta firmaa on nurin ja työt kasautuvat jäljellä oleville. Asiakkailla on nykyään jumalaton kiire,
osat pitäisi saada heti tai viimeistään huomenna, pieniä valmistusvirheitä sattuu ihan väkisin työmäärästä,kiireestä ja aikataulujen kireydestä johtuen. Luotan siihen että takuuasiat toimivat, jos jotain kauneusvirhettä tms löytyy.
Toista on joittenkin kiinan-rimpuloitten kanssa....
Oma EA mod lähetetty näköjään Finnvapelta tänään :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apukuski
Seurailtuani tätä ketjua on kyllä mieli muuttunut monesti tilaanko ensi viikolla EAmodin vai en.
Itse olen ollut yksi kritiikin antajista, siitä huolimatta sanon, että on EA tutustumisen arvoinen. Omalla kohdalla ongelmat ovat pieniä (nappi, jonka toiminta paranee koko ajan käytön myötä) tai kosmeettisia. Kritiikki perustuu lähinnä ennakkomainonnan aikaansaamiin osittain täyttymättä jääneisiin odotuksiin.
Valmistajan aktiivinen osallistuminen keskusteluun osoittaa kyllä sen, että mahdolliset ongelmat korjataan/hoidetaan. Pakkohan tätä on käytönkin perusteella suositella.
-
KICK!!!
Kick ei saa kontaktia. Se pyörii ja helisee "Kick-putkessa" ihan vapaana, eikä ota kunnolla maata. Siitähän se johtuu, ettei saa höyryjä.
Nyt alkaa mennä päreet tän vehkeen kanssa.
-
täällä numero 12 omistaja, minun putki on pelkkää priimaa.
pelkkää alkukankeutta, ja onhan se töissäkin nähty että silloin kun kaikki menee hyvin niin mitään ei kuulu mutta virheistä huudetaan heti. eikun valmistajalta vaan lisää tuotettu sorviin.
itse toivoisin näkeväni electric angelsin silica aton tuossa eamodin päässä piakkoin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
KICK!!!
Kick ei saa kontaktia. Se pyörii ja helisee "Kick-putkessa" ihan vapaana, eikä ota kunnolla maata. Siitähän se johtuu, ettei saa höyryjä.
oliskohan kickissä itsessään vikaa, tuskin sorvauksen kiire sentään putken halkaisijaa muuttaa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
6devil9
itse toivoisin näkeväni electric angelsin silica aton tuossa eamodin päässä piakkoin :D
Joo kannatusta kotimaiselle silicaattorille täältäkin!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
KICK!!!
Ruuvaa se kick putki kiinni yläputkeen.. pohjaan asti, niin ei se kick helise. Sit akkua sisään ja alapäästä säätää tiukaksi, jos 18650 niin joutuu vähän avaamaan yläosastakin.
Omassa ainakin toimii noin ja täydellisesti. Huippu modi! :D
-
Revin siitä Kickistä vähän ulos sitä leparetta joka toimii maadoittimena.
Vaihdoin uuden akun. Kick ei pössyttänyt, mutta ProVari näytti sille akulle 3,5V. Kai se sit oli jo tyhjä.
Anteeksi häiriö. Hyvin toimii taas EAMOD.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
6devil9
täällä numero 12 omistaja, minun putki on pelkkää priimaa.
pelkkää alkukankeutta, ja onhan se töissäkin nähty että silloin kun kaikki menee hyvin niin mitään ei kuulu mutta virheistä huudetaan heti. eikun valmistajalta vaan lisää tuotettu sorviin.
Tuttu tunne:) tuntikaupalla hierottu jotain inventor tms. 3d levityskuvan millinosia / levitysmittoja, niin kaikki menee hyvin kun kukaan ei sano mitään;) Teeppä puolen millin tms. virhe 3 metrin osaan , niin siitä saa kyllä "kehut"
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
Joo kannatusta kotimaiselle silicaattorille täältäkin!
Lasitankilla tai lisävarusteena ois aikasta bueno
-
mutta sorvatkaa ja testatkaa sitä kuitenkin ihan rauhassa nyt, kyllä me jaksetaan odottaa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
KICK!!!
Heitä jo se kick kuuseen, eikös se oo jo menneen talven lumia ja tuskin putken vika kun niin paljon sen (kickin) viosta marmatetaan :D.
Sen EA:n tekemän silica-aton haluan mäkin nähdä joku päivä. Enempi tilavuutta kuin spheoidissa eli paksuutta jos mahdollista, mut samoilla vermeillä toimis. Tän sais tehdä joku muukin, luulen et ottajia ois tällä rintamalla. Tekisin itte mutku ei oo vehkeitä eikä taitoo. Nään sen vaan päässäni. Otetaas taas höyryt tähän väliin ku saunan tarjoomat ei anna nikohimolle lievitystä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
6devil9
mutta sorvatkaa ja testatkaa sitä kuitenkin ihan rauhassa nyt, kyllä me jaksetaan odottaa :D
Juuri näin ja foorumilta löytyy varmasti silicaspesialisteja beta-testaajiksi!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Manaman
Juuri näin ja foorumilta löytyy varmasti silicaspesialisteja beta-testaajiksi!
Löytyy myös amatöörejä, joita tarvitaan vielä enempi testaajiks! Ilmoittaudun heti jos sellanen mahdollisuus tulee :D! Rosterinen jossa läpinäkyvä viiru "lasista" yhdellä, kahdella, tai vaikka noiden ilmaurien mukaisesti neljällä sivulla tänne ja sassiin ;). ja mahdollisimman matalana kuitenkin, ehkä 4- max 5cm korkee ilman tippiä. No aina saa haaveilla..
-
Ai perhana olis aika räyhäkkään näkönen ato kun olis tosiaan lasitankki ja siinä suojana metallikuori jossa reikäkuviona liekki tai pisara :D
-
Moi
Olen erittäin kiitollinen kaikista kommenteista!
Sen verran voin sanoa, että meillä tulossa genessis tyyppinen perus tankki ja silica tankki mutta näitä pitää vielä virittää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Electric Angel
Moi
Sen verran voin sanoa, että meillä tulossa genessis tyyppinen perus tankki ja silica tankki mutta näitä pitää vielä virittää.
Aijaijai, tämähän voisi olla aika nannaa. Somniumista on kyllä paha laittaa paremmaksi, mutta pari toivetta heti kättelyssä; säädettävä ilmareikä 1-1.5mm ja sormiruuvit joissa risti- tai talttapääruuvarille urat. Koko ehdottomasti 22-24mm, jotta sopii 18xxx putkille. :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
KepuliK
Pääs tänään testaa miltä näyttää KayFun tämän modin nokassa ja hyvinhän toi istui, jos joku sellasta miettii. Otin tosta huonon kännykuvan ja katon saisko tosta esittelykelpoista, jos ketään kiinnostaa?
Tämä kiinnostais kun tuossa noita ruplia ois tulossa parin viikon sisään ::)
-
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Manaman
Tämä kiinnostais kun tuossa noita ruplia ois tulossa parin viikon sisään ::)
Mä yritän huomenna muistaa laittaa kuvia enemmänkin, ja tuon erityisesti jos saan siitä leikattua sopivan kun toi noksun kamera ei tarkenna ku metristä eteenpäin kaiken.. saat sit ees havaintoa. Nyt ei pysty ku emäntä koisaa jo ja makkari niin saatanan pimeenä etten ota vastuuta mitä taas kirjotan.. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Electric Angel
Moi
Hienoa kuulla et tälläkin rintamalla tulee tapahtumaan :). Ootellaan rauhassa ja pärjäillään millä pärjäillään sen aikaa. Just äsken ihmettelin et nytkö tää sit hajos ku hiipu ihan yllättäin. Akku irti ja mittariin, imr 18500 näytti 2.59V.. on tää hurja peli :D. Tapan akkuni kuukaudessa varmaan :D. Mut ei haittaa tilataan lisää, niin paljon tästä tykkään tällä hetkellä kun papsi alkoi taas v*ttuilemaan ja napa pitäs säätää..
-
3 Liitteet
EAMOD suomiteleskooppi
-
Re: EAMOD suomiteleskooppi
Juupelista joo. Nyt kun muutama päivä takana tätä niin erittäin tyytyväinen kokonaisuutena olen.
Värieroa on ja putkien pinta on erillainen. Toinen sileä ja toinen karhea.
Nappikaan ei tosiaan rohise enään ja miinusnapa pysynyt kiinni. Plus napaan tein kartokorkki -modin.
Putket eivät heilu, mutta välillä pöydällä ollessaan ne ovat itsestään löystyneet?
Nykyisellään 9/10 pisteitä (ensimmäinen mekaaninen modi itselläni).
Jos jotain muutoksia pitäisi tehdä niin leveämpi pääty miinukseen ja plussaan valmiiksi joku kumityyny.
-
Vs: Re: EAMOD suomiteleskooppi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juffe
Juupelista joo. Nyt kun muutama päivä takana tätä niin erittäin tyytyväinen kokonaisuutena olen.
Värieroa on ja putkien pinta on erillainen. Toinen sileä ja toinen karhea.
Nappikaan ei tosiaan rohise enään ja miinusnapa pysynyt kiinni. Plus napaan tein kartokorkki -modin.
Putket eivät heilu, mutta välillä pöydällä ollessaan ne ovat itsestään löystyneet?
Nykyisellään 9/10 pisteitä.
Jos jotain muutoksia pitäisi tehdä niin leveämpi pääty miinukseen ja plussaan valmiiksi joku kumityyny.
Nyt alkaa ottaa päähän pimeen näppiksen lisäksi se et kuvaan vain rawia enkä pääse osallistuu kuvamaratoniin tänään ku ollu muuta puuhaa.. :( Toi DemagDaven kuva näyttää ku ois mustakromia laitettu, nam, onko vai heijastaako vaan tummista juomista?
Sit itse tähän lainaukseen: Toi toisen putken karheus saattas jo olla itsellä kynnyskysymys takuuseen, värieron lisäksi. Itsestään löystymistä en ole itse havainnut tällä kumimäärällä ainakaan pöydällä, kopautitko kovaa? Jotain irti?
Plussan kumit ois mustakin voinu olla jo valmiina.. taidan taas toistaa itteeni (koittakaa kestää), mut miettiny paljon tota miinusta.. suurempi tappi, vähemmän painetta, enemmän kiristystä, huonompi kontakti usein ja pinta-alaa tollanen virta ei tarvi paljo jos se kosketus on hyvä. Tälläsenään viritettynä akut ei kärsi fyysisesti liikaa, jos ei turaa.
Hitto.. viimeks tälläsen ahaa-elämyksen kokenu ton piipun kanssa kun sen sai, löyty joku joka luki ajatukset ainakin melkeen :). Tosin piippu sit hajos ja telakalla, pitäs sekin tehdä paremmin kun sais aikaa järjestettyä, mut muutakin harrastamista riittää viel enempi. Ehkä tääkin laukee joku päivä, mut saan tulittamaan luovuudella jos ei siihen naama haljennut ensin. Piippua en saanu ja sorruin sillon röökiaskiin.
9/10 multakin ja se on jo paljon omalla asteikoilla.
-
http://img716.imageshack.us/img716/4101/img0568kg.jpg
EAMod, 18490 + Kick ja Ody. Paska kuva mutta kyl kai tästä tärkein välittyy.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
EAMod, 18490 + Kick ja Ody. Paska kuva mutta kyl kai tästä tärkein välittyy.
Perhana, mun aikasemmat ody kommentit vedän takasin osittain. Testasin läpinäkyvällä tankilla eikä oma silmä niin tykänny. Toi toimii :).
-
Muutaman päivän käyttäneenä Kayfunin kanssa voin vaan sanoa et loistopeli!
Nappi tosin jostain kulmasta painettaessa ilmeisesti jousi ottaa kiinni ja vähän naksasee mutta ei heikennä käytettävyyttä juurikaan. Toimii paremmin kuin yksikään aikaisemmin käyttämäni verme.
Lainatakseni kaveria töistä joka kokeili hetken käsissään: "Tällähän pärjäis viikonlopun nakijonollakin!"
Odotan kovasti lisätuotteita valmistajalta, tankkiatoja varsinkin.
PS. se kumi pluspäähän varmaan pitänee leikata jostain...
Jos joskus tekisitte setin myyntiin jossa olis mahdollisesti uusi nappi, 3-4 milliä lyhyempi ylätappi ja sen alle 1-2 millin kumi ja alatappi jossa yläreuna leveämpi akua vasten kuten ylätapissakin niin ostasin heti... (se alatappi kestää paikoillaan ilman liimaa kun modin kiristää joten siks siihen kävis myös semmonen akkua vasten leveämpi reunus)
-
Pikkasen sitä alaläpin tappia pystyy leventämään, mutta ei paljon. Jos on liian leveä, eikä alakorkki tappeineen pääse tulos, kun nappi on tiellä. No saahan sen napin kai irti senkin ruuvattua, mutta...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Pikkasen sitä alaläpin tappia pystyy leventämään, mutta ei paljon. Jos on liian leveä, eikä alakorkki tappeineen pääse tulos, kun nappi on tiellä. No saahan sen napin kai irti senkin ruuvattua, mutta...
Meinasin et kun mulla se alatappi on paikoillaan ihan ilman liimaa (siis liimaa joka ei pidä olleskaan vaan sormilla saa vedettyä tapin irti eli sama asia) niin ei se haittaisi vaikka sen tapin yläreuna olis niin leveä että ylettäis tuon tulitusnapin päällekkin, silti alacäppi ruuvautuu irti tarvittaessa koska se tappi nousee pois kolostaan...
Mut ei se haittaa näinkään, kun on varovainen kiristyksessä niin ei saa akkuja lommolle. Edes niinkuin teleskoopissa jonka pudotin lattialle perä eellä ja heti iski lommon miinuspäähän...
-
Manamanille osviittaa:
http://imageshack.us/a/img442/4688/kuva0174.th.jpg
http://imageshack.us/a/img502/4137/kuva0173.th.jpg
Onko tää värivirhe liikaa mielestänne? Toisessa kuvassa näkyy paremmin ja mitä enempi kun kallistaa. Laitellaan paremmat kuvat vielä päivän mittaa. Onhan toi tietty ihan selkee silmälläkin kun kattelen lähes yläviistosta, mut eihän tätä nyrkistä irti saa millään niin mitään nää. Yläputken enintään voisin ottaa uuden ellei valmistaja lähetä veloituksetta kokonaan toista virheetöntä yksilöä? Jäi vähän epäselväks pitääkö vanhaa lähetellä takas.. sorkkaraudalla saa tulla kampeemaan käsistä :D. Yöllä sai toisenki 18500 akun 2.8V:iin ennenku höyry katos.. onneks tää syö sisuksiin kaikkee mitä löytyy ilman et pitää yrittää löytää vielä se oikeen putkikin jostai.
Nännitönkin akku pelaa väärinpäin. Uskalsi kokeilla, kun kuorikin ehjä..
-
-
Kerran viel itseäni toistan nyt ku viikon(8 päivää)jatkuvalla syötöllä käyttänyt,kaikenkokoisilla akuilla ja näinpoispäin. LOISTAVA,ei mitään valittamista mistään ja kaikki yksinkertaisesti toimii!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
savutonna
Kerran viel itseäni toistan nyt ku viikon(8 päivää)jatkuvalla syötöllä käyttänyt,kaikenkokoisilla akuilla ja näinpoispäin. LOISTAVA,ei mitään valittamista mistään ja kaikki yksinkertaisesti toimii!
Vois tälläsen joku päivä ostaa toisen käytettynä ja hyvin pidettynä, jos joku saa käsiinsä #383 niin ilmottelee mulle heti kun haluaa luopua! Niin tärkee toi numero ei silti ole, että mitä tahansa maksan ;).
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
KepuliK
Manamanille osviittaa:
Aijai :P Tämä taitaa saada pientä kuumetta tuohon suuntaan aikaseksi. Aiempaa kokemusta ei oo silicahommista niin eikö se oo sama alottaa kunnon vehkeellä :D
-
Palaan nyt vielä tuohon kiukaaseen. En saanut kiuasta kylkiäisenä, maksoin kyllä ihan rahalla ja toiseksi onko sillä nyt mitään hel****n väliä saako ilmaisena, vaiko maksaa, maine menee nopeasti ja kuka haluaa ostaa kyseiseltä valmistajalta sen jälkeen mitään. Ja aivan turha mussuttaa jos kuluttajaa hieman harmittaa heikko viimeistely.
Mutta pakko antaa propsit EA:lle asiallisesta palautteen vastaanotosta, mulla on tuo heiluminen hieman vähentynyt käytön myötä, vai oonko uskaltanut kiristää ehkä hieman enemmän... Mut kaikenkaikkiaan alan tykkään tästä modista todella paljon, loistava on! :D
-Ipe