Nuihin atopäihin saa nätisti ite vaihettua pumpulit ja taas toimii... Ite en aina jaksa väsätä uutta setuppia rba päähän ni oon sitä mukkaa vaihtanu uudet pumpulit nuihin atopäihin ku ne on menny huonoks. Pyörittämällä saa pumpulin pois...
Printable View
Nuihin atopäihin saa nätisti ite vaihettua pumpulit ja taas toimii... Ite en aina jaksa väsätä uutta setuppia rba päähän ni oon sitä mukkaa vaihtanu uudet pumpulit nuihin atopäihin ku ne on menny huonoks. Pyörittämällä saa pumpulin pois...
Minä tein tuota Protankin atojen kanssa ja hyvin toimi, en keksi syytä miksei Subtankinkin kanssa toimisi.
Juurikin näin.. Pienellä hammastikuulla tai pikku ruuvvarilla työntelee yläkautta wikkireijästä pumpulia ensin vähän ulos ottaa pinseteillä kiinni ja alkaa pyörittää. Rauhaksiltaan pumpulit ulos ja uudet tilalle...
Toimiihan toi, ite koitin laittaa meshin vanhan atopään vastuslankojen alle ja melkeen toimi, kunnes jalka katkes. Pumpuli on vähän helpompi ni ihan varmana onnistuu.
Ite oon tehny yhteen atopäähän uuden coilinki ja on helpompi tehä sekin kun vanhoihin kangerin atopäihin tillaa on enempi. 2.5mm tai 3mm poranterän ympärille kun tekkee ni saa pumpulit vielä hyvin asennettua.
Onkos jollain tietoa saisiko näihin suoriltaan jostain vähän eri värimaailmaa edustavia tankin o-renkaita kun tuo punainen nyt tunnetusti on tyttöjen väri?`Tai olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi mitat tähän normi 25mm ja nano 18,5mm malliin niin voisi niillä jälestää sopivia. Omat tosiaan vasta tulonpäällä niin ei voi itse mittailla.
Minusta tuo punainen on ihan kiva tehosteväri :D Mutta jos vaikka Motonetistä haet jonku O-rengaspaketin niin eiköhän siellä sopivat ole.
Tää perkeleen mini ja rba-pohja [emoji35]
Kuka saatanan urpo tonkin on suunnitellu? Itse ato valmispäillähän on suunniteltu koville tehoille... Toi rba pohja ei varmaan wikkaa vakiona ees 90 pgeellä... Ego tikun nokkaan varmaan ihan jees.
Nyt on dremelöity raakasti äSSän oppien mukaan ja silti uskaltaa sen 19w antaa runtua.
Kangerilta pitäs olla tuolla erivärisiä tiivisteitä jossain välissä subtankkiin...
Toi rba pohja on vakiona aikas huono minunkin mielestä.. Saa suurentaa wikki urat jos ei halluu kuiva polttaa pumpulia..
Toi toi
Ei siihen normi renkaat käy pelkästään
Kankeri on luvannut duunata "pimp my o-ring" settejä eli erivärisiä luvassa joskus
Tässä vielä kuva vakio tiivisteistä
https://www.ukecigstore.com/media/ca...er-o-rings.jpg
Emmä tiiä, näit sen kuvan liittimen päästä. Syvempää ei tohdi tehdä, leventää tietty pikkasen pystys. Maku kyl parani verrattuna valmiisiin atopäihin [emoji106]
Kyl mä oon gayfunien kans näitä aikoinani vääntäny, ei vaan oo mun makuun oikeen tämän malliset :( Kyllä tää pelittää niinkuin halusinkin [emoji11]
Pumpulin asetuksella on todella suuri merkitys ettei runttaa liian piukkaan
Samoin näissä alipaine tankeissa että imee tarpeeksi että coili saa ruokaa
Koitas puolikkaalla tankilla ensin kun muokkaat sitä pohjaa
Täydellä tankilla wickkaus on aina "vaikeampaa" varsinkin jos neste on todella VG painotteista
Juu toi asettelu on tuttua, sillo joskus kun ekat gayffarit tuli :)
???? Wickaa muuten aivan helvetin hyvin 70vg nesteitä. Aikaisemminkin täällä kirjoitellut, koska en oikeasti ymmärrä miten tämä voi kuljetella nestettä niin tehokkaasti. Silmällähän nuo urat ovat täysin naurettavat, mutta homma pelaa. Minin RBA-basella on testattu toimivaksi ainakin teholuokka 40w, mutta se on tietty aivan helvetisti liikaa. Liian tiukka masiina, joten siinä 25w pintaan mennään.
En saanu toimimaan millään. Nyt avarrettu reilusti et kunnon aukot, 20w taulussa... Neste 50/50...
Slotilla ja hirveellä imulla :)
Juu kun tilanne rauhottuu niin otan koko zydeemin atomeiks ja väännän uuden coilin :)
Juu oli eroottiset kuvat, pitää runk... eiku kattoo myöhemmin ;)
Koitas tupla rööreillä ja puoliks tyhjällä tankilla aloittaa [emoji106]
mulla taas pitää tunkee vitusti vanua ja jättää ne tarkotuksel kanavien pääle.....muute räkii hemmetisti ja 80vg nesteet käytös
EVODn atot istuu myös, jaa miksikö? Kunhan kokeilin
Pitihän se tämäkin testata. Samalla kanthalilla/halkaisijalla/kiepeillä/ohmeilla.
50/50 nesteillä tuntuu räkivän hieman suuhun, kokeiltu max 20w. Ilmeisesti toimiakseen hyvin vaatisi enemmän watteja peliin? Yli 20 w liikaa minulle, joten palataas takaisin single coiliin...
En oikein tiedä. Ite siinä 25 watin pintaan ajellut. Helposti tosin alkaa räkimään suuhun, jos kovempaa imee. Muuta valittamista tuossa setupissa ei oikeastaan ole kuin, että kiristää ilmankulkua huomattavasti. Kai vois vähän ylemmäs nitkutella coilit.
E: Todella kiukkunen srtupö se tosin on. Ei mikään ylläri, ettei kaikille sovellu.
Tässä minissä tuntuu olevan tosi tarkkaa että pumpuleita ei painele alas dekkiin vaan ihan hennosti niin että jää jopa rakoa. 80VG ja tuntuis wickaavan.
Nyt alkanut jo makuakin löytymään paremmin kun tekee coilit riittävän ylös.
Hohhoi, näyttää olevan noi subtankin lasit aika helppoja halkeilemaan, nytten 2 kpl lasitankkeja joista on sirpale irronnu reunasta joten oisko kenelläkään lahjottaa/myyä yhtä Subtank Minin lasia?
Millä ihmeellä sä niitä rikki saat, nesteet ei varmaankaan niitä riko? Lasihan on paksua kuin mikä, ei ihan helpolla pitäisi rikki mennä - tietty jos putoaa tms. niin varmaan hajoaa.
Puffilla ainakin noita varalaseja myynnissä, jos et muualta löydä...
E. Vähän korjailtu sanamuotoja.
Itse olen imeskellyt about 50ml nestettä subtankin 1,2ohm vastuksen läpi ja pakko se on myöntää että on ihan loistava laitos,omaan silmään esteettisesti jees,helppo täyttää,ihan ok tilavuus (mini) ja mukavasti tulee höyryä ja makua.
Voi vetää kunnon lung hittejä tai tarvittaessa poskareita eikä ato ole siitä moksiskaan.
Vertailu kohteena delta2 josta saa ehkä hieman enempi höyryä mutta atopäiden kestävyys on mitä on.
Siinä missä deltalla meni 4 päätä subtankilla mennään ensimmäisellä ja rokkaa niinkuin uutena.
Osittain voi johtua tavasta käyttää mutta subtankilla ei tarvitse keskittyä tekniikkaan vaan antaa vain mennä ja nauttia höyryttelystä ja makua piisaa.
En olisi vielä muutama kuukausi sitten uskonut tälläisia ylisanoja clearosta sanovani mutta jos tästä vielä paremmaksi muuttuu tällä rahalla niin huh huh.
Vuosi sitten laitettiin satoja euroja kiinni putkimodeihin ja mesh atoihin tai kaiffareihin,nyt saan samat maut ja höyryt irti jos en enemmänkin muutamalla kympillä.Virtalähteenä toimii IStick,ei enää akkujen rahtausta ja laturia repussa,kännyn laturilla latautuu molemmat.
Ei kuseksi,käryä tai tarvitse pitää työkalupakkia mukana kun lähtee reissuun,V.... Mä olen onnellinen!!!!
Mainitsen vielä,v....mä oon onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!
Osta, osta, osta... :sarcasm:
Ei vaan, loistopeli käytit sitten rba-päätä tai valmiita atopäitä - suosittelen. :thumbup:
Pakkohan se on kun näin hehkutetaan:evil:
No esim kissat kaato riehuessaan pöydällä olevan meksun jossa subtank oli päässä -> kaatu mun hiirimaton päälle -> reunasta haljennu siru irti ja sama juttu nytten ton uuen lasin kanssa, tipahti yöpöydältä meikän housujen päälle ja lasista halkes sitte taas siru, tälläkertaa sisäpuolelta
Itseltä ei ole siruja irtoillut vaikka on useamman kerran kaatunut,on vielä niin lihas muistissa tuo että laite pitää jättää pystyyn ettei vuoda,tämänhän voi laittaa kyljelleenkin niin ei pääse kaatuilemaan.
Mitenkäs muilla on nuo valmiit atopäät toimineet,onko mulla ollut vaan tuuria vai onko ne tosiaan suurimmaksi osaksi toimivia.
Itse huomasin kanssa pari päivää sitten, että oli minin tankki koko matkalta halki. Ja ei ole kyllä saanut mitään 'pöydällä pystystä kellautus kyljelleen' kummoisempaa iskua missään vaiheessa. Tuolla aikaisemmalla lasilla tuntui myös ajoittain hikoilevan nestettä jostain välistä ulkopuolelle. Varalasilla on pysynyt nyt kädet puhtaina. Loistava laite kyllä muuten.
Atot toimivat kyllä loistavasti, kun lopetti custardin imuttamisen. Sillä ei mennyt läpi kuin 40ml ja vaihtoon. Muilla nesteillä vaihdan desin jälkeen, vaikka ei ole edes pakko