Noniin - hankin e-smokesta ego-c Twistin ja olen ollut laitteeseen todella tyytyväinen, paitsi nyt tuli vastoinkäymisiä, työpaikallani huomasin, että piti taas tyytyä analogisiin, koska tankki oli ihan tyhjä, ihmettelin miten näin, koska mielestäni tässä on isompi tankki, kuin 510-T;ssä ja sekin on riittänyt paaaaljon pidemmällä, tämä ikäänkuin tyhjeni jo alkumetreillä..
Kyseessä siis Ego-C Twist, jossa samat tankit kuin Ego-T;ssä ( tyyppi A )
Kotona sitten täytin tankin ja otin höyryt ja menin ottamaan pikku päiväunet, päiväunien jälkeen huomasin uuden sähkötupakkani melkolailla kirjaimellisesti uivan e-nesteessä, purkasin koko roskan palasiksi ja pesin sen (akun pyyhin useaan kertaan kostealla, muut juoksutin veden alla ja käytin vähän saippuaakin) ja ihmettelin, että onko tässä tankit kertakäyttö kamaa vai sainko sen jo rikki.
Paketissa oli pieni pussi, jossa oli silikonisia huulisuojia ja jonkinlaisia korkkeja.. Jonkinlaisia korkkeja?
Manuaali käteen ja.. Just, vika oli taas käyttäjässä, tuo pieni korkkihan kuuluisi tankin päähän laittaa ennen kuin tuikataan atomisaattoriin, voi *prkl*..
No joo, katsellaan kunhan laite on kunnolla kuivanut..
---
Nyt joka tapauksessa tulin siihen tulokseen, että.. Nuo 2 pohjaproppua ei riitä mihinkään, tilasin emännällekin "osina" samanlaisen vehkeen (osina, kun kaiken pitää olla pinkkiä..) ja sillehän ei tuu tollasia proppuja nyt ollenkaan, ja munkin paketissa oli tarvikkeet 2;een sähkötupakkaan ja mulla on vain 2 proppua.. Mistä näitä proppuja saa lisää? Olen noita kauppoja selaillut ja löytänyt noita huulisuojia, tankkeja silinikooni korkein, coneja, atomisaattoreita jos jonkin tyyppisiä, kauluksia, jne.. Mutta en proppuja.. :/
---
EDIT:
Ei - ei se proppu tulekaan tuohon, apua.. Mitä teen väärin???