Tätä ketjua lueskellessa alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään (ja hyväksymään) ProVarin ~200€ hintalappua..![]()
Tätä ketjua lueskellessa alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään (ja hyväksymään) ProVarin ~200€ hintalappua..![]()
Lisätäänpä viel yksi vika mitä muut ei ainakaan oo maininnu. Käyttökytkin pätkyttelee välillä, tuntuu olevan tosi tarkkaa mistä kohdasta & miten nappia painaa, että lähtee toimiin. Useimmiten tarvii painaa ihan keskeltä nappia, toisaalta on väliin kyl päiviä, että toimii komeesti vaiks painelis ihan napin reunastakin. Ja onhan siitä napista kolmessa viikossa mukavasti maalit karissu. Mut ei mulla kyl oo havaintoo muiden mainitsemista ongelmista. Väkisin tulee mieleen, että kuinka kireelle porukka oikeen kiertää atot/ cartot/ tms, jos O-renkaat paukkuu solmuun/ poikki. Mulla toimii hienosti ihan käsin kiinni vääntämällä, en oo tarvinnu putkitonkeja avuks :P
"FEAR stands for fuck everything and run."
Näinpä. En ole käyttänyt lainkaan voimaa ruuvatessani cartot kiinni,juuri sen takia että kierteet ovat heikot. Mutta vaikka kuinka nätisti ruuvasin, nii Lo alko tulla näyttöön. Näin että se kumi oli hassusti navan alla, ja nostin napaa varovasti pienellä koukulla. Niinpä siinä kävi.Maanantaikappale mikä maanantaikappale. Sain valkoisen piuhan ongittua ylös reijästä, ja irtiha se on. Kettula sentää.Pitää olla yhteydessä myyjään, vähän hassulta tää taas tuntuu.
Mä en näe mitään kumia. On napa, ja sen ympärillä syvemmällä jotain, ehkä vain joku "pohja". Ei siellä mitään kumia ole.
En tajua miten toi karto menee oikariin. "Lo" toi sanoo, mutta en tajua miksi. Ja tosiaan en tiukkaan kierrä, ei tätä edes pysty kun toi Lumi-tankki alkaa vain pyöriä karton ympärillä jos on yhtään karto kiinni.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
osta hyvä ja halpa niin joudut valitettavasti ostamaan 2 eri vehjettä
tästä vehkeestä jauhettu jatkuvasti... ongelmia...ongelmia
1 kpl kunnon vehje niin loppuu kikkailu
tästä vehkeestä jauhettu 12 sivua
AAMEN :P
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mulla kyllä on käynyt joku onnenkantamoinen kun ei ainakaan vielä ole mitään vikaa ilmaantunut![]()
Makuasioita sano koira.. :P Itse taas pidin enemmän ProVarin jämäkkyydestä vrt. Lavan lelumaisuuteen. Tietääkseni tota Prootakin voi aika huoletta nakella, ainoo mikä menee rikki on siihen ruuvattu carto.
Höyrytkin riippuu aika Paljon siitä, mikä siihen laitteeseen on ruuvattu.
Eipä sitä valikkoa tule VMaxissakaan jatkuvasti roplailtua; säädöt kohilleen ja ääntä kohti.
Muutenkin laatuvaikutelma ProVarissa on 10 kertaa parempi, toki hinnassakin on eroa, mutta ei silti yhtä paljoa.
Mutta joo, kuten sanoin makuasioita, eikä niistä voi kun kiistellä. :P
Jos jollain on vipata 150 eemeliä,niin ostaisin sen Provarin.Mutta se 40 vs 200 on minulle aika merkittävä,ainakin tällähetkellä. Nyt halusi 40n vehje joka toimisi edes pari kuukautta,mutta viikko täs meni. Ei muuta kun egot taas kaapista.Onneksi meni vasta viikko,niin eivät ole vielä niin syvällä siellä kaapissa.
^No sepä..
Onneks ittelläni on jo siunaantunu noita laitteita sen verran, että vaikka kestäs vuoden säästää, niin ei pitäs hätää olla.![]()
Ite poistin tollasen mini mallin noin kuukaus sitten. Hyvin on toiminut ja koonkin puolesta kätevämpi kuin Vmax. Useampi nappi helpottaa säätämistä. Akkukesto on tosin melko heikko tässä mini mallissa, mutta kyllä housuihin akkuja mahtuu.![]()
Vaikka tossa päivällä tulikin tästä tuol huutokaupassa jotain tarjottuu ni taidan olla ihan tyytyväinen etten tätä saanu. Ei täältä ainakaan löydy toista ketjua näin täynnä erilaisia ongelmia. Ois kiva jos joku kauppiaista pistäis vähän tilastoja tai mutuja että onko tää oikeesti näin ongelmallinen vai onko näitä jo niin paljon liikkeellä et foorumi sen takia täyttyy näistä valituksista. Itse taidan jäädä korjattua versiota odottaa on tää ketju sen verta synkkää luettavaaa.
Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki
Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.
Valikko. Lava voittaa.
Hinta. Lava voittaa.
Höyryn tuotto ja lämpötila. tasan muuten mutta lava ei pysty pitämään höyryä lämpimänä ihan akun alarajoille saakka.
laitteen paino. makuasia (itse pidän painavammasta)
ulkonäkö. makuasia. (itellä tuli lava kanssa vähän sellainen olo kuin pitelisin dildoa huulilla)+ provarissa useita eri värivaihtoehtoja.
akkukesto. Provari voittaa
lasten taudit ja viat. Lavassahan näitä riittää.
takuu. Provari 1vuosi (n.20€ lisämaksulla toinenkin)
laajennettavuus. provari (kiinan sivuilla olen kyllä nähnyt alkuperäiseen lavaan laajennus osaa)
muisti. provari (säilyttää asetukset akun vaihdossa)
pito. provari (lava oli pirun liukas)
tuleeko vielä muuta mieleen... ei ihan 100-0 mene
edit. napinsijainti oli mielestäni lavassa parempi, mutta tämäkin taitaa olla maku asia
jälleenmyynti arvo. provarista saa hyvät €urot käytettynäkin ja ottajia riittää.
^No tuossa oli jo hieman puolueettoman oloinen listaus.![]()