Taisivat loppua joo, ei montaa minuuttia kestäny.
Taisivat loppua joo, ei montaa minuuttia kestäny.
Stealth-cäpit loppu kans parin minuutin kohalla
Jaa no... ne meni jo!
Mutta näin pääs käymään:
3 x Ready Wire 10 Ppcs (READYWIRE) = £15.00
1 x GGTS Button Spring (GGTSBUTTSPRING) = £0.79
1 x GGTS Stainless Steel PRE ORDER (GGTSSS) = £129.99
Mitäs mää nyt teen kun mulla on jo yks SSGGTS ja kaks tulossa?! No hommaan tietysti kolmanne Odysseuksen???
Kyllä se vanha herra vaan tiesi: Lonelystar kovin väitti että mulla on GGTS viimeistään UKVapeFestin jälkeen, enään on minusta riippumattomista voimista kiinni tarkka ajankohta
Jäi harmittamaan kun pudotin toisen ggts:n viime hetkellä ostoskorista pois :S
Ahneella on paskanen loppu, joten EHKÄ mä voin myydä yhden noista kolmesta, kunhan vaan saapuvat?Alkuperäinen postaaja Nsd
Laitatko jalippo ggts humun kunniaks tulemaa mulle vähäsen a1 kanthalia... Ebay kauppias on 3-4 viikon lomalla... :-[
Lykkää osoite YV muodossa, niin yritän saada huomenna matkaan.Alkuperäinen postaaja fEE
The initial Pre-order GGTS stock has now sold out in record time! There will be more stock available however when the GG's arrive next week for those who missed out this evening, current ETA is 26/7/12 although this may change slightly. Please allow 1-2 days extra for processing and packing before dispatch.
Pitää sen verran pakittaa omia sanomisiaan, että ilmeisesti kaikki gg.co.uk:lle kiintiöidyt GGTS:t (170 kpl) eivät sitten olleet mukana ennakkotilauksessa, kun laittavat noita lisää myyntiin ensi viikolla, lähetyksen saavuttua.
Myöskin, ECF:llä puhuivat, että ennakkotilauserä meni 4 minuutissa. Joten tämän ketjun aiemmat kirjoittajat taisivat vahtia sekuntikelloaan meikäläistä tarkemmin
GGTS 2012 tuotantomäärä on 700kpl, joten ei siitä kauheasti riitä jaettavaa Penelopeja 2500 ja Odyja 1200. Gurulle tulee kokonaista 15kpl Stealtheja tällä viikolla, joten nekin taitaa livahtaa käpiään
Mulla on jo Stealth, en mä tarvitse toista Sehän tässä GG hässäkässä on parasta, variaatioiden määrä
Tekis kyl niin pirusti mieli ostaa tommonen, mut koitan sanoa ittelleni kokoajan etten tarvii tommosta mihinkään. Toi stealth olis kyl aika päheen näkönen