Mistä ADvaper onhankkinut tuon kullanvärisen Stealth Top Capin?
Minä löysin vain SS Cappeja... :-\
Heitellääs tännekin ketjuun välillä SSGGTS asiaa, niin ei toi Odysseus ketju täyty tästä.
UK puolella (goldengreek.co.uk) ennakkomyynti alkaa lähipäivinä, mutta reiluina kavereina ilmoittavat 24h ennen milloin pitää olla paikalla:
The GGTS stock is scheduled to arrive early next week as a separate consignment. With that in mind the pre-order will be starting in the next few days, please check back here for updates, we will give 24 hrs notice before the pre-order commences.
GG Série France (e-cigarette-gg-france.com) on näköjään poistanut GGTS-ennakkovarausnappulan ja nyt sivulla lukee: "inoxydables sont arrivé chez GG Série France!" ["Stainless arrived in GG Série France!"]. Luulisi, että ennakkovaratut ja -maksetut lähtevät pian liikenteeseen.
Oletan siis että pyytävät pian lisää rahaa..Alkuperäinen postaaja kuiponen
Ennakkomaksuhan ei ollut täysi summa ja tehdäänkö sitten vielä erillinen tilaus, vai mitenköhän homma pelaa.. no aika näyttää?
No juu, tuli oikaistua pari mutkaa Totta kai haluavat loppurahat ensin.
Siinä ennakkomaksumailissa mainittiin "A reduction code will be send to you as soon as we receive your payement". Maksun perille meno kyllä vahvistettiin, mutta sen kummempaa ohjeistusta ei ainakaan tänne ole vielä tullut. Mitenkä muilla?
Kyllä se sieltä tuloo. Lähettääköhän ne Pariisin alueelta, kun ei ole tullut katsottua. Jos tulee muualta, niin kestää
Aaaa, hyviä uutisia
Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään! 8)
Jos stealth cappia meinaa niin näyttäs olevan 10 enää varastossa, ainaki tuon mun ostoskori-kikkailun mukaan
3 on nyt, laittoivat lisää Ranskaan
2 enään Päätin että tästä taitaa tulla mun precise+ kun on kerta jo pari sataa tähän laitettu.
Spämmätään tätä kuvaa nyt tännekin... Jalippo on vähän in löööve!
Lisää kokovertailuja yms. sitten kun Stealth Cap ja toinen SSGGTS saapuu!
Käännä nyt se kuva jo
Pääsimpäs pelaamaan phöönillä