onx tää ny ominaisuus vaiko vika mut kattelin huvikseni äsken 3ohmin boge kiinni et lavan mittari näyttää 2,5A ja vaihdoin akun niin toi lukema pomppas 2,7A-2,8A
kuinka luotettava tuo lavan antama lukema on?
onx tää ny ominaisuus vaiko vika mut kattelin huvikseni äsken 3ohmin boge kiinni et lavan mittari näyttää 2,5A ja vaihdoin akun niin toi lukema pomppas 2,7A-2,8A
kuinka luotettava tuo lavan antama lukema on?
Mulla tornado näytti 3ohm bogelle 1.4 ohm :Samasta rasiasta uusi kiinni ja näytti 2.8ohm,mene ja tiedä. Mutta pakko oli koittaa antaa voltteja sille 1.4 niin kyllä se 5 volttia kesti,joten jotain häikkää näissä on!!
Mulla näyttää 2ohmin kartolle 2.2 ja 2.4ohmin atolle 2.8 eli aika lähelle. Muita ei ole nyt mukana mutta kyllä kai tuo toleranssiin menee
Tosin mullaki näytti mitä sattuu just ennen ku meni oikkariin tuo keskinapa. Ettei olis sama kohtalo ku meillä monilla muilla, eli 0.0 ja 9.9A tulossa.
Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki
Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.
Otin tästä setistä ton mustan o-renkaan itelle, on hieman isompi korkeudeltaan ja vähän naftimpi reikä mutta toimii silti ihan samallalailla, renkaan koosta en osaa sanoo mitään, kukin päätelköön itse tai viisaammat kertokoot mikä koko on. Jos siis jotakuta kiinnostaa ite säätää se rengas sinne
http://www.ivapour-elixir.co.uk/cart...ps/306dca.html
Mulla näyttää 2,4 ohmin kartolle 2,4-2,5 ja 3 ohmin 2,9-3,0 et hyvin täällä pelaa ainakin!
Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR
onko jengi lyhentäny tota jousta? Ainakin itellä minissä niin tiukka että tekee akkuihin jäljet pohjaan ja on vaikea pistää paikalleen.
Uskaltaako tuota siis ottaa kierroksen pois?
Sitten tää akkukesto on kyllä tässä vehkeessä ihan surkea ainakin 3ohmin bogeilla. tarvii ees kovin reilusti imee nii saa 2-3tuntiin täydestä -- 1pykälään aw imr:t.
Uskaltaako imeä siis niin pitkään kuin virtaa vaan antaa vai?
Ja oisko LR boget parempia tuon akkukeston kannalta vai onko sillä mitään merkitystä?
Mulla ainakin kestänyt hyvin noi 18650 aw imr akut, tämän takia hankinkin normilavan...
Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR
Akun uskaltaa imeä niin loppuun kunnes lava sanoo pelin poikki. Siitäkin voi jatkaa vielä parikymmentä minuuttia kun odottaa imaisujen välillä 5-10 sekuntia että akun varaus nousee.
Kotona ja viihteellä akkua menee nopeasti, mutta nyt on vakiintunut minilavassa akkujen vaihtoväli 10-12 tuntia. 8 tunnin työpäivä menee helposti. Tästä voidaan päätellä että en ihan minuutin välein kerkeä varastolle imailemaan tuubia
Toisaalta nyt nuo aw imr 18350 akut on ajettu kunnolla sisään eli sen 20+ latauskertaa ^-^
E: laturina trustfire tr-003 joka "saturoi" akun ihan piripintaan. Jos oikein ymmärsin niin tuolla saa 5-15% lisää akkukestoa verrattuna latureihin jotka vain lataa täyteen kuten tr-001. Overflow voi korjata tarvittaessa![]()
Tuo mun minilava 2.1-T on Kissa&Poika settiä ja oikein nätisti menee AW IMR 18350 akku pohjacäpin kanssa paikalleen.
Jousen lyhentäminen yleensä ei heikennä virran kulkua jos ei ihan löysäksi päästä sitä. Jotenkin tuli sellainen fiilis että ei sulla satu noi akut olemaan ecigwizardilta tilattuja? Niillä ei ole koskaan ollut aitoja AW IMR akkuja myynnissä...
Laitoin tornaadon pöydälle kyljelleen ja kun nostin sen vähän ajan päästä niin näytön lasi oli pöydällä. Ei vissiin ole kuin painamalla kiinni? Vetäsin pikaliimalla kiinni, nyt pysyy menossa mukana![]()
Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.
Tuli tuossa hommattua itsellekkin Minilava 2.1.
Nyt kaksi päivää ollut käytössä ja ihmetytti kun ei 18350 akut kestä kun 4-5h, kunnes tajusin että akkuja ei ole kovin montaa kertaa ladattu vielä. Eli eiköhän se akkukestokin siitä hieman parane.
Laitteeseen olen todella tyytyväinen ja hinta/laatusuhde mielestäni enemmänkin kuin kohdallaan. Testailu jatkukoon.![]()
Juttelin tossa valmistajan kanssa niin ainakin se o-renkaan korjaaminen ei poista takuuta.
Täältä höyryttelyvehkeet:
http://personal.inet.fi/yritys/poikakissa/
Päivän kesti. Korkkas kierteet liittimestä en vääntänyt kartoo edes kireelle. Olisko jollain vinkkejä miten sais liitimen vaihdettuu?
Vai menisköhän takuuseen? Ei kyl jaksais lähetellä edes takas.