"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Onhan noi Gepettot hienoja niinkuin sanottu, isohkoja tosin. Noita Akun teoksia kun on livenä nähnyt, niin kyllä ne Gepettot ulkonäöllisesti pesee pienemmän koon vuoksi. Varsinkin kun en noista kuvista modin kupeessa liiemmin perusta.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Kyllä akullakin kuvia modien kyljissä löytyyJa sehän noista Gepetoista tekeekin erikoisen, kun ei kahta samanlaista löydy.
Pienempiä nuo akun on juu, ja puun pintakäsittely on samaa luokkaa kuin Gepetolla. Sisustaan toivoisin kuitenkin päivityksiä
*Akun nava on ~niinjanäin~ (en luottaisi välttämäti matkalaitteena sellaista, jossa pienellä kolahduksella saattaa akku irrota (kuvien perusteella henk.koht.päättely)).
*Aikas monessa suunniteltu DCT tankille (well style liitin sisällä).
*Ja nuo liimäklöntit ei esteettisesti silmää hivele (vaikka juu, sinne ne sen levyn taakse jää).
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Yako, juu oikeassa olet. Minä viittasin omaa silmää miellyttävään ulkonäköön, en sisuskaluihin. Minun mielestäni noi Gepetton kuvat on kaikkea muuta kuin hienoja. Räikeitä jopa. Lähinnä pilaavat puun hillityn olemuksen.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
NiceTäytyy kyllä kokeilla. Mä lainaan pikkusen sun kuvia
Helpompi selittää, miksi ei vaadita kahta ilmareikää
![]()
^^No mun mielestä hyvällä sillattomalla 306:lla pääsee hyvin lähelle, jos ei samoihin suorituksiin, mutta itellä on kulahtanu 4 306:a ja molemmat 357:t edelleen jaksaa potkia (ei tosin kannata hirveesti kuivapoltella, itselläni tippu mokoman seurauksena ohmit kolmesta 1.3, mutta saipahan sitten LR:n tehtyä toisesta normiakuille).
Höyryn määrässä jää ehkä hivenen Bogeille, mutta maku on parempi ja varsinkin tuolla "LR":llä tulee todella lämmintä höyryä, eikä tarvitse läheskään yhtä pitkiä imuja ottaa kuin Bogeista, jotta saa riittävästi fiilistä.
Tosiaan jonkin aikaa tarvitsee "sisäänajaa", jotta maku, höyryntuotto ja kurkkutuntuma tulevat oikealle tasolle.
Löytyy myös oma ketju noille 357:lle, sieltä löytyy kyllä infoa.![]()
Makustelua:
Kyllä näistä vei voiton tankkiin päätynyt PSV:n Rasperry Mojito!
Värikin täsmää makun.
Muut maut:
-PSV Outlaw
-PSV Frozen Lime Drop
-PSV Black Mamba
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Ei oo iso toi Gepetto. Musta on tietenkin normilavatube.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.