Postin tuomaa/noudettua
![]()
![]()
mulla mihinkään gooseneckiin oo varaa
mut mulla on kumiletkua, driptippejä ja kuumaliimaa
pa-products presents "the donkeyneck"
Romulootasta löytyi Siam Modsin tankkipäädyt ja ei muuta kuin putkesta XL-bogelle sopiva pätkä ja sopii kuin nenä päähän Papsin kanssa![]()
![]()
itse pikasesti en löytäny boltin purkuohjeita niin päätimpä muutaman boltin purkaa ja dokumentoida niin teillä pikkuturaajilla olisi helpompi sit purkaa oma boltti.
alkuun vetasin plussanavan muoviin 3mm poralla reijän ja kampesin muovin pikkuruuvarilla irti.
sisältä näyttää kutakuinkin tältä.
sit nappasin pienen talttapää ruuvarin kätösiini ja aloin kampeamaan reunoilta liimaa irti, liima on yleensä halpisliimaa ja lähtee aika kivuttomasti irti.
sieltä se irtoaa, samalla voi pikkupiheillä kokeilla kammeta nappia ulospäin. kun liimat on reunoilta hyvin irti niin nappi lähtee kivasti irti.
sit ku nappi on irti niin tuubista vaan kaivaa loputkin liimat irti ja eiku uutta tilalle - muutama juotos ja sulla on toimiva boltti (kannattee samalla lakut vaihtaa pikkasen vahvempiin ja kuumaliimat perään)
toisesta boltista hajos liitin ku kampesin sitä ulos mut rikkihän se oli kuites
kahesta boltista roskan määrää (no joo tuo vihree lanka eksy näppistasolta mukaan kuvaan)
ja siinä ne oottelee kolvin lämpenemistä
![]()
London Dry Gin ja lempihöyryttimet. Hyvä ilta tulossa![]()
Höyryhetki, töiden jälkeen. Nyt voi sihauttaa parit jano-oluset
![]()
Modattu Egoboosteri 5,2 V asti.
Riittääkö tossa piippusoosissa makua? Ei oikein tunnu irtoavan tammitynnyrisidukasta makua kuin Bulliin drippaamalla.
KGO & Twist