Nuo mun päädyt oli jostain jämäpaloista töistä, 2mm oli paksuus ja noin ohut meni ihan nätisti vannesahalla ja hiomalla.Alkuperäinen postaaja jakve
Olis voinut olla hieman paksumpaa, joku 3-5mm olis varmaan nami.
Pääsi tuo yläpääty vähän vääntymään kun junttasin akkuliitintä kiinni. ihmeen tiukkoja nuo on, reikä oli hieman avarrettu 8.5mm
ja liitin 8.7mm ja silti tuntui olevan liian tiukka.
tuola ainakin oli 3mm levyä pikaisella googletuksella.
http://www.puukot.fi/Puukot-Shop/products.php?p=819336
Morjens vaan JJ:n Pajalta
Näin sateisena päivänä on mukava istua sisällä ja rakentaa Modeja,tuossa aamutuimaan
juolahti mieleeni, että perskules en ole vielä tehnyt yhtään modia joka söisi 18650 akkuja.
siitä se ajatus sitten lähti ja seurauksena syntyi Dynamite-MOD
Dynamite-Modi koostuu seuraavista osista:
- OKR-T/6-W12-C piiristä eli step-down
- Kotelo 3x20ml muoviruisku
- Sininen voltti-näyttö
- painokytkin mallia Horn
- 200 ohmin potikka
- 220 ohmin vastus potikalle
- 510-liitin
- 2x18650 samsung ICR18650-26F akut eli 2x2600Mah = 5200Mah
OKR-T piirillä varustettu Dynamite-Modihan on oikea hirmu, voltit säätyy välillä 3,44 - 6,0 volttia ja potikan säätö-alue on mukavasti koko alue.
Tällä modilla vinguttaa mega-dualcoileja armotta 6 voltilla kuormassa ja 5200mah takaa myös sen
että akku-kesto on vähintäänkin riittävä
Modi istuu mukavasti räpylään ja kuten kuvistakin ilmenee on se huomattavasti Mini-lavaa lyhyempi.
kuvissa Dynamite-Mod on vielä alasti eli se saanee myöhemmin asiaan kuuluvat vetimet päälleen.
- JJ
Edit: akut ovat siis sarjassa eli 2600mah on tietysti oikea määrä
- JJ
jj:n paja kyllä pyörii yötä päiväähyvähyvä, kyllä maailmaan höyryttimiä mahtuu
![]()
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
JJ, jätä läpinäkyväksi, mutta käytä jotain kirkasta putkea. Luulen että saat noita kaupattua hyvään hintaan.![]()
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Mistäs olet mallia ottanut?![]()
Jaahans olisi pitänyt sitä patenttia vaan hakea kuten meinasin
- JJ
Edellinen ptn04050 tässä samassa kotelossa oli huonosti juotettu ja käänsi virtaa takas että miinusliitin kuumeni. Tein sitten kokonaan uuden tästä voikin olla jo ylpeä vaikka juotokset hiukan meni rumemmaksi kun piti liitellä näyttöjä ja katkasijoita mut silti parasta mitä minä olen saanu aikaiseksi.
Eli ptn4050 yhden akun booster piiri, näytölle kytkimellä akun varaus, off ja vapovoltit. 3.95v-6.22v mitattu ilman kuormaa. 3ohmin boge rupes heittää palanutta kun jäi säätö täysille että voimaa lähtee. Näyttö ja 510 liitin kotelon sisällä eli muka stealth laite.
http://coolzero.awiki.org/fin/?page_id=1505 Tuolla vielä muutama lisä kuva juotoksista
Ostin tänään Antihöyrylaitteen o/
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
^Perhana, pitäs varmaan itekin joku tollanen hommata, kun ei tässä tahdo edes koneen näyttöä nähdä kun cumuluspilvet valtaa välillä huoneen..
Veljekset kuvassa. Pienempi Not-VV & DID, isompi DNAEraser12 & Mini-Atomaisteri.
KGO & Twist
Tässä on kiillotettu eraser![]()