onnea joukkis!!
omat pienet humutukset.
atomaister & don saapui. boltin liitintä vielä odotellessa....
![]()
onnea joukkis!!
omat pienet humutukset.
atomaister & don saapui. boltin liitintä vielä odotellessa....
![]()
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Löysin sohvatyynyjen välistä mun postimerkkiarkin. Eli postit sisältyy jatkossakin kaupattavien tavaroiden hintoihin.![]()
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Huduu!!! Vuosi tuli täyteen...voi taivas kun aika juokse kuin Usain Bolt! Seuraava täky on ylittää 250. viestin raja, eikö se nimitys muutu silloin?
edit: ei se ollutkaan 250. viestin jälkeen vaan 399. viestin jälkeen![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Onnea vauvalle ja vanhemmille ja onnea True Puffin 250. viestille.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
onnea vauvvelista, lasten saanti antaa elämälle lisää tarkoitusta. Pakko humuttaa, 2kpl 1000mah ego twistiä tuli nopsaan esmokelta! En ois uskonu että näin mahti vehkeitä ovat. Sr boget höyryää kun lavalla konsanaan
Kiitoksia onnitteluista!Onse vaan hienoa tämä uuden elämän alku!
![]()
Tänään 06.06.2012 tulee 6 kk täyteen pelkillä höyryillä!....4 analogista menny koko aikana ja nekin vain kokeilumielessä miten paskalta se maistuu![]()
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Onnittelut. Minnullakaan tuo puolivuotispäivä ei ole kaukana.
Ja vähän omaakin asiaa. HealthCabinilta 25kpl lr bogeja, avasin testimielessä kaikki ja mittasin yleismittarilla.
KAIKKI 25 olivat 2.0-2.08 ohm. Ikinä ennen ei ole näin tasalaatuisia tullut. Yleensä +/- 0.3ohm
Huomenna kilahtaa mulle 6kkJa voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, että tämä on pelkkä harrastus minulle enään ja todella rakas harrastus! Koska sen avulla olen todennut nikotiini hössötyksen aivan turhaksi, mutta olen jäänyt koukkuu tarkoitukseen
Ja hyviin tyyppeihin sen ympärillä!
8 kuukautta ilman tupakkaa![]()
???
hieno homma onnittelensaavutuksesi johdosta . Hei iv@pe kyllä luulis löytyvän sitä vaniljasiken makuistakin e-nestettä jos ei muuta niin osta vanilja makua esim inaweralta ja lisäät sitä sitten tupakin tai sikarin makuiseen e-nesteeseen vaikkapa 8)