2 Vuotta ilman alkomaholia![]()
Onnexi olkoon höyryserihfille...minä pääsen kohta puoleen vuoteen..niin se aika menee..
![]()
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
kiitos kakille. kyllä nyt on hyvä jatkaa bannimista ja stalkkeroimista.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Nonnih, löytynyt näköjään uutta makusteltavaa :]
Voin kertoa, että nyt kun tuo Midnight Apple on kypsynyt kolmisen viikkoa, on se aivan loistavaa tavaraa kerrassaan!
Tuo ja Jaska täytyy tosiaan tuoda makusteltavaksi, katsotaan josko sitä ensviikolla.
Pitäis nimittäin (toivottavasti) uuden laitteen olla hanskassa silloin.. modihommat on nyt siirretty kesän heiniksi ja Lavatube 2.1-T ennakkotilattu.
300. viesti![]()
peleonin nestetäydennys oli postissa ja nikotiinittomalta drippailuatot kotona odottamassa![]()
Kyllä on tulossa kesäkuuna lussa tota täys metalli ja kromattu Lavatube 2.1-T (Tornado). Siinä samat ominaisuudet kuin 1.5:ssa mutta 4Ampeerin rajoitin![]()
Täältä höyryttelyvehkeet:
http://personal.inet.fi/yritys/poikakissa/
???
Esikoinen syntyi 29.5 klo 05:46!