Tässä uudet tulokkaat PAPS 18800- ja Piccolo 14650 putkella. Ja Nythän on käynyt niin, ettei Kick mahdu missään moodissa tuubiin. Oikein harmittaa kaverin puolesta!
![]()
Tässä uudet tulokkaat PAPS 18800- ja Piccolo 14650 putkella. Ja Nythän on käynyt niin, ettei Kick mahdu missään moodissa tuubiin. Oikein harmittaa kaverin puolesta!
![]()
No voi nyt vittujen kevät näiden ääliöiden kanssa. Ensin monen viikon viivästykset, sitten lähetellään yksiköt ilman että huomioidaan tilausjärjestystä ja nyt nimenomaan kickille suunniteltuun modiin ei mahdu kick. Vittu mitä paskaa sanon minä. Pitkööt tunkkinsa, haluun rahat takas.
Eikös noissa ekoissa ollut jotain häikkää, ainakin osassa ja olisko toi nyt sitten ollut juuri syynä siihen viivästykseen?
Pikkasen kyllä alkaa hermostuttamaan, kun koko ajan tulee lisää viiveitä ja lopputuloksena tuubi.. joka ei sovin käyttötarkoitukseensa.
Olis vaan alunperinkin tehnyt tosta teleskoopin, niin sopis kaikki akut ilman ongelmia. :P
I´m Blue...
http://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc
Ööööö missä mä oon...
Vitun teletapit vai skoopit? Kyllä se Kick mahtuu 18500 ja 18800 tuubiin, jos plussa tapin nostaa ylös ja 1600mah kanssa menee jopa kiinni(kuvia VW:lla)! Mutta, mittavirhe on mittavirhe! Tehköön uudet tuubit, jos se nyt yleensä on mahdollista, vai pitääkö vielä kytkin ja liitinosakin tehdä uusiksi? Akkujen kanssahan ei ole mitään ongelmaa, tuubit ovat just jees. MUTTA mitä vittua, haluan tuubit johon Kick sopii!!
Saa sen suoraankin laitettua(taiteltua), mutta tuo saatanan Line cap on piukan puoleinenTästä nousee aikamoinen paskamyrsky
Niin ja tuota, mulla on ollut 4kpl Linea ja JOKAINEN on ollut liittimen puolesta persiilläänJOKAINEN on myös taipunut kohdilleen ja yhdessäkään ei ole toiminnallista vikaa ollut!
Joten tämä arvioni perustuu vain omakohtaiseen kokemukseen :P
HUUH, siis tämä piccolon Line liitin on työstetty HYVIN pienellä toleranssilla ja puristetuissa liittimissä se toleranssi ei nyt vaan kertakaikkiaan ole ihan just! Sopii? Kyllä!Mutta en voi sitä väännellä kun Line on "kupissa"ja nuo kuvat on tietenkin lavastettu, senhän huomaa jo väärinpäin olevista tuubeista
![]()
Muiden kuvia, kiitos pk1:
![]()
No pitäähän se jotain tännekki laittaa.![]()
Tänään töiden jälkeen iski inspiraatio ja tuli rakenneltua DNA-Watt-Modi usb-latauksella
osaluettelo:
- DNA-piiri
- vihreä voltti-näyttö
- 10k:n sormipotikka
- Usb-latauspiiri
- Slim-alumiini kotelo
- Samsung slim 103450 ICP103450s 2000mAh akku
- 510-atoliitin
- 5 Amppeerin painokytkin
pikatestissä 2,7ohmin kartolle kuormassa sai voltteja ulos 5,5V eli 11,2 Wattia eli ihan hyvä tulos
- JJ
Aijai, otin tänään hyvän kuvan LambostaHarmi ku en osaa sitä kuvaa laittaa tänne
![]()