sähköyhtiö olikin palauttanu ylijäämän tilille jo eilen eikä ensi viikolla niinkuin luulin
saa siis tänäänkin syödäkseen
kickki lähtenyt tulemaan kotia päin.
upeeta saatana!![]()
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Piti kokeilla Suomen ensimmäinen Starbucks CaféLatte vanilla 4,90 12ozzin muki. This shit is GOOD!
DarwinKick
Cube
Darwin ja Cube lähtee vaihtoon, genesis-tyylisiä atoja ja Zenejä voi antaa vaihdossa, eikun PM:ää tulemaan![]()
???
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Hienoa Pirttilä! Perässä tullaan![]()
Mahtavaa onnea!
Pakko humuttaa, on tuo Tiefighter vaan niin uskomattoman upea tyyppi, jasserilla meni modi rikki(tippui 10m asfaltille)
Niin fighteri teki uuden modin ja antoi sen mulle ilmaiseksi, siis lähetti ja maksoi jopa postikulut ja hienoon shampoopulloon duunas mulle säädettävän vv modin.
Siis aivan uskomaton pelihenki on kyllä tällä foorumilla, olen sanaton ja Tiefighter i love you, you are my friend rest of my life.
Että joskus pieni ihminen voikin olla tyytyväinen ja pelkkää hymyä. Kesäloma, postin tuomat ProVari mini, 306DCA ja pari pottua Toroa. Illan kruunaa Osbournen Ossi.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine