Riittää se oikein vallan mainiosti, kickit on säädetty vähän reilu 9W joka vastaa about 3.7V+1.5ohm. Kickin tuoma regulointi onkin se juttu, ei ne tehot. Molemmissa on siis kickit, mustasta otin kuvaushetkellä sen pois että siitä näkee mitä anodisoidulle reolle on tehtävä että kickin saa toimimaan.
Onkos tossa mustassa mahdollisesti 1.5Io6? Toi tippi näyttäis pahalta samalta, jonka Saferilta justiinsa tilasin.
Precision, arvaan ma?
KGO & Twist
Ei kick pysty ees antamaan viittä volttia 1.5 ohmisille atoille, maksimi on 10W. X^2/1.5= 10W, eli maksimi 1.5ohmin atolle on 3.87298335V O0
Sepäs se, siam modsin tekele. Mulla on myös se safercigsin pyrex-tip, mut se on jo niin iso suussa et en tunne itseäni enään varmaksi sen kanssa. 8)
Ite kahen vaiheilla tilaisko grandin vai sitte vasta kun tulee seuraavat vv:t... ???
Molemmat tietenki.
Tuli woodvil, ensimmäinen asia mitä huomaan on se että Buzz Pro tyylisessä säätöpyörässä ei ole minkään näköisiä värimerkintöjä eri volttiasteille vaan pyörä on täysin musta.. kaunis se kyllä on
Eikös tuossa ole Buzzin tekniikka, eli säätöväli 3-5,5?Alkuperäinen postaaja vanttila
KGO & Twist
Ilmeisesti joku suojasysteemi kun akun varaus laskee liian alas niin laite ei käynnisty? Lavassa vituttaa kun koittaa antaa höyryjä vaikka akun jännite on lavan mukaan 2.8v. Eihän sieltä oikein mitään tule. Välillä tutkii carton/attyn ja lisää nesteitä ymsymsyms kunnes tajuaa tsekata akun. Tilaa Vanttila yksi Smartboxi, haluan tietää miten vertautuu reoon Ellet suostu tilaamaan, voin jossain välissä lähettää omani testiin vaikkapa viikoksi, ellei se sitten liimaannu omaan käteeni Jos sinulle vaan käy
Pakko sanoa että kyllä Suomalaiset on hulluja, kaikkea kallista pitää saada (Darwineja, vv-reoja, provareja ymsyms) , itsekkin olen miettinyt pidemmän aikaa jo Reoa, hintaa on vaan mukavasti, mutta metallirakenne grandissa, mekaaninen kytkin ja mitä kaikkea. Kyseessähän on lähes ikuinen laite.
Onko noissa vv-reoissa muuten millainen takuu? Rob kuitenkin tuntuu olevan perfektionisti ja hoitavan lähes kaiken näihin liittyen. Nuo elektroniset jutut tuntuvat vaan olevan herkempiä oikuttelemaan.
Muistan vielä kun ensinmäisen kerran eksyin sähkötupakka-maailmaan, valintana oli 510 tai 910. E-neste jututkin oli epäselviä ja en uskaltanut tilata kuin 0mg tavaraa. Nyt on bottom feedereita, top feedereita, tankkeja, cartoja, clearoja. Ja vitut tässä mitään rahaa säästyy, tosin onhan tämä halpa harrastus, varsinkin kuin muissakin harrastuksissa tuli poltettua normaalia röökiä, niin tässä tulee periaatteessa säästöä O0
Ei Puzzin piirissä noi hienoja ominaisuuksia ole. Harmitti kyllä kun sen huomasin, mutta ei se mua sitten kuitenkaan pysäyttänyt vv:tä hankkimasta.
Takuu kestosta en osaa sanoa, mutta kaikki näyttää hoituvan mitä lähtijän päälle on. Olen näissä hommissa muutenki olettanut aina kun tilaan, että vain DOA löytyy.
Ei mua oikeen tommoset pienet muovihommat kiinnosta. Jos ostasin pienemmän feederin, se ois vähemmän yllättäen Reo Mini.Tilaa Vanttila yksi Smartboxi, haluan tietää miten vertautuu reoon
Nyt futaa VV-reo kunnolla kun akutkin tuli. Viimeistely tässä on kyllä virheetöntä, eikä lakkakaan haise. Koko on isompi kuin grandissa, korkeussuunnassa enemmän kuin leveydessä. Painoa on kuitenkin vähemmän, jopa yllättävän kevyeltä tuntuu. Itse laite toimii vallan mainiosti. Pitänee jossain vaiheessa mittailla noita jännitteitä, että voi itse laittaa merkit tuohon rullaan. Arvostelua voisi kirjoittaa sitten joskus kun jaksaa, eiköhän rider tee videotakin?
Ei ajeta niitä akkuja alle 3 voltin, voipi olla kerrasta entinen!
KGO & Twist
Nyt on laite kotiutettu ja ulkonäkö on just mitä hainki, paremman näköinen kuin Robin ylivalottuneessa kuvassa. Kuvia tulossa kuva puuhun lähiaikoina. Ei välttämättä tänään, nyt vaan nautitaan Ja jännätään alkaako itekseen suhisemaan.
Hajua on, mutta nokka pitää työntää laitteeseen kiinni että sen huomaa. Näillä näkymin en viitsi kahvinpuruilla alkaa touhuamaan.
Video tietenkin tulee, mutta ei vielä vähään aikaan. Ensin teen Surge tankista (jossa on kivasti samat pullot kuin tässä) ja tästä sitten myöhemmin. ETA pari viikkoa.
Ei ole kyllä mitään dramaattista tapahtunut, kun minilavalla olen sinne 2.8:iin ne akut monasti jo vetänyt. Luulen että akun varauskykyyn vaikuttaa, en ole kylläkään "mitannut" (käytössä siis )niitä akkuja kun minilava on vain satunnaiskäytössä. Mutta nyt pääsen vertaamaan Reolla uutta imr paria vanhaan jota on siis alivolteilla rääkätty aika monta kertaa.
No nyt se on tilattu, Reo grande! kauan mietin mutta tilasin Darrenilta io6, niin rupesi homma valkenemaan tyhmemmällekin. Jessus on hyvät maut ja höyryt tossa io6 sessa, pelkästään drippailemalla. Aivan uusiin maku elämyksiin pitää tottua, vanhankin suu rupeaa napsaamaan. Kokeilkaa itse! Tilasin muuten äsken Darrenilta pari lisää. Ei tää halpaa ole totta vie, tai olisihan jos tietäisi ja uskoisi mitä haluu? mutta kai se polku on jokaisen itse kuljettava ja koettava luettava tienviitat, Ego, Lava, Bolt ym, kun mutkan jälkeen paljastuu taas uusi juttu jota on kokeiltava, kallista! Jep, Mutta elämä on. (vink, vink. Kun ja jos joku tätä lukee? Myyn Lavan ja Howitser vv kiinostuneet yhteyttä yv,llä)
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<