Sitähän on sitten mahdollisuus törmätä jasseriin kun lieksassa olen töissä O0 En siellä ainakaan ole törmänny muihin vapottajiin ku vain itseeni![]()
Sitähän on sitten mahdollisuus törmätä jasseriin kun lieksassa olen töissä O0 En siellä ainakaan ole törmänny muihin vapottajiin ku vain itseeni![]()
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
OKR-piirit tuli, paketoitui, lähti.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
terveyskabiinin paketti tuli
ja ragea: noissa tankeissa on ihan saatanallisen tiukat capin, sai ihan tosissaan murjoa että luiskahti boge paikalleen. ihan kuin reikä olisi jotenkin soikea tai sisä- ja ulkopuolelta vähän eri linjassa
Sainpas vaan health cabinin alesta bogen regular stainlessejä. Myöhästyin alen alkamispäivänä ja kaikki stainlessit ehti
loppua varastosta, mutta nyt oli tullut täydennystä ja 10 pakettia lähti tulemaan hintaan 38.25$ + postit
edit: Ja tänään paukkuu VUOSI täyteen pelkillä höyryillä!
Piti oikein tarkistaa, niin ensimmäinen tilaus oli libertyltä joey 510 starter kit ja nesteitä 4.5.2011 ja muistaakseni
analogiset jäi pois just 10.5.2011.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Kyllähän tämän takia pitää humutusketjuun kirjoittaa, aion nimittäin sanoa jotain hyvää Greensmokesta!
Niiden muovinen 10 ml:n pullo on paras drippailupullo mitä mulla on toistaiseksi ollut.
lomalomalomatalviloma
. mistähän löytys lunta ens viikolle et pääsis hiihtämään
suunnistanpahan kreikkaan reppu täynnä euroja maan taloutta tukemaan :P
harmi vaan ettei jäitä ole ku lasissa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Loistava lauantaiaamu! Tracking codeja oli tipahtanu useammastakin paikasta, joten ensiviikolla saa hyllyyn taas gripperit, boltit, woo:t ja muutamia eri kartoja <3
Nyt täytyy humuttaa, kolmas päivä menossa lähes nolla niksoilla, tarkoittaa max 2mg, kyllä tästä vielä hyvä tulee syksyyn
mennessä olis tarkoitus olla nolla niksoissa.
Eka päivä näytöissä tänään, suurin osa suoritettu.
Mittaustekniikka: kyllä mä ne laitteet löysin, ja mulla oli niistä jopa jotain hajuakin. Tosin johtokykymittausta en nyt oikein osannut selittää mihin fysiikan lakiin se perustuu. Ja magneettinen virtausmittauskin mittasi jännitteen eikä induktion muutosta. 2+
Pumppaus: ööh, olisi pitänyt tarkistaa ne kirotut pikku putket ja venttiilit kentältäkin, eikä luottaa papereihin. Papereiden mukaan linjasin, ja ne perkuleet ei ole papereissa. Tuli tulva. Muuten linjaus ok, säädöt hanskassa. 2 ja 1/2
Labra: vedin titraustehtävän. Ensin ajattelin: voi ei. Sitten järki käteen. Hei, täähän on helpoin, mun ei tartte valmistaa litkuja, ainoastaan tiputtaa ja laskea. 3 -
Koetehdas: voi painajainen. Jätkät (kaikki 3 näytönvalvojaa, isosta kemian alan yrityksestä, johon olisi kiva päästä töihin) tai ainakin yksi niistä kyllä sitten tenttasi erittäin tarkkaan ymmärränkö mä mitään tislauksesta, vai olenko opetellut ulkoa. Huh huh, hiki tuli niskaan. Ei se nyt ihan priimana mennyt, mutta ei mitään isoja kämmejä. Ja suurin piirtein osasin selvittää teorioita. Ööh, en tiedä mitä siitä tuli, ope väitti, että kyllä sillä paperilla kannattaa niille hakemuksia lähettää. Oli kyllä niin tyhmä fiilis ja mä tunsin itseni ihan idiootiksi. "Jos paine pidetään vakiona ja automaatti säätää ja pitää huipunpalautuksen avulla huipun lämmön vakiona, mitä tapahtuu tuotteelle?" Osa kysymyksistä oli niin itsestään selviä, että mä hikoilin 5 minuuttia ja yritin ymmärtää mitä mä en ymmärrä. Osa kysymyksistä oli niin hankalia että huh huh.
Huomenna vielä koppikuulustelu ja englanti.
Mä saatan vielä tänä vuonna valmistua, ja ihan siedettävillä papereilla.![]()
![]()
Paketti tuli postiin tänäänNyt kun vielä oppis käyttämään tota härveliä :P
eBaysta ropsahti 3 shipped viestiä. Diy Darwin alkaa muotoutuun![]()
Nonnih, vihdoin hankittu kauan pohdittu Precise+ 18500 flat capilla. swäpit on joskus ihan perhanan mukavaa hommaa ja kyllä tuli vielä taloudellisestikkin hyvä vaihtokauppa. Hellfirekin istuu paremmin tohonSitten varmaan pitää myydä toi Linelle madallettu Doni pois
![]()
Hahaa, hyvä että meni hienosti! Tuskin kauheasti tarvitsee hikoilla tuon DONin myynnin kanssa![]()