Muutaman euron postit tuolla vaan on.
Muutaman euron postit tuolla vaan on.
Vuoden jälkeen yhtäkkiä RY4 double maistuukin liian makealta yhtäkkiä... Suussa jotain vikaa kun samat nesteet kaikki. Höh. Mikäs nyt neuvoksi...
Olihan noita. Bitter wizard vai mikä olikaan, poistaa makeutta. Joskus aikanaan kuulin tommosta käytettävän kun VG oli liian makeaa joidenkin suuhun.
Joo, tuolta ainakin saa: Flavour and Hit Enhancers 10ml
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Lueskelin tätä foorumia ja näemmä yksityishenkilöiden välinen nikotiininestekauppa on sallittua lain puolesta. Mulla on turhan panttina 2 litraa 18mg nikotiinipohjanestettä josta haluaisin päästä eroon. Millä hinnalla porukka näitä oikein ostaa ja myy?
Älä myy täällä, koska kiellettyä.
Hinnoista en tiedä, mutta onhan tuossa 600 Euroa pelkkää tupakkaveroa nykyisin, ilman alvia, ilman tuotteen hintaa...
Kannattaa odotella vielä. Sanotaanko,että vuoden päästä kun myy pienissä erissä eli 100ml kerralla,niin voi saada paremmin massia. Valmistautumattomat alkaa olemaan kuivia nikotiinin suhteen silloin.
Older men declare war. But it is youth that must fight and die
Onko kivijalkaliikkeissä muita nikotiinipohjia myynnissä kuin Liqua? Jossain näin muistaakseni myös Eldan pohjia.
Milläs suhteella tpa double Ry4 kannattaa lähteä tekemään? Aattelin että laitan 10% doublea, sit viel fa caramelliä 1-2% ja Madagaskar vaniljaa 1-2%. Kuulostaako ihan järjettömältä, vai pistänkö pelkkää Ry4?
Jos et ole ennen tuplaryynästä maistanut, niin testaa ensin pelkästään. 10% on ihan hyvä aloitusmäärä.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Näin toimitaan, voi olla että tulee liian makeeta jos siihen lisäilee vielä caramellit ja vanilijat niskaan.
Mä imen tuplaryynästä DTL tyyliin 3% sekoituksella.
Flavour artin Virginia... Mikä voisi olla sopiva prosenttimäärä kun DTL tyylillä pössyttelen?
Ok. Mulla VG 80% ja niksat 3mg. Tankkina Griffinin 25mm tuplavastuksella. Tein itseasiassa nesteen jo päivällä ja laitoin varovaisesti 2% tiivaria. En siis varmaankaan liikaa. Siihen on sitten hyvä lisätä prosentti kerrallaan jos on liian valjua.
Etsinnässä Minttusuklaa...valmista tiivistettä lähinnä? tai jos alkaa sekoittelemaan itse niin olisiko kenelläkään antaa vinkkejä tuosta sekoitussuhteesta?
Ei nyt ihan suoranainen minttusuklaa mut jos minttupuffetista tykkää ni tää on erittäin osuva: HAUS Fuel Judgemint aromitiiviste 10ml | Puffila
Oikein nannaa![]()