Vimosetkin therionit sai limited edition käärmerotsitVt75C tuli photobombaamaan. Eilen suomeentui ja tänään kotiutui
![]()
Vimosetkin therionit sai limited edition käärmerotsitVt75C tuli photobombaamaan. Eilen suomeentui ja tänään kotiutui
![]()
Päivän puuhastelut
BB klooni meni heittämällä ykköslaitteeksi (Nautiluksen vastuksella)
IMG_20170709_141521998.jpg
Aaaah, kesäloman aamiainen Poire Amand & kupillinen Turun kahvipaahtimon kuumaa
20170712_080912.jpg
Sen kunniaksi, että tänään tuli viimeinen kiinanpaketti haettua postista, laittelen nyt vähän kalustokuvia menneen vapocalypsen kunniaksi.
DNA250
IMG_3616.jpg
DNA75/DNA75C
IMG_3606.jpg
Sx-mini/DNA60
IMG_3620.jpg
Asmodus/cks/Venvii
IMG_3602.jpg
SMOK
IMG_3608.jpg
Loput duunimodit
IMG_3613.jpg
Sit koko könttä kerralla
IMG_3625.jpg
Tässäpä olennaisimmat. Lopullisen listan päivittelen kalustopuolelle viel täs.
Kait näil yks isäntä pärjäilee![]()
Kiva läjä kamaa Witheredillä. Mulla on kolme boksimodia, joista kaksi käytössä.![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Tuota rahan määrää mikä uhrattu tähän touhuun.
Kuvittelin että itse rupesin hurjaksi kun seittemän modia ja kaheksan atoa.
Pitäisi olla ainakin withredillä ja janezkilla tulevaisuus turvattu höyryttimien osalta!
Lauantain viettoa, maalaiskomediaa ja pikku purtavaa+juomaa![]()
next.jpg
Nyt oon saanut pysyteltyä vihdoinkin siinä mihin olin pyrkinyt jo puoli vuotta! IMG_1491.jpg Mutta tulihan sitä hamstrattua. Nyt vaan naatitaan!![]()
Koetinpa taiteilla perunalla.
20170722_105843.jpg
Tulipahan hokaistua lopulta, että oon SmoAnttia käyttänyt mittasuhteiden hahmottamiseen vaihto-opiskeluvuoden aikana. Toimii ainakin paikallisten ötököitten kohdalla.
0iVQBOJ.jpg
Qc0zdmT.jpg
Japanissa tollaset turilaat asustaa. Täällä on kyllä ihan kivan kokosia öttiäisiä, aikasemmin sitä ajatteli, että sarvijaakko tai malluainen oli isohko...
Joskus vuosia sitten nappasin kuvan duunissa
koppis.jpg
Toihan menee jo ihan sävy-sävyyn. Joskus ei kyllä haittaisi jos pysyisivät tossa kokoluokassa.![]()
Nykyisen lainsäädännön mukaan:
forbidden.jpg
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Ei oo yhtään lainmukaista laitetta omistuksessa.2ml, f.... eihän se riitä kuin kahvitaukoon hätäsesti.