Tänään tuli taas tilaus riittävän nopeassti :shipped: 11.4
2x Double Mint - PG - 5ML - Zero - 0MG
2x Strawberry - PG - 5ML - Zero - 0MG
1x Chocolate Mint Cigar - Mix - 5ML - Extra High - 24MG
Onko Viljamilla tietoa Trustfiren 14500 -akuista?
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Eikö xo -nesteiden ainekset ole vieläkään tullut kun ei pysty tilaamaan...? Koskakohan on saatavilla? Pitäis nesteitä tilata ja ois kiva tietää, että kannattaako odotella vielä että sais xo:ta tilattua samalla kertaa.
Ticket-systeemi
Facebook!
Tilaus tuli tänään perille, jonka tein viime perjantai iltana. Maanataina (16/4) oli shipped-ilmo ja tänään (19/4) posti toi lisää LR cartoja ja original-nesteistä RY4:sta. Ei tarvinu käppäillä postiin, vaan paketti tuli ihan kotiin asti. Homma sen kun paranee ja nopeutuu koko ajan. Hienoa. Tää oli mun viides tilaus LF:lle eikä ihan varmasti ollut viimeinen. Uutta tilausta on jo suunnitteilla. Jos vaikka seuraavaksi kokeilis sitä uutta C8 (cryptonite) clearoa, joka ehkä ensi viikolla tulee LF:n "katalogiin".
Tässä tutkailin tätä ketjua ja vaikuttais että muilla ei ole ongelmia ollu toimitusten kanssa pääsiäisen jälkeen, onko näin? Mulla kaks tilausta matkalla, toinen lähetetty 7.4. (1st class) ja toinen 11.4. (DHL) mutta ei oo kumpaakaan kuulunu. Noh, ehkä vielä huomisen maltan odottaa, josko tulisivat. Onneks ei ole nesteet vielä lopussa niin ei ole paniikkia.![]()
Laita mailia mulle asiasta tilausnumerosi kera, niin korjataan homma
Ei ole tiedossa mitään isompaa häikkää ainakaan. Toivotaan että saapuvat mahdollisimman nopeasti! Lähetämme paketit uudestaan 16. arkipäivän kuluttua alkuperäisestä lähetyspäivästä, joten jos siihen mennessä ei ole paketteja kuulunut niin ota yhteyttä sähköpostitse.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Olisi kiva jos täältä saisi Halon nesteitä.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
nyt o kyllä jääny johonki jähimään mun laturit...
tilattu 11.4 ja vieläkin TC näyttää viimeiseksi tiedoksi "Your item has been passed to the overseas postal service for delivery in FINLAND"
Sama täällä.
Pitkästä aikaa (kuukausista puhutaan) lähetys tuli samalla viikolla kun shipped-ilmoitus, eli maanantaina 16. päivä shipped ja tänään perjantaina 20. päivä perillä. Kaikki aivan kuten pitää, as usual.
En tiedä meninkö nyt kusemaan pahasti atomisaattori tilauksen.
Eli mulla on Ego-T käytössä ja nyt ensimmäistä kertaa päätin tilata LF:ltä atoja. No aloittelija kun olen niin menin hieman hämilleni kun vaihtoehtoina oli Type A ja C. No jostain sitten mututietoja muistellen otin A tyypin. Ajattelin että kuitenkin Ego-T atomisoija niin pakko sen on sopia. Eli pitäisi olla siis tuo kierrettävä malli kun ilmeisesti noissa joissain ei ole kierteitä ollenkaan? Ja onko olemassa B tyyppikin tuossa välissä?
Ei ne sitä tänään ainakaan oo ehtiny lähettämään eli maililla pystyn varmaan vielä korjaamaan tilausta mikäli tarvis.
Auttakaa tavista!
Haloa mietittiin aiemmin keväällä, mutta päätimme kuitenkin katsella ennemmin joitain muita nestevalmistajia. Tällä hetkellä on useampi tähtäimessä, mutta todella moni potentiaalinen valmistaja on jäänyt pois siksi että he eivät pysty valmistamaan tarpeeksi nesteitä meille asti.
Nämä on näköjään taas näitä.. Välillä jostain syystä yksittäinen lähetyserä myöhästyy, ja näyttää siltä että se ei ole vain DHL/RM-ongelma vaan tätä tapahtuu kaikilla postitusfirmoilla (Royal Maililla onneksi huomattavasti vähemmän kuin DHL). Voi olla että myös kotoisella Itellalla on näppinsä pelissä. Itellan seuranta oli rikki ainakin eilen ja toissapäivänä, jolloin jo Suomessa olevat paketit eivät näkyneet ollenkaan seurannassa.
A, B ja C viittaavat atomisaattorin ja tankin malliin. A-mallin tankki vetää muistaakseni 1.1ml nestettä ja C-malli noin 2ml. Riippuu siis käyttämistäsi tankeista, että minkä mallisen atomisaattorin tarvitset.
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=128 Tuossa on kuva A-mallin tankista
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=116 Tässä C-malli
Koita vertailla kotona olevia tankkeja kuvien tankkeihin ja jos huomaat että virhe on tapahtunut niin ota yhteyttä ASAP, niin saamme tilauksesi vielä korjattua.
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=166 Drippausatot nyt varastossa!
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!