Sivu 87 / 151 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 377783848586878889909197137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,721 - 1,740 / 3017

Aihe: Liberty Flights UK kokemuksia

Höyryttelijä

Sijainti
    suomi

Vs: Liberty Flights UK kokemuksia

Tänään tuli taas tilaus riittävän nopeassti : shipped: 11.4

2x Double Mint - PG - 5ML - Zero - 0MG
    2x Strawberry - PG - 5ML - Zero - 0MG
    1x Chocolate Mint Cigar - Mix - 5ML - Extra High - 24MG

Onko Viljamilla tietoa Trustfiren 14500 -akuista?

Höyryttelijä

Sijainti
    suomi

Nyt tämä ostoskori näyttää: shipping: £0.00

EDIT. Se oli vain bugi ???

Lainaus Alkuperäinen postaaja Blacktr00 Näytä viesti
    Onko Viljamilla tietoa Trustfiren 14500 -akuista?
    Ilmeisesti ei ole vielä ihan selvää mikä tulevaisuuden akkupolitiikkamme on, voi olla että pysyttelemme vain AW'n tai kenties panasonicin akuissa (käytännössä sama asia). Ilmoittelen kun selkenee.

Boget varastossa!

-Viljami
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

Eikö xo -nesteiden ainekset ole vieläkään tullut kun ei pysty tilaamaan...? Koskakohan on saatavilla? Pitäis nesteitä tilata ja ois kiva tietää, että kannattaako odotella vielä että sais xo:ta tilattua samalla kertaa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpatukka Näytä viesti
    Eikö xo -nesteiden ainekset ole vieläkään tullut kun ei pysty tilaamaan...? Koskakohan on saatavilla? Pitäis nesteitä tilata ja ois kiva tietää, että kannattaako odotella vielä että sais xo:ta tilattua samalla kertaa.
    Katsoppas nyt uudelleen

-Viljami
    Ticket-systeemi
    Facebook!

Höyryttelijä

Tilaus tuli tänään perille, jonka tein viime perjantai iltana. Maanataina (16/4) oli shipped-ilmo ja tänään (19/4) posti toi lisää LR cartoja ja original-nesteistä RY4:sta. Ei tarvinu käppäillä postiin, vaan paketti tuli ihan kotiin asti. Homma sen kun paranee ja nopeutuu koko ajan. Hienoa. Tää oli mun viides tilaus LF:lle eikä ihan varmasti ollut viimeinen. Uutta tilausta on jo suunnitteilla. Jos vaikka seuraavaksi kokeilis sitä uutta C8 (cryptonite) clearoa, joka ehkä ensi viikolla tulee LF:n "katalogiin".

Höyryttelijä

Kiitokset täältäkin hyvästä nettikaupasta. Tällä kertaa tosin oli unohtunut yksi cartopaketti lähetyksestä tai sitten se on tippunut kun kuori oli ilmeisesti revennyt matkan varrella, mutta joku oli ystävällisesti teipannut sen kiinni..

Höyrähtänyt

Sijainti
    Kuopio

Tässä tutkailin tätä ketjua ja vaikuttais että muilla ei ole ongelmia ollu toimitusten kanssa pääsiäisen jälkeen, onko näin? Mulla kaks tilausta matkalla, toinen lähetetty 7.4. (1st class) ja toinen 11.4. (DHL) mutta ei oo kumpaakaan kuulunu. Noh, ehkä vielä huomisen maltan odottaa, josko tulisivat. Onneks ei ole nesteet vielä lopussa niin ei ole paniikkia.

10,5v analogista - 8,5kk höyryä - mitäs sit keksis? No jos vaikka neljän savuttoman vuoden jälkeen polttais taas kolme vuotta ja yritetään uudestaan höyryä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja JH Näytä viesti
    Kiitokset täältäkin hyvästä nettikaupasta. Tällä kertaa tosin oli unohtunut yksi cartopaketti lähetyksestä tai sitten se on tippunut kun kuori oli ilmeisesti revennyt matkan varrella, mutta joku oli ystävällisesti teipannut sen kiinni..
    Laita mailia mulle asiasta tilausnumerosi kera, niin korjataan homma

Lainaus Alkuperäinen postaaja djpkhzo Näytä viesti
    Tässä tutkailin tätä ketjua ja vaikuttais että muilla ei ole ongelmia ollu toimitusten kanssa pääsiäisen jälkeen, onko näin? Mulla kaks tilausta matkalla, toinen lähetetty 7.4. (1st class) ja toinen 11.4. (DHL) mutta ei oo kumpaakaan kuulunu. Noh, ehkä vielä huomisen maltan odottaa, josko tulisivat. Onneks ei ole nesteet vielä lopussa niin ei ole paniikkia.
    Ei ole tiedossa mitään isompaa häikkää ainakaan. Toivotaan että saapuvat mahdollisimman nopeasti! Lähetämme paketit uudestaan 16. arkipäivän kuluttua alkuperäisestä lähetyspäivästä, joten jos siihen mennessä ei ole paketteja kuulunut niin ota yhteyttä sähköpostitse.

-Viljami
    Ticket-systeemi
    Facebook!

Höyrähtänyt

Sijainti
    Kuopio

Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti

Ei ole tiedossa mitään isompaa häikkää ainakaan. Toivotaan että saapuvat mahdollisimman nopeasti! Lähetämme paketit uudestaan 16. arkipäivän kuluttua alkuperäisestä lähetyspäivästä, joten jos siihen mennessä ei ole paketteja kuulunut niin ota yhteyttä sähköpostitse.

-Viljami
    Ok, eiköhän ne sieltä tule, ehkä oon niin hätänen vaan kun ovat aikasemmat tilaukset tulleet tosi nopeasti. Monta kertaa olen tosiaan tilannut ja jatkossakin niin teen, kiitos hyvästä ja nopeasta palvelusta ja mukava kun täälläkin "päivystätte".

10,5v analogista - 8,5kk höyryä - mitäs sit keksis? No jos vaikka neljän savuttoman vuoden jälkeen polttais taas kolme vuotta ja yritetään uudestaan höyryä.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Liberty Flights Näytä viesti
    Laita mailia mulle asiasta tilausnumerosi kera, niin korjataan homma
    Kiitos, laitan mailia

Nyt kun tarkemmin vielä tutkailin tuota kuoren "repeämää", niin kyllä se on selkeästi avattu ja teipattu kiinni, mutta mitään merkintöjä ei ole laitettu.

Höyrykone

Olisi kiva jos täältä saisi Halon nesteitä.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja JH Näytä viesti
    Kiitos, laitan mailia

Nyt kun tarkemmin vielä tutkailin tuota kuoren "repeämää", niin kyllä se on selkeästi avattu ja teipattu kiinni, mutta mitään merkintöjä ei ole laitettu.
    Jollain postin tai tullin työntekijällä iski akuutti tarve cartoille?

Höyrykone

Sijainti
    Rollo

nyt o kyllä jääny johonki jähimään mun laturit...

tilattu 11.4 ja vieläkin TC näyttää viimeiseksi tiedoksi "Your item has been passed to the overseas postal service for delivery in FINLAND"
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3

- EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti

tilattu 11.4 ja vieläkin TC näyttää viimeiseksi tiedoksi "Your item has been passed to the overseas postal service for delivery in FINLAND"
    Sama homma minun 11. päivä tilatun pakun kans, eikä näy vielä Itellan haussakaan.
    -_-

Höyrykonkari mrco's Avatar

Sijainti
    Tampere

Sama täällä.

Höyryttelijä

Pitkästä aikaa (kuukausista puhutaan) lähetys tuli samalla viikolla kun shipped-ilmoitus, eli maanantaina 16. päivä shipped ja tänään perjantaina 20. päivä perillä. Kaikki aivan kuten pitää, as usual.

Banned

En tiedä meninkö nyt kusemaan pahasti atomisaattori tilauksen.

Eli mulla on Ego-T käytössä ja nyt ensimmäistä kertaa päätin tilata LF:ltä atoja. No aloittelija kun olen niin menin hieman hämilleni kun vaihtoehtoina oli Type A ja C. No jostain sitten mututietoja muistellen otin A tyypin. Ajattelin että kuitenkin Ego-T atomisoija niin pakko sen on sopia. Eli pitäisi olla siis tuo kierrettävä malli kun ilmeisesti noissa joissain ei ole kierteitä ollenkaan? Ja onko olemassa B tyyppikin tuossa välissä?

Ei ne sitä tänään ainakaan oo ehtiny lähettämään eli maililla pystyn varmaan vielä korjaamaan tilausta mikäli tarvis.

Auttakaa tavista!

Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    Olisi kiva jos täältä saisi Halon nesteitä.
    Haloa mietittiin aiemmin keväällä, mutta päätimme kuitenkin katsella ennemmin joitain muita nestevalmistajia. Tällä hetkellä on useampi tähtäimessä, mutta todella moni potentiaalinen valmistaja on jäänyt pois siksi että he eivät pysty valmistamaan tarpeeksi nesteitä meille asti.

Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti

Lainaus Alkuperäinen postaaja jiivee Näytä viesti
    Sama homma minun 11. päivä tilatun pakun kans, eikä näy vielä Itellan haussakaan.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrco Näytä viesti
    Sama täällä.
    Nämä on näköjään taas näitä.. Välillä jostain syystä yksittäinen lähetyserä myöhästyy, ja näyttää siltä että se ei ole vain DHL/RM-ongelma vaan tätä tapahtuu kaikilla postitusfirmoilla (Royal Maililla onneksi huomattavasti vähemmän kuin DHL). Voi olla että myös kotoisella Itellalla on näppinsä pelissä. Itellan seuranta oli rikki ainakin eilen ja toissapäivänä, jolloin jo Suomessa olevat paketit eivät näkyneet ollenkaan seurannassa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ironcobra Näytä viesti
    En tiedä meninkö nyt kusemaan pahasti atomisaattori tilauksen.

Eli mulla on Ego-T käytössä ja nyt ensimmäistä kertaa päätin tilata LF:ltä atoja. No aloittelija kun olen niin menin hieman hämilleni kun vaihtoehtoina oli Type A ja C. No jostain sitten mututietoja muistellen otin A tyypin. Ajattelin että kuitenkin Ego-T atomisoija niin pakko sen on sopia. Eli pitäisi olla siis tuo kierrettävä malli kun ilmeisesti noissa joissain ei ole kierteitä ollenkaan? Ja onko olemassa B tyyppikin tuossa välissä?

Ei ne sitä tänään ainakaan oo ehtiny lähettämään eli maililla pystyn varmaan vielä korjaamaan tilausta mikäli tarvis.

Auttakaa tavista!
    A, B ja C viittaavat atomisaattorin ja tankin malliin. A-mallin tankki vetää muistaakseni 1.1ml nestettä ja C-malli noin 2ml. Riippuu siis käyttämistäsi tankeista, että minkä mallisen atomisaattorin tarvitset.
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=128 Tuossa on kuva A-mallin tankista
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=116 Tässä C-malli

Koita vertailla kotona olevia tankkeja kuvien tankkeihin ja jos huomaat että virhe on tapahtunut niin ota yhteyttä ASAP, niin saamme tilauksesi vielä korjattua.

http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=166 Drippausatot nyt varastossa!

-Viljami
    Ticket-systeemi
    Facebook!

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •