Smok v8 stick
Voisi olla kätevä peli kannella taskussa mukana kun ei isompi modi mahdu kyytiin järkevästi
SMOK®
Smok v8 stick
Voisi olla kätevä peli kannella taskussa mukana kun ei isompi modi mahdu kyytiin järkevästi
SMOK®
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:23.
Mainos on ainakin hyvin tehty!
Mun käteen vähä turhan kyborgi, mut komee laitos.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Mulla on hyvinpitkälti samannäköinen partakone kuin mitä tuo HCigarin uutuus on. Varmasti pätevä kampe ja watteja irtoaa rajusti.
Jep se on sen sentin verran korkeempi. Akut tulee n. sentin korkeemmalle ku triades. Varmaan ihan muotoilukysymys. Eli saman kokonen ku rx 2/3 suunnilleen. Itellä kyl otti tos triades silmään ku on sen verran jämäkästi noi akut paikallaan et se uloimmainen työntää n. millin verran pohjaa alaspäin et jää se millin rako tohon takakannen alle. Tos ei varmaan tuu sitä ku on vähä paksumpi pohja.
DNA250 Triadeen korjattu toi akku onkelma. Paksumpi pohja ja snadisti erilainen akkujen kiinnitys.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Varmaan ihan yksilöstä kiinni. Itellä toi kolmas akku menee sen verran tiukasti et kannen ja pohjan väliin jää pieni rako. Ilman akkuja sitä ei oo. Ei vaikuta mihinkään mut pistää vähän silmäänTosta tais vapnfagan kanssa aikonaan mainita et jää pieni rako. Saas nähä millon ne kiinasta saa 166 therionin lähtee tänne meille päin. Ei oo ilmeisesti mitään muuta eroo 75 ja 133 wattiseen ku piiri. Pitää varmaan niitä kuoria tilata viel
![]()
Eleafilta tollanen uutuus.
RT22_01.jpg
http://www.eleafworld.com/aster-rt-with-melo-rt-22/
Taitaa tää tankkikin olla uus ?
http://www.eleafworld.com/melo-rt-25/
Näpsäkän oloinen systeemi tuon tankin topcapissa. Nopeasti ja helposti saa sujautettua lisää litkua, jos vaan toi liukujuttu toimii sulavasti.
"Not a bad life really"
Taikka sitten se OBS enginen täyttö. Tornadossa ja muissa tuo rengas lähtee irti, enginessä ei. Mutta se topcapin irtiruuvaaminen on niin 2013..![]()
Jaaha, sit kuunnellaan musaa ja katellaan valokuvia
Tuota voi varmaan myydä mp3 soittimena, jossa sattuu olemaan 510-liitin
OCULAR Video
Viimeksi muokannut arskaxx; 07.12.16 kello 13:55.
Lemon täyttösysteemi on paras mihinkään muuhun verrattuna tähän mennessä. Tuo voi olla jopa yhtä hyvä. TF-8:n on taasen mitä on ja täyttöreijät liian pienet,niin kuin liian monessa muussakin.Jep. Muistaakseni tuollainen systeemi oli jossain muussakin tankissa?
Tai sit olen unessa nähnyt tulevaisuuteen
Tuommonen taikka sellanen kuin Smok tfv-8:ssa on pitäs olla kaikissaeikä mitään irtoavia osia/kierteitä.
Older men declare war. But it is youth that must fight and die
Avocado 22 RDTA Special Edition | GeekVape
Posteisssa ilmeisesti isommat reiät ja täyttö onnistuu nyt sivusta. Tuo punainen näyttää kyllä perkuleen hyvältä.