Todella edustava otos jopa ihan valokuvauksellisessa mielessä!
Nyt oli sen verran eeppinen vapemail päivä et pitää ihan taltioida tänne talteen, voi sitten vuoden päästä kuvaa ihmetellä ja muistella vapoilun kulta-aikoja. Eli kun ympärimaailman on ollut noita myyjäisiä (halloween, gb:n flash saleja, musta perjantai...) ja posti liikkuu takkuillen, niin kävipä sitten niin hauskasti että luukusta tupsahti kerralla 8 pakettia yhdelle päivälle + Vapetalon lasti päivää aikasemmin. Olo oli oikeasti kuin pikkupojalla aattoiltana
20161130_193116.jpg
Ompa näprättävää pariksi illaksi ennen kuin kaikki on kokeiltu taas, ja alkaa varastot näyttämään aikas hyvältä uutta lakia ajatellen![]()
MM81 osaa kuvata muut maanrakoon![]()
![]()
Alhaalta ylös... Rellu, Engine ja benjiIMG_1159.jpg
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
No Sensenissä on kyllä turhan pitkä tippi mun makuun. Lyhyempi olis varmaan nätimpi... No lähipäivinä tulee lisää kuvia tipeistä tänne taikka diy drip tip ketjuun. Mun lakka tosin kestää kuivua kuukauden. Ehkä ostan stabilisoitua puuta kunhan löydän jostain järkihintaan niin sitä ei ilmeisesti tarvitse lakata lainkaan jos on akryylikäsiteltyä, niin ne sais nopeammin käyttöön. Hinta vaan on aika kova niissä materiaaleissa. Vaan ei enempää tästä tässä kuvaketjussa kun menee liian off topiciksi![]()
2gwvton.jpg
Sillä välin geemiehen pajalla
Tule tule hyvä kakku, älä tule paha kakku... IMG_1164.jpgIMG_1167.JPG Kuvaamisessa on paljon parantamisen varaa vielä.. Huoh.
Vielä yks. Enempää en häiritse näiden kanssaIMG_1176.jpg
Hieno! Tee nyt meille MTL-hörhöille vastaava pienellä aukolla?
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
100ml kynäpulloja tuli ostettua.
Lähetetty minun SM-A510F laitteesta Tapatalkilla
Olisko siellä 20-50ml kynäpulloja? Ostaisin.
Fasttechiltä tilasin ja siellä on kyl noita kaipaamasi kokoja myös.