Ei kannata pestä merliniä liian kuumassa, voi kutistua ;D
Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla
Mun mielestä avocado on hyvä tankki, mutta miksi niin pieni nestetilavuus..? Höh.
Mun mielestä taas nuo pikkutankit puolustaa paikkaansa just sillä että ovat ulkoisestikkin pieniä ja kun kuitenkin kokoajan puolenkymmentä tankkia käytössä niin hyvin pärjää...
Onneksi tarjolla on jokaiselle jotain
Moottori käynnissä...
![]()
20161104_120747.jpg
#cream_ass_lyfe
Jos nyt sen verran vielä jatkan, että mulla ei ainakaan ole koko aikaa mukana puolenkymmentä tankkiaMulla on yks tankki ja yks modi. Onhan ne toki siis fyysisesti pieniä ja esteettisempiä kuin esim squapet tai kaiffarit jotka on melkosia torneja. Mutta yks kriteeri tankin ostamiseen itellä on että se tankillinen kestää edes työpäivän ajan. Kotonahan sillä ei niin väliä ole tietenkään että minkälainen tilavuus on, mutta samalla vaivalla sitä sitten vaikka drippailee kotona.
^Just hain postista serpent minin.Itse ainakaan en pidä pikkutankkeja turhina. Tai siis samoilla argumentilla myös pienet akut tai laitteet on ihan turhia. Tai pienet autot. Tai jotkin muut pienet... asiat.
Mulla esimerkiks alko mennä hermo tohon pelkkään drippailuun kun tietokoneella pelatessa on välillä niin tiukat matsit (counter strike lähinnä) ettei ehdi drippailla siinä tuoksinassa. Sen sijaan mulle on ok täyttää toi tankki vaikka joka matsin jälkeen, kunhan ei kesken kaiken tarvitse kikkailla.
Pitempäänkin kattellu tän ostoo mutta on laiskattanut. Hitsin pieni ja hyvän näköne geetuben päässä. Höyryt luokkaa hyvä joskin ilmaa sais kulkee läpi vähän enemmänkin. Ja tosiaan drippailuun ja pumpuleihin kyllästyneenä alotin tietty kaivamalla katiskat kaapista.
WP_20161104_19_24_08_Rich.jpg
Ihan pikkuriikkiset tupot pumpulia jouduin yhden epäonnistuneen kokeilun jälkeen lisäämään tonne "imukanaviin" jottei neste ihan vapaasti virtais noiden meshien ohi.
WP_20161104_17_44_18_Rich.jpg
No ei mullakaan koko arsenaali mukana oo.
Yleensä pari modia ja tankit niissä+pienet nestepullot repussa mukana varalta,konttorihommia kun työkseni teen niin joutaa tankkaan tarvittaessa.
Ammatinvalinta kysymys tämäkinsen verran jäi kuitenki koulut kesken että joutuu pihalla käymään höyryillä,näin toki kotonakin niin pysyy joku kohtuus tässäkin touhussa.
Perjantai-illan kokkailut lämpöpatterilla.
DSC05152.jpg
Ilmeisesti kaikki samaa nestettä kun et ole merkannut mitä missäkin pullossa on?
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Jep. Oma ADV. Päivämäärän laitoin kun pinta kuivahti.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 09:51.