rispektit sinne! mulla on ollu aina unelma lähtee vaeltaa ja matkustaa mut asiat muuttu ku tuli perhetoki rokotukset pitää olla kunnossa. grand canyonilla haluisin käydä ainakin. pistäs sit jtn päivitystä matkailusta jos voit. kiva lukea ihmisten matkablogia
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Tänään tuli ss cci centtu ja sit vaporflaski jossa oli wrapit päällä, wrappien alla oli minttu modi :3
Niin ja sitten et flaskin myyjä oli niin joustava.![]()
#cream_ass_lyfe
Kunnon hieronnan jälkeen se tunne kun olisit kännissä. Tosiasia on että veri alkaa kiertämään päähänkin asti ja kusi lähtee sieltä pois
.
Jaaha, loppuu kuukauden päästä tän työttömän munien kaivelut ainakin hetkeks. Tulin valituks koulutukseen.![]()
4 kk koulua, 2 kk työharjoittelua ja jotain aakkosia lisää ajokorttiin
"FEAR stands for fuck everything and run."
Täytyy ny koulua vähän käydä eka. Kattoo sit mikä on fiilis tuohon hommaan ja kuinka on töitä tarjolla. Lisäkirjaimet kortissa avaa kumminkin kovasti lisää mahdollisuuksia, ettei tarvittis enää jakarin puikkoihin lähtee.
Kuulemma joo aika massiivinen mesta sinne valmistumassa, velipoika sinne on ollu jokusen kuukauden betonia ajelemassa
"FEAR stands for fuck everything and run."
Tasan neljä vuotta viimeisestä sätkästä ja höyryihin siirtymisestä.
Setuppien teko on kivaa! Tänään tuli Serpent mini ja hetihän se piti testata; mukana tullut twisted kiinni ja pumpulit Tomassinon ohjeilla. Hyvin wikkaa. Saa nähdä miten kestää nesteet sisällä... Nyt odotellaan claptonia, odotukset on korkealla![]()
Löytyi Nivel V3 chippi Svöemeston varastosta suht hyvään hintaan.
20 egee chippi, 13 eskoa postit eli jotain muutakin varmaan tulee tilattua...
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Ei niin synkkää pilveä,että ei olisi hopea reunus. Pitkään tuskaillut kun tulot on romahtaneet entisistä yhdellä kolmanneksella vuositasolla,vaikkakin töissä edelleen normaalisti,niin verottaja muistaa taas joululahjalla. 1600 euroa palautusta. Toki pienempi kuin edellis vuonna,mutta näillä pikkuruisilla tuloilla ihan käypäinen summa.
Older men declare war. But it is youth that must fight and die