Mimoza onnea paljon
pöhlä mutta silti positiivinen.
Huomenet! Eilen oltiin natiaispojan kanssa katsomassa Klubi - PK35 matsia, itse olen käynyt katsomassa lukemattomia matseja, mutta pojalle tämä oli eka. Oli hienoa huomata kuinka kipinä alkoi syttyä pojan silmissä, kysymyksiä tuli solkenaan ja muutenkin eläytyi matsin pyörteisiin.
Vaikuttaa siltä, että tämä saa jatkoa ja rakkaus jalkapalloon on siirtymässä papalta tyttären pojalle. Tytär ei innostunut kovin futiksesta, mutta lätkä ja HIFK ovat sitten meidän juttu.
Uudet ulko-ovet menee tänään ostoon. Luonnolisesti ei ole stantardin mukaiset, niin joutuu yskimään taas euroja. Mutta saa mielenrauhaa, siksi humutusketjussa
Oviaukkoja en ala enää tähän aikaan vuodesta suurentamaan ja siinäkin tulis pieniä ongelmia, niin mieluummin näin. Pihla ja Tiivi oli ainoat mitkä vastasi tarjouspyyntöön. Ilmeisesti muilla menee liian hyvin.
Tonnin per reikä+asennus ja vanhat pois. 10v takuu työlle ja ovilla 15v vääntymättömyys takuu. Luonnollisesti asentajan vakuutukseen menee kaikki, kun jotain menee vituiksi.
Ja lisäääääää! Sauna lämpiää 70 asteeseen 20 minuutissa ja yhdellä pesällisellä. Ei huono.
Eikä tässä vielä kaikki! Nyt aletaan olla aika lähellä, että pilkon tuon mörkölaatikon sx350 75w ja DNA250 laatikoiksi. Molempiin tulee siis 6400mah lipo 90c (jatkuva) purkuvirralla. Laatikot alumiinia.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Tuli tänään Squape R... squapet on kyllä kivoja tankkeja kun sai tämmösen tankkeja välttelevän taas käyttään tankkeja! :3
#cream_ass_lyfe
onnea!!! hyvät höyryt sinun kunniaksi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Kulunut vuosi. Tällä päivällä tasan vuosi sitten ketjuvapotin ilokaasua odottaen esikoisen syntymistä kotkan keskussairaalassa. Siitä kuukausi ja jäi savukkeet/sikarit lopullisesti, kiitos siitä kuuluu näille digisavukkeille
Eli menolippu vain.
Paluulippu sitten ku nesteet alkaa loppumaan.![]()