Nyt uuden tupakkalain myötä uskaltaako enöön fastilta tilata? Tien et jos sää tulliin, niin joutuu alvit maksamaan, mutta lähinnä mietityttää se, että Kiina kuitenkin on ETA alueen ulkopuolella.![]()
Nyt uuden tupakkalain myötä uskaltaako enöön fastilta tilata? Tien et jos sää tulliin, niin joutuu alvit maksamaan, mutta lähinnä mietityttää se, että Kiina kuitenkin on ETA alueen ulkopuolella.![]()
Eikös se siirtymäaika ole vuoden loppuun asti ja STM:n olisi pitänyt ohjeistaa Tulli päästämään tuotteet läpi ilman turhia venkoiluja. Itselläni on yksi modi tulossa ja uskon vahvasti tuon (tosin ennen lain voimaantuloa) tilaamani modin saavan käsiini korkeintaan alv:n maksamalla. Käy lukemassa sitä lakiketjua ja sieltä löydät paljon lisätietoa aiheesta.
"Not a bad life really"
Onko porukka tilannu tolla EMS Speedpost Global Express ? tuleeko 4-9 päivässä kuten lupaa? tuleeko ovelle vai postiin?
Okei no hyvä tietää
Mikäs näistä kiinankaupoista nyt on se luotettavin ja nopein? CigaBuy, GearBest vai tää FastTech... ei millään tavalla ota selkoa. Oon tekemässä noin 600€ tilausta ni ei haluis että homma menee heti reisille.
Fattechi on toiminut itsellä aika hyvin + cigabuylla postit ei kuulu hintaan. ps. mitä sä kiinasta 600e meinaat hommata?![]()
#cream_ass_lyfe
Fasttechilta tuli 27.8. shipped-ilmoitus pikkutilauksesta, tänään sain käsiini. Sen enempää en näistä tiedä.
(Tosin ko. tilauksen "Replacement RBA Coil Head for SUBTANK Mini":n plussapinni ei ylety basen pinniin; tätä pitää vielä selvitellä)
Pilko fastin tilaus pienemmiksi, mitähän jos tulli nappaa ton.. saat ainakin maksaa 150e veroja (alvi ja tohon päälle tulee viel muitakin kuluja)
Lisäksi jättäsin smokin cb8 ja atopäät ostamatta (mitä nyt yleiseen smokin laatuun tulee)
Edittiä katoin eka et total hinta 600e, mut voi olla silti lähellä tuo 600e loppu hintaa jos trole nappaa
#cream_ass_lyfe
Meksuksi sit vaikka messinkinen g-tube sinkku ja stäkki putkilla ja pyydät että tekee sen napin pohjan yhdestä palasta.
#cream_ass_lyfe
smokin atopäät on ihan jees. Ite kyl kestävämmän vapottelun kannalta tilaisin ennemmin muutaman rba pään kuin valmisatoja. Nyt ollu toi rba käytössä ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen. Helppo rakentaa ja toimii hemmetin hyvin. Muutenki oon luopunu valmiscoileista tankeissa melkei kokonaan. Jos uusia tankkeja haluut ni tilaa vaik ennemmin tf-rta. Quad deckil saa irti enemmän kuin riittävästi höyryä. Tosin jos on uusi rakennettavien parissa ni ennemmin velocity deckki. On aika tarkka vanutuksesta toi quad.
Siis mietin, että onko parempia tankkeja sit tällaselle alottelijalle hyvien höyryjen ja makujen saamiseksiLimitlessiä vissiin kehuttu joo, voishan sellasenkin hommata. Kyllä multa toi perus RFV RBA koilien väsäys onnistuu, mut siihen se sit oikeestaan jääkin. Oon jo hommanu 3kpl rba
äitä.