Khöm... En ole tainnut vielä kertoa hintoja..?![]()
Khöm... En ole tainnut vielä kertoa hintoja..?![]()
On huomattu juu. Mulla olis tällaisia perus rosteri-tippejä jos kiinnostaa? IMG_1009.JPG Myöhemmin teen kyllä puusta erilaisia tähän Merliniin sopivia tippejä mutta ne on valmiita ehkä vasta 3-4 viikon päästä. (lakan kuivumisaika 21 vrk.)
Niinjuu. 3 viikon odotuksen jälkeen Merlin kotiutui eilen. Ekan setuppini mokasin ja vuosi baseen, mutta toinen onnistui ja hyvin tuntuu toimivan.![]()
Mä en oo vielä pumpuleihin perehtynyt ja tuota lontootakin osaan vähän heikosti... Oon saanut lahjaksi sellaisia pumpuleita joissa toiseen on käsin kirjoitettu: Paronin pumpuli ja toiseen Cotton bacon? Mitähän eroa niissä? Sopiiko kummatkin ehkä hyvin tähän merliniin ja korkeaan vg pitoisuuteen (n.85%) Nyt on pesässä tuo bacon ja tuntuisi toimivan. Lankana mulla on valmis clapton coil 28ga/32ga josta poistin yhden kiepin ja nyt näyttää 0.62 ohmia. Hieman hitaasti lämpenee, mutta pärjää kun sitä tulitusnappia käyttää oikein, mutta optimaali setuppi kyllä säästäisi varmaan akkua? Lankaakin mulla on (kanthal A1 0.32) paksuista mutta ei ohuempaa että jos jostain syystä sitä kannattaisi käyttää ennemmin? En tiiä kun tämä RTA on mulle uutta hommaa.... P.S. Myöskin tämän näköistä pumpulia sain lahjaksi. On aika tuollaista selvää levyä. Jos joku osaisi näistä jotain sanoa niin olisin kiitollinenIMG_1010.JPG
Viimeksi muokannut benji; 26.08.16 kello 11:58. Syy: Lisätty kuva.
Lähetä se Paroni mulle, etsä kuitenkaan siitä tykkää, varmaan myrkyllistäkinKokeile vain kaikkia eri villoja ja päätä sitten itse, mikä niistä sopii itsellesi parhaiten. Minulla pumpuleista käytössä ihan perusmuji, Cotton Bacon ja uusimpana Fiber Freaksin Cotton Blend XL (density 2) ja kaikki nuo toimivat ihan ok. Tosin olen varmaan maailman ainoa höyryttelijä, jonka mielestä Cotton Baconissa on alkuun liian vahva ominaismaku
Claptonin ominaisuuksiin kuuluu hieman hitaampi lämpeneminen ja jos modissa on esilämmitysominaisuus ("pre-heat", esim. Sichelei/Fuchai 213), niin sitä kannattaa käyttää. Tämän vuoksi olen myös viime aikoina vähän välttänyt claptonin käyttöä +1 ohmin vastuksissa, jolloin tehoakin vaaditaan muutenkin hintsummin. Claptonin lämpeneminen riippuu myös tietysti käytetyistä wateista ja omassa käytössä tuollaiset 0,6 ohmin setupit ovat toimineet ihan mukavasti sellaisilla jo 30+ watin tehoilla.
Mulla on nyt cotton pekonia, eikä yhtään silava maistu... Vähän tämä mun setuppi meinaa paukkua kun kuumaksi imee 20 watilla ja äsken meinas kuivana käydä. Tässä varmaan on monta monessa joita pitää vaan kokeilla. Setuppi ja vg/pg suhde jne... Mutta kyllä tällä pärjää jo nyt hyvin. Seuraavaksi kokeilen tavallista kanthal lankaa (0.32) ja kolmen millin poranterän ympärille. En tiedä mitä pumpulia laittaisin...Ja tosiaan DTL hommaa ja noin 80-85 vg nestettä olis tarkoitus käyttää... P.S. Tuo Paroni tuntuu aika "hienolta" ja pekoni tuntuu vähän "takkuisemmalta" pumpulilta...
Ollanpa sitä nyt niin stealthia että...
Olipa muuten käypänen, mutta mahtui silti.
efunilla olis tämä 16$ kannattaako nyt ostaa joskus kyselin tästä kauanko efunilta kestäs saada ja löytyykö tähän varalasia tms?
pöhlä mutta silti positiivinen.
Ehdottomasti kannattaa.
Hintaan toki postit päälle, niin noin $20 tulee kustannuksia. Viimeisin 3.8. tilattu tuli alkuviikosta, eli noin kolme viikkoa kesti kyyti.
Ehpro Billow V3 lasi käypi tähän.
edit: Olihan siellä FT:llä alkuperäistäkin lasia.
Yksi varalasi tulee paketissa mukana.
edit: väärä hexikoko korjattu
Viimeksi muokannut jorpakko; 27.08.16 kello 10:09.
Olet Pilvi ollut ihan oikeassa noiden mittojen suhteen ja minä väärässä. Minulla on värikoodaukset noissa avaimissa ja jostain syystä (vanhuusiän dementia, alkoholi, tms. pätevä syy) olin mennyt noissa sekaisin.
Nyt kun mittasin nuo avaimet, niin tosiaan se on 1,3mm hex joka menee niin Merliniin, Griffin 22 & 25 ja Avocado 22. Avocado 24 taas on 1,5mm hekseillä.
Pahoittelut ja anteeksipyyntöni väärän tiedon levittämisestä.![]()
AugVape Merlin RTA 23.jpg
AugVape Merlin RTA 24.jpg
2ml Merlin, en tiedä onko noita myynnissä. Augvapen Facebooksivuilla oli joskus tuosta proto.
edit:
https://www.facebook.com/14170767686...059573/?type=3