Siis 15.8. - 31.12.2016 voi tilata max 20mg nesteitä. Tuo elokuun puoliväli taisi olla takarajana kovemmille liemille (21-100mg/ml).
Jokohan sähkötupakin vastaisilla tullihenkilöillä sormet syyhyää...?![]()
Siinäpä ihmettelemistä kun tulee kasa värikkäitä tiivisteitä ja lasiputkia. FT:ltä tai GB:lta voi varmaan pyytää että jättävät muutaman sanan pois. "Spare glass" tai "silicon seal ring set" ei kerro paljoakaan
Itse teen niin et tilaan joka kk ens vuonna jonkun tankin ja katsoo mitä seuraa jos perse palaa. Jos joutuu lusimaan kaiffarin takia niin kai se on vaan oltava 100e takia perse kipeenä sörkässä kaltereiden takana. Voipaha sanoo et thug life with vape.
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Mites muuten pohjat (VG ja pg) tulevat lain silmissä olemaan, jos sitä tilaisi ulkomailta, katsotaanko se minun käyttötarkoituksen takia tupakkatuotteeksi ja on näinollen laitonta, vai (tätä itse veikkaisin) yleisen/alkuperäisen käyttötarkoituksen tuotteeksi, välittämättä mitä sillä teen?
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Siis lasten saippuakuplat saadaan isoimmiksi kun lisätään fairyveteen glyserolia! Niih! Joo-o, totta sen on ja sitä joutuu lisäämään siihen sitä paljon! Olen kokeillut.http://www.vitabalans.fi/index.php?id=132
Glyseroli ja siivous
Koska glyseriiniä käytetään siivouksessa eräänlaisena liuottimena, soveltuu se esimerkiksi joidenkin tahrojen/värjääntymien poistoon tekstiileistä – esimerkkinä voidaan mainita vaikkapa vaatteeseen tulleet ruohotahrat. Glyseriini toimii tahranpoistossa parhaiten jos aineitta on mahdollista annostella suoraan tahran päälle (varmista etukäteen että käsiteltävä pinta kestää suoran annostelun); tämän jälkeen aineen annetaan vaikuttaa (jähmettyä) 10-20 minuutin ajan, jonka jälkeen tekstiili pestään pesuohjeen mukaisesti – korkeimmassa pesuohjeen mahdollistamassa pesulämpötilassa. "tänään (oikeesti) pelasin lasten kanssa sulkapalloa ja uusi vatsani oli jalkojani niin paljon edellä että rähmälleen mentiin ja mun vaaleahkot farkut taitaa tarvita vähän Glyserolia nyt"![]()
Viimeksi muokannut Darra; 04.08.16 kello 20:12.
VG tulee tietysti liukuvoiteeksi, tuskin sieltä tullin setä tulee katsomaan että paljonko sitä käytössä kuluu![]()
Eikös näitä (sekä VG että PG) käytetä savukoneissakin? Ja niillehän löytyy sen miljuuna käyttöä, teatterin ja konserttien lisäksi...
Niin, vastauksia tuli, mutta ei itse kysymykseen, ehkä paskasti muotoiltu kysymys tosin. Ja toki jos joku viranhaltija minulta kysyisi 10l satsin käyttötarkoitusta, niin kyllä monta "oikeaa" käyttötarkoitusta keksisin.
Koitetaas vielä kerran, voiko noihin mikään taho oikeasti puuttua, juurikin elintarvikemaut ja pohjat?
Lähteenä Pykälä löytyi: Tukes kieltää ilokaasun päihdemyynnin | Ilokaasu | HS kursivoinnit itse tehty.TUKESIN MIELESTÄ myyntikielto onnistuu kemikaalilain 40 ja 45 pykälän nojalla. 40 pykälässä kielletään luovuttamasta kemikaalia vähittäismyynnistä, jos on ilmeistä, että kemikaalin käytöstä voi aiheutua erityistä vaaraa terveydelle. Viranomaistulkinnan mukaan tämä edellytys täyttyy, jos ilokaasua myydään tietoisesti päihdekäyttöön.
Kun sähkötupakan vaaroista on nämä thl:t ja muut laitokset saarnanneet nyt reilusti, niin luulisi noiden pystyvän perustelemaan että kyseessä on "huvikäyttö" (niksallinenhan voisi olla päihdekäyttöä). Tosin en varma ole luokitellaanko nämä kemikaaleiksi. Toki tämä estäisi vasta myyntiluvat, ei tilaamista ulkomailta. Joka tosin olisi jo paha isku kotimaisille kaupoille. Kannattaako kotimaisten kauppojen laittaa tiivisteet ja pohjat tytäryhtiön alle, jonka seloste on "leivonta- ja kodinsiisteystuotteet, sekä kaikki muu laillinen liiketoiminta".
Herra Finnvape on varmaan eniten perehtynyt asioihin, onko käsitystä miten tuo nyt tulee menemään?