Siitä jollekkin halpaa kullitettua hyrrää. Ei itte tulis ihan helpolla tommosen ostoa ees mietittyä.
uploadfromtaptalk1448422605346.jpg
Siitä jollekkin halpaa kullitettua hyrrää. Ei itte tulis ihan helpolla tommosen ostoa ees mietittyä.
uploadfromtaptalk1448422605346.jpg
Nyt kun taas tulee talvi ja synkkää, niin voi muistella kesän reissua:
Rautua, harjusta ja taimenta pääs maistamaan, jokainen retkikunnan jäsen sai jotain ja jokapäivä saatiin jotain.
Kiitos vinkeistä Jamolle ja Taas Samalle!
Viimeksi muokannut Jalippo; 25.11.15 kello 08:47.
Yhtä pitkä kuin syväkin on järvi Inarin...ja sitä rataa.
DSC_0178.jpg
Saimaan yövesi legendaarinen kuha paikka voi sieltä joskus hyvällä tuurilla järvilohtakin saada pyydettyä. Jos järvilohta haluaa uistella niin salakka raksilla onnistuu parhaiten mielestäni luonterin alueella 4-6 vapaa ja hitaalla vedolla.
Joulu jamo.jpg
Oikein hauskaa joulua myös foorumin kalastavalle kansalle, toivottaa mää ja mun fisu.
Huomatkaa huippuunsa hiotut paint taidot!
Grong, Namsen. Ensikerta täällä ja komeaa on.
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Onkos joku käynyt lähivuosina Kuusingilla, Kuusamossa? Ennen tuli vietettyä paljonkin aikaa ko. joella. Minkälainen meininki siellä nykyään on, taitaa käydä paljonkin porukkaa? Käynyt viimeksi joskus -96...![]()
Meillä mökki Kuusamossa niin on tullut käytyä useasti. Helppo saavutettavuus näkyy nykyään väkimäärässä. Toki jos menee vähän syvemmälle niin sopii paremmin joukkoon, mutta eipä siellä yksin juurikaan saa olla.
Olisko kellään ehdottaa jotain hyvää settiä joka toimis loistavasti iha perus heittelyssä sekä uistelussa mutta se kestäsi hyvin niitä 50g uistimia sekä jerkkejä. Itse olen ihan näin viiden vuoden aikana vasta alkanut kunnolla innostua kalastuksesta ja tarkoitus olis lähtee metsästään suur haukea sekä kuhaa
Et sanonut mitään hintahaarukkaa mutta mulla on kyseiseen tarkoitukseen Shimanon haukivapa ja Rarenium kela.
Shimano Yasei Red AX Spinning H Pike - ANGELSHOP ANGEL-DOMÄNE ? Angelzubehör für Angler ? hier!
Shimano Stradic 4000FK XG - ANGELSHOP ANGEL-DOMÄNE ? Angelzubehör für Angler ? hier! (Rareniumia vastaava, uudempi malli)
Alle 15g vieheisiin tuntuma on heikko mutta siitä aina 60 grammaisiin asti on loistava yhdistelmä.
Hinta haarukkaa olin ajatellu n. 80-150 € koko setille
Vetouistelusetiksi suosittelen:
Okuma magda pro counter mittarikela ja vavaksi ugly stick gold tiger/ patriot corestick trolling.
Noita okuma+patriotteja on itellä 10 kpl käytössä eikä ole valittamista. Hinta-laatu suhteessa okuma on nykyään kyllä ykkönen. Kelan jarru ja välitys myös hyvin balanssissa.
https://www.greentrail.fi/tuote/okum...4718947210166/
http://www.motonet.fi/fi/tuote/54447...vetovapa-240cm
http://www.motonet.fi/fi/tuote/54830...-210cm-10-25lb
Viimeksi muokannut J-V; 20.06.16 kello 08:59.
Voi huhhuijaa mikä lohikausi takana! Jo aloitus mykisti, ensimmäisellä reissulla toukokuun lopulla kaksi lohta kyytiin. Seuraavalla reissulla neljään tuntiin neljä ja takas rantaanKauden suurin omalle kohdalle sattunut 15kg/116cm. Jopa takaisinkin pääsin laittamaan n. 9kg lohen, talvikot toki kaikki.
Vähän fiiliksiä kuvien ja videoiden muodossa..
WP_20160523_12_06_34_Pro.jpgWP_20160614_14_20_50_Pro.jpgWP_20160602_11_28_16_Pro.jpgWP_20160521_10_02_56_Pro.jpgWP_20160528_13_37_14_Pro.jpg
Kiitos vielä kerran 🖒
Tarjoon huomen mustiksel oluen. Huomenna aattelin savustaa vähä lohta![]()
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Komeita kaloja Jamolla, ja plussaa siitä ettei kaikki saa pappia!
Inarille menossa tänä kesänä? Meillä lähtö viikoksi tuossa 16.7.