Sivu 59 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94955565758596061626369 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,161 - 1,180 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

Nonih sehän taitaa mennä tääkin tilaukseen sitten ^^

Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jotenkin ounastelin et tälläinen saattais olla tulossa.. Eli 4ml adapterisetti äksään

Tuon 4ml lasin saa vissiin korvattua sillä Cleiton "möhkö" lasilla, jolloin menis vielä enemmän litkua

Tuolla virityksellä ei taida tankkikaan lämmetä niin äkkiä kuin alkuperäinen?

Aspire Nautilus X 4ML Adapter Kit(Delivery in the early of June) [9836(4????)] - $5.00 : Aspire online shopping
    Adapteri isommalle tankille. Kaikkea ne keksii. Tästäkö ratkaisu tupakkalain kiusallisiin rajoituksiin & lisätienestiä tuottajalle...

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Vielä pitää ihmetellä tuota äksän hinnoittelua, pikkuruinen tankki maksaa Aspiren omassa shopissa 35$ ja sit joutuu viel ostamaan sen 5$ maksavan adapterin et saa tilavuutta tankkiin

Esim. Cleito maksaa vain 26$, vaikka on enemmän tavaraa paketissa ???? Joku 25$ olis oikeampi hinta äksälle ??

Jännää kun samasta pullosta laittaa Nautilukseen ja äksään, niin on kuin olis 2 eri makua.. Kummatkin on hyviä, mutta hieman eri vivahde

Pitäis vaan testata mun muutkin litkut tolla äksällä.. ??

Nautilus X näkyy tulleen erään aasialaisen bulkkikaupan valikoimiin alkaen $26,15. Tuommoinen Rose gold olisi kyllä nätti... (https://www.fasttech.com/products/3006/10009821/4991901). Adapterisettiä ei toistaiseksi näy. Veikkaan, että jossain vaiheessa pitää pukata myyntiin myös jonkin metallikatettu versio tankista.

Höyrykonkari

Näyttäs olevan alkaen 24,01$

Testissä ollut FT:ltä Nautiluksiin hankitut 1.8 ohmin atot, hyvin tuntuu toimivan. Muutama tankillinen höyrytelty ja hyvin pelittää. Ei ole hinnalla ainakaan pilattu.
    Edit: siis klooniatoista kyse.

Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Testissä ollut FT:ltä Nautiluksiin hankitut 1.8 ohmin atot, hyvin tuntuu toimivan. Muutama tankillinen höyrytelty ja hyvin pelittää. Ei ole hinnalla ainakaan pilattu.
    Edit: siis klooniatoista kyse.
    SKU1959500 ?

Mulla on noita myös, ja mitä nyt Silolla tullut pöhistyä niin hyvin pelaavat.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    SKU1959500 ?

Mulla näitä: SKU 4201400

Höyrykone Beenari's Avatar

Sijainti
    Hässlinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    SKU1959500 ?

Mulla näitä: SKU 4201400
    Saakos nuo tilattua PayPalilla suoraan ilman mitään lahjakorttikikkailua?
    #teamStarre

Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Saakos nuo tilattua PayPalilla suoraan ilman mitään lahjakorttikikkailua?
    Saa tilattua ihan normisti noita klooniatoja. Aidoissa sitten se bitcoinhässäkkä..

Varoituksen sana tällaisista Fasttechin "Nautilus Replacement base" osista: SKU numerot 2069706 ja 2601500. Tilasin 3 kpl, koska oli tarkoitus porailla ilmareikiä vähän isommiksi ja en halunnut rikkoa alkuperäisiä. Homma onnistui muuten ihan hyvin, mutta kun kaikki oli valmista ja aloin ruuvailemaan atoa paikalleen, niin se ei sopinut kierteille. Kaikissa kolmessa tilaamassani basessa sama homma. Kokeilin kuudella eri Aspiren alkuperäisellä atolla ja ei vaan sopinut, ei edes väkivaltaa käyttämällä. Kierteet oli huolellisesti putsattu ja niissä ei ollut mitään suurennuslasillakaan näkyvää ongelmaa. Ei jatkoon...

Nyt kun katsoin arvosteluja jälkikäteen, niin siellä oli mm. tällaisia komentteja:
    "Rubbish replacement base. The coils couldn't even screw into the base. It appears the threading is all wrong."
    "I didn't manage to fit a genuine nautilus coil"
    "Very bad machinery job. Nautilus coils can't be screwed in"
    "internal thread ,for fastening the nozzle is broken and install this item is not Possible"

Höyrykone Beenari's Avatar

Sijainti
    Hässlinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Varoituksen sana tällaisista Fasttechin "Nautilus Replacement base" osista: SKU numerot 2069706 ja 2601500. Tilasin 3 kpl, koska oli tarkoitus porailla ilmareikiä vähän isommiksi ja en halunnut rikkoa alkuperäisiä. Homma onnistui muuten ihan hyvin, mutta kun kaikki oli valmista ja aloin ruuvailemaan atoa paikalleen, niin se ei sopinut kierteille. Kaikissa kolmessa tilaamassani basessa sama homma. Kokeilin kuudella eri Aspiren alkuperäisellä atolla ja ei vaan sopinut, ei edes väkivaltaa käyttämällä. Kierteet oli huolellisesti putsattu ja niissä ei ollut mitään suurennuslasillakaan näkyvää ongelmaa. Ei jatkoon...

Nyt kun katsoin arvosteluja jälkikäteen, niin siellä oli mm. tällaisia komentteja:
    "Rubbish replacement base. The coils couldn't even screw into the base. It appears the threading is all wrong."
    "internal thread ,for fastening the nozzle is broken and install this item is not Possible"
    Mitä tästä opimme? Emme mitään koska oppiminen ei kuulu suomalaisen mielenlaatuun. ;-D

Okei, ihan asiaa. Ennen FastTechiltä tilaamista kannattaa lukea ne laitteeseen liittyvät keskustelut läpi. Linkki löytyy tuotekuvien alta: Discussions. Ne revikat kannattaa lukea lähinnä viihteelisenä ajanvietteenä, yllättävän paljon paskakin tuote saa hyviä arvosteluja. Nekin toki kannattaa lukea nopeasti läpi ennen ostopäätöstä. Mutta hyvin usein se tosiasiallinen tieto laittoksen laadusta tai laaduttomuudesta löytyy noista keskusteluista.
    #teamStarre

Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti

Tilasin elokuussa 2015 noita useamman, mulla ainakin oli kaikki hyviä. Vieläkin on käytössä nuo samat baset. Näköjään kymmenen basea just tuota samaa sku 2069706 tullut tilattua kun tsekkasin tilaushistorian. Elikkä hyviäkin kokemuksia löytyy.

Näyttää olevan nuo huonot palautteet annettu tämän vuoden puolella, liekö kinuskien kierretappi jo vähän kulunut , who knows.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Mulla on varmaan nautiluksen pohjapinnin tiiviste hajalla kun vähäsen vuotaa modiin nestettä. Onkohan vaikea vaihtaa se tiiviste?

Sijainti
    Masku
    Tilasin elokuussa 2015 noita useamman, mulla ainakin oli kaikki hyviä. Vieläkin on käytössä nuo samat baset. Näköjään kymmenen basea just tuota samaa sku 2069706 tullut tilattua kun tsekkasin tilaushistorian. Elikkä hyviäkin kokemuksia löytyy.
    Mulla on vissiin noista 3kpl ?????
    Hyvin on toimineet kuitenkin

Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla on varmaan nautiluksen pohjapinnin tiiviste hajalla kun vähäsen vuotaa modiin nestettä. Onkohan vaikea vaihtaa se tiiviste?
    Ei ole. Työnnät irti sen vaikka hammastikulla, uusi pikkasen tiukka laittaa mutta menee kyllä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla on vissiin noista 3kpl ?????
    Hyvin on toimineet kuitenkin
    Joo, niin muistelin.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Onkohan joku tilannut fastechiltä ison läjän josta olis myydä mulle muutama? Muutoin tilaan itse jossain vaiheessa. Sieltä kait saa?

Sijainti
    Masku
    Mulla on pari Nautilusta, joissa turhan väljä se nasta (toleranssit ?)... Yhden fiksasin sorvaamalla hiukan ylikokoisen nastan alkuperäisen tilalle.. Pitäis sorvata lisää noita nastoja..

Ei se ole vaikea vaihtaa, mut eri asia sattuuko uudet osat saamaan sopivan tiukalla sovitteella

Onkohan joku tilannut fastechiltä ison läjän josta olis myydä mulle muutama? Muutoin tilaan itse jossain vaiheessa. Sieltä kait saa?
    Saahan sieltä mutta nyt taitaa olla vikaisia vain tarjolla, varmaan luitkin ylempää.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •