Tässä on toisella sivulla ehkä tuon 0,1mm ulkonema yläkannessa. Alakansi on ihan flush kummaltakin puolelta.
Tässä on toisella sivulla ehkä tuon 0,1mm ulkonema yläkannessa. Alakansi on ihan flush kummaltakin puolelta.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Hyvä jos teillä ei ole enempää! Mua ei haittaa toi pätkääkään mut raportoin kun huomasin. Mulla laitteet pyörii joka paikassa miten sattuu, enkä näitä kuljeta tarjottimella. Vaikka en laitteita sääli tai varo ni huomaan naarmut. Ja mun modit matkustaa käytännössä aina kyljellään ja vierekkäin auton lokerossa mistä hankaumat tullut (mustaan ei), enkä vaihda paikkaa! No mut pointti oli että toi kandee huomioida jos pääsee käpistelemään ennen ostoa![]()
Kysyn täältäkin. Picon Melo III ja Vaporesso CCell keraamiset coilit - yhteensopivia?
Hankin picon ja lähti suoraan paketista kiertoon kaverille ensilaitteeksi. 0.9 muumisella haetaan vähän vähempää tehon tarvetta ja todella huoletonta ja pitkää käyttöikää coilille.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Lisätään vielä Starre ja Maganus samaan listaan. Aton yläpään kierteillähän ei ole käyttöä tuossa Melo 3:ssa.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Hyvä juttu. Picon tilasin itselleni, mutta meni heti hypisteltyäni kiertoon. Laadullisesti ja ergonomisesti kädessä/taskussa VF lite rst jää kyllä vielä käyttölaitteeksi itselleni. Pico menee juuri analogiset taakseen jättäneelle työkaverille, jolle nuo mukana tulleet 0,3 ja 0,5 coilit ovat vähän liian rajuja ja liian nopeasti happanevia verrattuna 0,9 CCell coileihin.
Pico kitin mukana tullutta Melo III atoa käytin viikon, ei siinä ollut mitään vikaa ja tekemisen puutteessa teurastin headin.
Melko mielenkiintoisesti tehty ja kääräsin tilalle Ni coilin.
Todella helppo tehdä ja toimii täydellisesti.
Paras ostos pitkään aikaan.
Itekki sain vermeen viimein käsiin ja pakko myöntää että pääsi jopa yllättään kuinka "terhakat" höyryt tuosta sai verrattain AIOn
Laadukkaan oloinen peli kyllä ja mukavan kokoinen omaan käteen. Ajelin alkuun pelkällä wattimoodilla joka ilmeisesti onkin se helpoin tapa tutustua näihin modeihin. En tiedä paljonko tuo vakio ato kestää wattia, ensi höyryt nappasin 35 watilla ja hyvin maistu nuinkin. Millaista akun kestoa voi haaveilla tuolla 0,3 ohmin atolla ja 35 watin ajolla tälle? Lähinnä kiinnostaa meneekö heittämällä työpäivän huomenna vai pitääkö varalta ladata AIO kans täyteen latinkiin. Akkuna on: LG INR 18650 HG2 3000mAh 20A.
Wattimoodilla se kannattaakin ajella. Lämpösäätö tuo mielestäni vain ylimääräisiä huolia ja murheita..
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
Höyryttelypäiväkirja
Ai tossa on lämpösäätökin... seuraavalla kerralla katson muutakin kuin ulkonäköä.
AIO:n tilasin minäkin... En malttanut vastustaa vaikka köyhä oon... Pitää vissiin myydä jotainEi oo vielä kotiutunut mut eiks niissä atoissa lue että mitä voltteja taikka watteja ne kestää?
Höyryttelypäiväkirja
Pari viikkoa kesti nuo kitin mukana tulleet atot, ja nyt olis tarkoitus siirtää Melo pöytälaatikkoon pahan päivän varalle. Uutta lieroa Picon nokkaan hakusessa, kellään kokemuksia Toptankista Picon kaverina?
Jos on, niin käyttökokemuksia olis kiva kuulla, kuvakin olis kiva koska estetiikka ennen kaikkea.
Toptank Mini toimii aivan mainiosti Picon kaverina ja vaikka tankki onkin vähän korkea modiin verrattuna, niin käyttömukavuus on silti hyvä. Kokeilin myös Geekvape Avocadoa Picon nokkaan ja tämäkin on aika nätti kombo. Tosin tuota Avocadoa ei rakenteensa vuoksi voi oikein ajatella reissukäyttöön... Avocadossa kiinni Stadin Höyrystä ostettu keraaminen triptip, sillä metallinen orgistippi on vähän liian matala omaan makuuni.
Edit: Minulla on Toptankissa kiinni nyt se uusi keraaminen atopää ja koska tämä vaatii aika paljon tehoja (n. 45-50w oma sweet spot), niin käytännössä on käytettävä kaksiakkuisella modilla, ettei ihan heti virta lopu kesken.
Wotofon Serpent Minin ostan kyllä heti Picoon, kunhan vaan jostain muualta kuin Kiinasta saa ostettua.
Tässä parit kuvat:
Pico & Toptank Mini:
IMG_20160430_102717.jpg
Pico & Avocado:
IMG_20160430_102555.jpg
Laitanpas vielä kuvan iStick TC 100w:stani, kun kerran sellainenkin tulla tupsahti männäviikolla. Koska tuo harmaa on aika tylsä väri, niin tilasin myös erikseen mustat sivupaneelit ja nyt on paljon nätimpi.
Tankkina OBS Crius.
IMG_20160427_174700.jpg
Kyllä edelleenkin voin vaan olla tyytyväinen tuohon Picoon. Palkkapäivänä onkin pakko tilata pari tankkia Melo:n kaveriksi vaikkei siinä mitään vikaa ole, pelottaa vaan sen rikkoontuminen. Katse kiinnittyi tähän: https://www.finnvape.com/hoyrystimet...er-cltank.html Pitänee ottaa testiin, pelkästään ulkonäkö ja koko vetoaa meikään niin paljon ettei voi jättää hankkimatta![]()
Ootteko saanut toimimaan melo3n rba-atot? Mä en ole jostain syystä saanu lähellekkään niin hyvin kuin tehdaspäät.. joo, ot mut tulee kittissä![]()
Melon rba ato? Missä?
Mä kietasin mukana tulleen ei rba aton uusiksi ja toimi paremmin kuin alkuperäinen.. mut aito rba kiinnostaisi kovasti.