Onko missään suomahkolaisessa puljussa myynnissä melotonta picoa (ei pinkkiä tai valkoista).
[edit]
In France we trust
[/EDIT]
Onko missään suomahkolaisessa puljussa myynnissä melotonta picoa (ei pinkkiä tai valkoista).
[edit]
In France we trust
[/EDIT]
Viimeksi muokannut Tycho; 16.04.16 kello 07:56.
Eipä taida löytyy?, mäkin jouduin toisenkin kittinä ostamaan mutta eipä melo pöllömpi tankki ole. Rba-atoa vieläkään ehtinyt kokeilla, joten ei hajua toimiiko poskareihin. Mut mieti tarkkaan, jos ostat yhden ostat koko sarjanjos oikein ymmärsin ni stadin höryyn tulee ensi vkolla ilman meloa mut loppuu vaan heti kesken.. viimeksi loppu samana pvänä kun niitä tuli!
Onneksi tuota Melotonta versiota löytyi mun go-to Ranskalaisesta putiikista (Le Petit Vapoteur), mistä kamat tulee suhteellisen vikkelään. Pääsee ensiviikolla Pico humutukseen mukaan.
Ootte te hätäisiäPuffille pitäis ens viikolla tulla Picoa lisää, muitakin kuin pinkki tai hopea
![]()
Myykää hopeiset sitte mulle.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
KSD Vamo box 25W akkukorkki pitäisi sopia tuohon Picoon. Magneettien kanssa turaamalla saa kuulemma toimimaan 18500 akulla ilman "nystyrää"
Tämä siis kyseessä: 201509161105249871.jpg
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Miten korkea tuo Picon akkukorkki on? Mietin vaan käyttöä ja estetiikkaa Derringerin kanssa, että jääkö hölmösti akkukorkki korkeammalle kuin itse dripperi tämmöstä komboa käyttäessä? Derringer on siis noin 18 milliä matala.
Korkki tulee pinnasta ylös 6,5mm.
18mm on tuossa mun ekassa kuvassa aika tarkalleen siinä kohti missä Goblinin höyrykammio vaihtuu putkeksi yläosastaan.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Vinkkinä et Elektrosavulla on saldoilla hopea, musta ja harmaa Pico![]()
Huomenna pitäisi olla mullakin postista haettavissa. Toivottavasti kiinaihmeet tekisivät tuohon korkin, millä pääsis käyttämään 18350 akkuja. Ongelmana tietenkin se, miten sitten estää pöljää käyttäjää ajamasta laitetta yli 30W tehoilla. Tai sitten pitää löytää joku halpa mekaaninen modi, mistä löytyy sopiva 'korkki'.
Tää tuli meikälle kirppikseltä joten ei sen enempää tietoa, mutta uskoisin olevan Derringerin oma tippi.
Toimii myös driptip-adapterina http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...etju-1217.html
Jep Derringeriin kuuluva.https://www.fasttech.com/products/3017/10012669/2134600
Mun hopeisessa picossa pohja- eikä kansi istu kuorien kanssa täydellisesti, eli niihin tulee pieni pykälä, kun taas musta istuu täydellisesti, eli jos picon laittaa kyljelleen ni kuori ei saa osua pöytään vaan lepää kannen ja pohjan huullosten päällä. Koitin kylää noita mm81 kuvia ja mun mielestä tokassa kuvassa näkyy et kuori on ulompana kuin kansi? Pikku juttu mut.. jos on ostamassa ks.laitosta ja mahista käpistellä ni ottakaa toi huomioon. Hopeinen on uutena upea mut jälkiä tarttuu helposti vs.mustaan. hopeisessa olisi paljon vähemmän jälkiä jos kuoret olis niinkuin kuuluisi. Muuten pico on aivan loistava laitos, muut modit jäänyt hyllyyn (pelkät watit käytössä). Toiv. Saatte jotain selkoo mun sekavasta sepustuksesta..
Ei mulla tossa hopeassa mitään huullosta ole ja jos oikein tarkkaan katsoo, niin on tuo ehkä 0.01mm väärässä kohdassa. Mutta eihän tota nyt kyljellään pidetä, ku pystyssä.