Mulle kans lätäboksi
… ja vasara vaihtui vaipanvaihtoon. Onneksi olkoon. Melkein arvasin, että kotisi on teknisen käsityönopettajan käytännön diplomityö.
Me rakennettiin aikoinaan pitkästä tavarasta, puun kaadosta aloitettiin. Isännällä on peukalo keskellä kämmentä, joten se toimi repsikan repsikkana ja kahden timpurin komenneltavana. Kovaa sekin oli, kaatui iltaisin sänkyyn haalarit jalassa.
Lätäboksi? Ahaa, löytyi höyryaapisesta. Ehdoton lätäboksi on köyhän miehen lätä: Kanger Dripbox. Niin ja sen foorumin valokuvaajan Rellu. En tiedä Rellusta mitään, mutta kuva oli hieno ja laite kalliin näköinen.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:22.
Ei toimi ei. Pitäiskö jatkaa viä huoltamattomilla autoilla? Perkule, kun olin laittanu ostohousut kaappiin just viikko sitten..
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Oi jospa olisi perheetön, taloton ja autoton, niin olisi lätää millä mällätä modeja ja vaikka mitä. Eiku, en mä sitä toivokaan. Dilemma maximus.
Höyryttelypäiväkirja
Ajattele se lainana vaan. Pidä hyvänä ja myy samalla rahalla eteenpäin 3kk päästä. Hitto perheellistä kiusataan.Lapset kulkee kohta paljain jaloin, ja syö pettua.
No sepä. Ei ole helppoa kun pitäisi olla vastuullinen perheenpää taloudenpidossa ja rahareikiä ilmestyy joka päivä. Tien asukkaat haluavat että tietä parannetaan ja minähän se suurin osakas siinä olen. Pihaa pitäis laittaa ja terassihommia jatkaa. Laskuja tulee ovista ja ikkunoista ja emäntä haaveilee hotelliöistä. Pankki vie joka kuu puolet tuloista heti kättelyssä. Ei tämä yhtälö vain täsmää millään.
Niille, jotka eivät ole vielä perustaneet perhettä ohjeeksi: hussaa rahoja harrastuksiin ja nauti siitä ajasta, sille tulee jossain vaiheessa loppu. Sen jälkeen olet vain kävelevä maksuautomaatti.
Höyryttelypäiväkirja
No nyt on huuto sisässä. Onko kaikilla nyt hyvä fiilis? Ja tästä lähin en kaukaisistakaan toiveista enää puhu sanallakaan, kun pian täällä on kakstoista häiskää yllyttämässä, että kyllä sitä aikusella miehellä on hyvä airot olla, vaikkei oo venettä.![]()
Höyryttelypäiväkirja
Me meinattiin sitä mustaa minttua.![]()
Höyryttelypäiväkirja