"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
täl hetkellä 2 supertankkia ja joten subtank alkanu kiinnostamaan. Tyylikäs laitos ja kovasti sitä makua on kehuttu mut onko niistä valmis atopäistä mihinkään? En osaa mitään rbata tehdä eikä kyl ole tarkotuksenakaan opetella
Ilmeisesti ne uusimmat SSOCC vaimikäseoli atot ovat käyttökelpoisia, itse olen testannut vain atojen mukana tulleet tehdaspäät. Hyviä ollut vain toptankin matkassa tulleet nikkeli ja rosteri(ssocc) kanthalia tuossa ei tullutkaan, nikkeli kesti n.100ml nestettä ja rosteri n.150ml molemmissa maku hyvä.
Muihin tankkeihin en pysty vertaamaan kun itsellä on vain toptank, 3*subtank ja 3kpl varalla.
minit.jpg
Spoileri!
Mitenkäs tällä tankilla onnistuu 95% VG nesteet? Jossaki luin että v2 versiossa on RBA:ssa isonnetut reiät, mut mistä tuon sitten voi tunnistaa ostotilanteessa?
Subtank Mini siis kyseessä.
noi Geekvapen 0,5ohm Clapton atot on toiminu mulla ihan törkeen hyvin
puoltoista kuukautta ollu käytössä ja ei osoita hiipumisen merkkejä
(about tankillinen päivässä menny läpi)
ei anna dry hittiä (kertaakaan..)
vähän ehkä roiskii suuhun mutta mua se ei haittaa
oon paria muuta atoa koittanu tässä minissä mutta ne ei oo ollu kyllä noin hyviä.. 0.5 ssocc ja 1.2occ
ihan ok on toiminu mutta toi 1.2 anto dry hitin ja toinen vaan jotenkin tuntuu "laiskemmalta"
ite ostin noita Geekekvapen atoja Vapetalolta mutta näyttää olevan juuri nyt loppu
Subtank -atopäät | VapeTalo.com
Oikealla vanutuksella wikkaa vaikka riisipuuroa.v2/rba+ on nuo isommat kylkireiät
toptankin matkassa tulee pienemmillä kylkirei'illä
vaihtuneeko sitten jossain vaiheessa subtankkiinkin nuo pienemmät reiät. Tosin toptank pelasi kyllä kevät-talven noilla pienemmilläkin rei'illä, eli tuo koko ei välttämättä ole haitaksi.
![]()
Spoileri!
Valmispäille paras on 60vg
Höyryttelypäiväkirja
Jouluaattona 2016 tankkiin muutama riisinjyvä, vettä, mantelisiivu ja mausteeksi jotain vg-pitoista kanelinmakuista valmisnestettä ja se on siinä! RBA:n joku 0.3ohmin setup, tankki meksun nokkaan, poista mahdollinen tulituksen lukitusrengas ja pöydälle 20minuutiksi. Hyvää joulua!
Höyryttelypäiväkirja
Kannattaa kokeilla toista punpulia. Mulla alkoi muji maistumaan yhdessä vaiheessa rba tankeissa läpi ja vaihdoin Fiber freaksiin ja Cotton baconiin. Sen jälkeen ei pumpuli maistunut. Nyt olen taas osissa tankeissa palannut mujin käyttöön eikä tuo maku ainakaan toistaiseksi ole tullut takaisin. Neljäs (vielä vähäisellä käytöllä) vanu on joku Koh dong di ho (jonka joku varmasti korjaa tänne).
Höyryttelypäiväkirja
Yritin äsken rakentaa ensimmäisen oman vastuksen Toptank Minin RBA-päähän. Vastukseksi näytti 0,66ohm ja hyvin näytti hehkuvan vastus. 0,40mm kanthalia 6 kieppiä 0,30mm halkaisijalla. Dryhittaa vaan koko ajan ja palanut vanu vaan maistui, hirveetä sähläämistäKastelin kyllä coilin ja vanut nesteellä ennen höyryttelyä. Ei muuta kun valmis-atopää takasin tankkiin ja luovutus, kun hermot meni. Jotenkin en vaan saa tuota vanua oikein coilille. Joko vanu (UD) hajoaa kesken coilin läpi vetämisen tai sitten pyörittelen sen liian tiukaksi. Miten tuota vanua pitää oikein leikata ja pyöritellä/levittää että se menee coilin läpi kivuttomasti ja katkeamatta, sekä wickaa hyvin? Kiitokset jo taas etukäteen
![]()