Nyt tuli mailiin vastaus ja hyvältä näyttää. Esimerkillistä toimintaa tähän mennessä, vaikka vähän kestiKatsotaan kun asiat ovat viety loppuun että pysyykö yhtä hyvänä
Nyt tuli mailiin vastaus ja hyvältä näyttää. Esimerkillistä toimintaa tähän mennessä, vaikka vähän kestiKatsotaan kun asiat ovat viety loppuun että pysyykö yhtä hyvänä
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
LF:n sivuilla puhutaan Affiliate Codesta: "Please choose the affiliate code you would like to use, you will hand this code out to other potential customers."
Hups. En suoraan osannut yhdistää tuota tähän kortissa lukevaan tekstiin: "Enter the promo code that is in the box below and receive a discount on your next order."
Oli miten oli, (saivartelen koska olen..?) en itse tilaa täältä uudestaan, ainakaan silloin kun on kiire saada paketti perille, ja haluan tietää missä päin tilaamani tuote kulloinkin on. Osuin ilmeisesti huonoon aikaikkunaan LF:n DHL-sekoiluiden kanssa, mutta pidän itse edullista toimitusta tärkeämpänä sitä, että tilaus saapuu nopeasti ja sen liikkeitä voi seurata - tracking code. Olen valmis siitä maksamaan.
Pidätän oikeuden muuttaa mielipidettäni jos hyvät nesteet loppuvat kaikkialta muualta. Over and out.
Ps. En siis mussuta itellan palvelusta, se kuuluisi mielestäni aivan toiseen ketjuun![]()
Nyt kyl tulee meikältä ISOT plussat tästä libertyn uusimmasta hinnoittelupolitiikasta - mitä enemmän ostat sitä enemmän saat alennusta. eipähän tarvi vähään aikaan tilailla jekkua ja nallekarkkeja.
onkohan noi muutkin fsusan nesteet yhtä hyvän makuisia ku nää kaksi edellämainittua, vois välillä kokeilla jotain uutta.
Onko kukaan tilannut nyt pink spotin strawberry cotton candyä eli mansikkahattaraa?
Itselle tuli tänään muiden litkujen mukana 30ml pullo kun kaikki kehuu todella makeaksi ja imeläksi(me like!!). Bogen 3ohm cartoon nestettä ja minilavasta 4-5V väliin volttia. Makua ei tule yhtään ja maistuu todella oudolle jopa happamalle. Kyseessä ei ole psv:n ominainen saippuamaku. Ihmettelin jo kun ei tuoksu neste millekään vaikka väri on punertavaa.
Onko mahdollista että olisi huonoa erää kun muilla nesteillä tuli testattua että makuaisti toimii minulla ainakin vielä?? Tai sitten muistan todella väärin viime kesänä syömäni mansikkahattaran maun :/
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
En halunnut ostaa sikaa säkissä, niin tilasin ainoastaan 3 kappaletta. V*tun v*ttu. Eilen noudin postista ja äsken täyttelin VR:n vanilla blendillä. Nämähän ovat parempia kuin mitkään muut kartot, voittavat MDCC:t 6-0. Tuleeko näitä vielä lisää joskus? Normihinnankin maksan mielelläni. En löytänyt näitä oikein mistään muualtakaan, toivottavasti ei ollut joku spesiaali testierä.![]()
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Ainakin silloin, kun itse olin DHL:lla töissä NDD-alue kattoi periaatteessa Kirkkonummi-Järvenpää-Porvoo-akselin sisäpuoliset alueet, johtuen siitä, että ainoa lentoterminaali on Vantaalla. Kannattaa varmaan kysellä DHL:n suunnasta, että miten tuon NDD:n laita nykyisin on ja mahdollisesti muokata LF:n kuvausta ko. kuljetusmuodosta oikeammaksi.![]()
17. pvä tilasin, eilen tuli paketti =) Vähän kokeiltavaa, pääsee testaamaan mm. cartoja =)
Strawberry oli noista lemppari, vanillaa laitoin dual coil cartoon, tuli vissiin se villasukan maku? Hyhh.. Tiedä sitten mikä meni mönkään. Apple Pie oli ihan ok, sitä ei paljoa kerralla viitsi höyrytellä. Tää homma on lähteny ihan käsistäMiks noissa cartoissa ei voi lukea ohmimäärää? :/
SMPLEJGRBMB Premium JagerBomb Pre-mixed - Size : 10ml, Strength : 18mg - Medium/High
1
£5.99 £5.99
KVB Kentucky Vanilla Blend - Size : 10ml, Strength : 15mg
1
£4.50 £4.50
TANKLWRSTATTY eGo Tank Atomiser - Low Resistance ~ 1.5-2.0 ohm
1
£6.89 £6.89
TANKCARTx1 eGo Tank/iTank Cartridge - Individual - Clear
10
£1.10 £11.00
PSVPINCOL Pina Colada - Size : 12ml, Strength : 18mg - Medium/High
1
£7.49 £7.49
DCCARTOBLK-XL-2.0ohm Dual Coil XL Cartomiser - eGo/510/Riva - Colour : Black, Resistance : 2.0ohm - Normal
3
£1.69 £5.07
EGODUALCOIL eGo Dual Coil - Black - Colour : Black, Resistance : 1.5ohm - Low
2
£2.90 £5.80
EGODUALCOIL eGo Dual Coil - Black - Colour : Black, Resistance : 2.5ohm - High
2
£2.90 £5.80
SWRLDRPTP Swirly 510/eGo Drip Tips - Colour : Blue & White
1
£1.88 £1.88
DVBANANA Premium Banana - Size : 10ml, Strength : 18mg - Medium/High
1
£5.29 £5.29
DVSTRBRY18MG10ML Premium Strawberry - Size : 10ml, Strength : 18mg - Medium/High
1
£5.29 £5.29
DVAPLPIE18MG10ML Premium Apple Pie - Size : 10ml, Strength : 18mg - Medium/High
1