Toi nappi on itelle 5/5. Tykkään paikasta ja toimii joka kerta kun laittaa siihen sormen siten kun tuo sopii käteen. Käytännössä 2 jämäkkää tapaa käteen ja omaan käteen tää on kuin tehty

Saan sitä yrittämällä paineltua kyllä väärin mutten käytännössä enää kun tota oikeasti käytän, toki peukaloni peittää nappulan ja ympäröivän alueen kanttauksiin asti mitenpäin vaan. Raskas tuo on(kuulemma, emmä mitään huomannut), numerot olis varmaan netissä ja puntari toisessa huoneessa mut en nyt jaksa mutta melkeen cuboidin tasolla ollaa. Tää on muodoltaan fiksumpi kun menee kivasti vie taskussa mitä cuboid ei tehnyt(tai VA effect

) Pientä droppia löytyy

Ja nuo on vie mixmätsit.... Uk:n kanssa en asiasta asioi mut VA:n pojat lähettelee mulle uudet ruuvit ja putsaan ne toki
Sanosin että sxjV2 piiriä tuskin enää kaipaan ellei se oo samallainen puisena....
+jämäkkyys
+pinnoite
+ulkonäkö
+yleinen toimivuus, tää on toki yihi.
++Aspa.
-ei välttämättä kovin pieneen käteen
-paino varauksin. Aiheuttaa huomattavaa laadun tuntua.
-Viimeistely ISOLLA varauksella, nuo ruuvit on likaset ja tässä kappaleessa toisessa kanta hieman poikkeava. Maalaus vaikuttaa kestävältä ja teräksen viimeistely on VA laatua.
-Akkukansi. Tuo olis mulle ihan nafti systeemi jos siihen olis phenomin tyyppinen työkalu. Nyt se vaikuttas pinseteillä käytettävältä systeemiltä (ei mee toki hukkaan ja uudet on helpompi saada, käytännössä parempi. I`m just a fanboy). Menee kierteilleen normaalia VA vielä hieman vaikeammin kenties mut IMO tuo on tekniikkalaji näissä. Ja sen jälkeenhän tulee se VA hymy siitä miten ne rullaa
Tuskin yks akkusta sxjv2 eläessäni enää hommaan, duke vaituttaa pitälti siltä et sillä olis paras mahollisuus tähän mennessä kestää mun elämää mua pidempään. Stab olkoon jonain päivän mun viiminen kaupallinen modi

Siihen asti ostokset modeissa taitaa olla nollissa
Väärässä paikassa?