"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Hei sä oot jo voittaja. Oot mukana hommassa. Nyt vain armoton varastointi päälle jotta pääsee sekavan ajan yli. Ja totuttelua alempiin niksoihin pikkuhiljaa. Diy-asiat haltuun ja lempimodia yläkaappiin jemmaan muutama. Mä siirryn meksuihin vain jos kaikki muu pettää.
Höyryttelypäiväkirja
Taitaa tässäkin olla paljon melua tyhjästä? Itse ainakin odottelen ihan rauhassa nuo päätökset ensin.
Asiaan liittyy niin paljon ristiriitoja, ettei tuossa esityksessä ole oikeastaan mitään järkeä. EU direktiivejä tässä maassa noudatetaan jatkossakin.
Näin vakavasti puhuen
Kaikki on toistaiseksi spekulointia. Tämä on tätä some hihhulointia![]()
No eikait ne nyt kaiketi noita laitteita ala kieltään?
Mitään ei suoranaisesti kielletä, vaan kaikkien laitteiden täytyy käydä läpi 6kk kestävä hakuprosessi jolla hyväksytetään uudet ja olemassaolevat tuotteet markkinoille.
Käyttöön direktiivi ei puutu, eikä käyttäjillä olevia laitteita voida tehdä laittomiksi.. Kyse on vain ja ainoastaan kahdesta asiasta a) myynti (ja sen liitännäiset, markkinointi jne) ja b) yleiset käyttörajoitukset niinkuin polttamisellakin on.
Seurataan tässä tiiviisti eduskunnan puuhia ja kunhan aikataulu ilmoittaa tupakkalain lähetekeskustelusta niin ilmoitetaan. Torstaina on vuoden ensimmäiset, mutta ei vielä tätä löytynyt listalta. Seuraavat sitten maanantaina EDIT: anteeksi, tiistaina siis
Huomenna allekirjoittanut kiikuttaa uudenkarheita infolehtisiä kaikille kansanedustajille jaettavaksi, vähän infopläjäystä ennen tuota lähetekeskustelua![]()
Kirjoitin tämmöisen julkaisukelpoisen, eli ilman vittuilua, version siitä mitä sille laille pitäisi eduskunnan tehdä Tolkku: Kuinka tupakkalaista saadaan toimiva sähkösavukkeiden kannalta
Fiksua tekstiä
Mut miks melkein kaikilla on tää etämyynti ongelmana? Mua ainakin vituttaa vaan se kun nyt tota niksalitkua ja härveleitä ei saa liikkeestä kätevästi haettua(härvelit tuli sentään poriin!!!!)
Allekirjoittanut ainakin asiois mielummin IRLpuljussa kun netissä, vaikka kivijalka nostaiskin hintaa. Olis ihan kiva kun joka pitäjästä löytys höyrykekauppa missä asukasluku riittää.
Onko mitään tietoa miksi rinnastetaan 10ml nestettä ja kartonki röökiä?
Onko nyt näin että on katsottu niksapitoisuus askin kyljestä ja ajateltu että se on koko askin vai peräti koko kartongin sisältämä nikotiinimäärä?
Sorry jos tästä on jo selvitys jossain!?
Eikö siellä eduskunnassa vittu KUKAAN höyryä? Määriä vedetään täysin hatusta.
Infoa on kaikesta päätellen kyllä yritetty kaikin keinoin sinne välittää.
Kohta napsahtaa mulla tosissaan. Kiristetään työntekijöiden palkkapussia ja nautintoja samaan aikaan. Pitääkö oikeesti tarttua heinähankoon joukolla?
Siis mitä H*lvettiä. Multa oli mennyt vähän tekstiä ohi silmien... 10ml vs kartonki... Mitä v*ttua nyt taas... Eikö tässä nyt ihan maalaisjärki sano et pieni puteli olis vähän se askin korvike ja iso puteli vastais kartonkia....
Anna mun kaikki kestää.
Mun hanko on jo messissä. Verottaa saa ja pitää mut joku roti s*atana.
Eiköhän tässä jokin välimallin ratkaisu kuitenkin synny vaikka täysin sokkona mennään. Tämän sirkuksen takia on pitänyt hamstrata isosti vaikka oikeitakin rahareikiä kyllä olisi riittävästi. Mutta tätä tämä on, voin helposti kuvitella että käytetyt asiantuntijat ajavat vuoden päästä Portugalissa omia Mallun väreihin maalattuja Mersujaan.
Höyryttelypäiväkirja