onnistuukohan meshin kuumennus perus sytkällä, huomenna haen tohon..
onnistuukohan meshin kuumennus perus sytkällä, huomenna haen tohon..
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Melkein kyllä suosittelisin käytättämään arkkia sytkän alla sen verran, että saa epäpuhtaudet poltettua pois.
KGO & Twist
Typerä kysymys ja varmaan jo 756:s sellainen
Mutta mitä rautalankaa tohon RBA:han käytetään, haluaisin tehdä tommisen dual coilin ite ja mullahan on Siis kangerin kbox mini käytössä jos sillä on jotain tekemistä asian kanssa... Eli siis mistä mä saan 100km vähintään tuota lankaa?
Vääntäkää mulle tämä rautalangastaEhkä myös pitäisi tota "pumpulia"" hankkia myöskin.
Onko sulla siinä K-box minissä siis subtank kiinni?
Jos on, niin nostan hattua jos siihen dualin väännät
Kanthalia saa ihan suomikaupoista, mutta jos hinta on nopeutta tärkeämpi kriteeri niin VapeMesh Company.
Mä käytän ihan perus 0.32 kanthalia Subtankissa.
Pumpulit sitten suomikaupasta, vaikka mujia tai koh ken dota (vai miten he***tissä se kirjotetaan).
Kuten mimoza sano jos sulla on subtankki niin siihen rba päähän on jeesus vaikea rakentaa duali saati sitten saaha toimiva ja se ei ole "pumpuli" vaan se on pumpuli. Suosittelen harjoittelemaan sillä yhellä coililla ennen kuin kahta rakentaa ja perehtymään rba rakenteluun.
Ed: tästä löytyy aika hyvä pätkä opastamaan subtankin rba-pään rakenteluun, tietenkin jos omistaa uudemman version rba päästä niin pumpulointi tapahtuu ihan pienesti erillailla.
tein velominiin dual claptonit ja näyttää 0,5ohmia. Kokeilin eka kertaa buildata dripperiin nii mä en saa kunnolla makua tosta enkä höyryä enempää ku tankistakaa? mikä meni vikaa vai pitääks toiki ajaa ns. sisään? Paljon toho uskaltaa tuutata tehoo. Modina sigge 150w
Vape till you drop
150.
Kannattaa tosin lähtee vähän maltillisemmasta 50 ylöspäin.
KGO & Twist
mites ku toi alkaa 90w jälkee välillä räkimään?
Vape till you drop
Täytyy katsella lisää videoita. Käsitin että tohon RBA päähän saisi dualin tehtyä. Toisaalta ei sillä dualilla niinkään ole ideana olla just dual mutta vähän paksumat höyryt pitäisi saada aikaiseksi.
Tämä on mennyt melkoisen hifistelyksi mitä olen katsonut ihmisten rakenetelemia tsydeemejä. Täytyy kuroa etumatkaa kiinni![]()
Mitä yleensä on vikana sillo ku jää suhisemaan joksikin aikaa kun lopettaa imun?
Vape till you drop
no en mä keksi muutaku liian liurua nestettä?
Vape till you drop
Liikaa nestettä?
Oon nyt rakentanut kolme buildia tuohon tobecon turbo v3 rda:han. Joka kerta höyryä on puskenut erittäin hyvin mutta maku on ollut tooodella laimea ja höyry viileää. Mikä mahtaa olla vikana?
Pumpulien määrää muunneltu ja coileja siirrelty ylemmäs ja alemmas ja sivulle ilma-aukon kohdalla mutta silti erittäin mautonta höyryä. Löylyn määrää vaihdellut 30-50watin välillä ja laitteena tuo KBox Nano. Coili on 0.41ohm.
http://i.imgur.com/UL8DFXj.jpg
http://i.imgur.com/e1UDX9c.jpg
Tosiaan ensimmäisiä coileja mitä pyöritellyt että rakentava kritiikki otetaan vastaan.![]()
Isompi pakka -> enemmän makua ja lämpöä.
Tuossa kboxissa taitaa loppua tehot kesken...
Spoileri!
Kokeileppa repiä ne pumpulit pois ja katso, miten äkkiä ne langat alkavat hehkua kuivapoltossa.
KGO & Twist
Juu eli en löytänyt jo valmista aihetta, mutta onko tähän micro TFV4 RBA atoja jossain?
Pikasella ehtimisellä en löytänyt kun normipäitä.. jotka vähän turhan kalliita kun rba tulee kumminkin hemmetin halvaksi
Kaikki linkit kelpaa, mieluiten "suomalaisista" kaupoista mutta kunhan ei kovin kalliiks postit tule jos tulee jostain todella kaukaa.