Sivu 236 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 136186226232233234235236237238239240246 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,701 - 4,720 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Tuli osteltua tällä viikolla call of dutyn ghosti ja advanced warfare, ghostia ollu kyllä ikävä ainut mikä ottaa aika hyvin pattiin kun jouto taas alottamaan nollasta, kolmosella tuli melko pirun monta tuntia tahkottua ghostia ja olin muistaakseni kaikki hahmot ostanu auki ja kaksi niistä oli 60 levelillä, loput oli 30-50 levelin väleillä, olin paukutellu snipulle chillie suitin auki, 700 eestä niitä hemmetin kolikoita.

AWta olin kokeillu kaverin luona jokusen matsin kolmosella, muistan kun silloin näytti juosten kustulta ja kontrollit oli nihkeen oloset. Nytten kun nelosella pelaillu tuota niin vaikuttaa eri peliltä paljon paremman näkönen ja paljon paremmin tottelee näppäimiä jopa on hauskaa pelata tuota peliä.

Fallout 4 tuli eilen harjoteltua rakentamista tein niin korkean asunnon itelle kuin mahollista ja kerkesi siinä peräti päästä jyvälle tuosta rakentelusta paremmin

Tervakeuhko

Sijainti
    Akaa
    itse hakkaan private wow, onkos ketää muita samoilla linjoilla?

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Innostuin hieman rakentelemaan saarelle tukikohtaa.

Päädyin lopulta että 99% varmasti ostan pienestä pakosta turtle beachin px4(128e), pleikalle ei näytöstä olevan loppuunsa kuin kourallinen nuita surround kuulokkeita, varmiten toimivat surround kuulokkeet ovat playstation omat kuulokkeet sitten tb 500p, px4, 800p ja astro 50a nuo kaks viimesintä ovat sen verran hinnakkaat että enemmin on ilman , nuitten px4 ei pitäisi niin helpolla mennä poikki mitä 500peen vaikuttais kumminkin tb yleinen ongelma olla surkea muovi.
    Palaan vähän tähän aiheeseen jos joku muukin on ostelemassa kuulokkeita ps4 kaveriksi.

Ostelin nuo turtle beachin px4set onkohan ne kohta kuukauden ollu käytössä, todella helpot asennella, kuulokkeitten wifi lähettimessä on läpi kulku optiselle äänelle ettei tarvihde vahvistinta hylätä. Ääneltään itestä ollut erin omaiset ja surroundi toimii yllättävän hyvin vaikka virtuaalisesti onkin toteutettu.

Mukavat päässä ainuastaan piitkällä käytöllä itellä menee korvanlehden yläpää kipeäksi, muilta osin ei ole moitittavaa istuvuudesta.

Akun kesto on pitkä en ole kuin kerran joutunut lataamaan ensi latauken jälkeen ja uskoisin että kestivät yli sen 15 tunnin mitä luvattiin kun tuli aika paljon nuilla pelailtua, oisivat vielä menneet varmaan tunnin pari laittoin lataukseen kun alkoi piiputtaa vähäistä latausta enkä sitä ääntä jaksanut kuunnella.

Mikin kanssa on pakko käyttää johtoa muuten ovat langattomat, en näe kyllä haittana tuota johtoa kun tarvihtee mikkiä sille sylissähän se ohjain kumminkin.

Olkaa hyvä sekalaista jorinaa

Höyrykone Niksi's Avatar

Sijainti
    Satunnainen
    Tuli hankittua uusi headsetti pleikkarille. Nyt kelpaa tiimipelaaminenkin, kun voi osallistua keskusteluun. Ennen jouduin vain kuunnella muiden jorinoita, kun ei kelvollista mikkiä ollut.
    Nappasin siis Astro A50. Hinnan puolesta en suosittele kenellekään, mutta jos tarjouksesta (itse maksoin sen 200€) löytää, niin erittäin hyvä langaton setti.
    Destinyä nyt tullut hakattua varmaankin enemmän, kuin muita ps4-pelejä yhteensä. Nicki EloPak_ ja saa lisäillä.

Jotain rpg:tä nyt katsellut, mutta ei tunnu mikään nappaavan itselleni. Suuri yllätys oli, kun se kuuluisa witcher ei enää uponnutkaan, vaikka koneella tuli kakkososaa pelattua useamman sata tuntia.

Höyrykone ajax universal's Avatar

Sijainti
    Oulu
    OSU! on tullut viime aikoina hakattua :3

vaikka oon siinä ihan vitun noob =3

Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Tuli hankittua uusi headsetti pleikkarille. Nyt kelpaa tiimipelaaminenkin, kun voi osallistua keskusteluun. Ennen jouduin vain kuunnella muiden jorinoita, kun ei kelvollista mikkiä ollut.
    Nappasin siis Astro A50. Hinnan puolesta en suosittele kenellekään, mutta jos tarjouksesta (itse maksoin sen 200€) löytää, niin erittäin hyvä langaton setti.
    Destinyä nyt tullut hakattua varmaankin enemmän, kuin muita ps4-pelejä yhteensä. Nicki EloPak_ ja saa lisäillä.

Jotain rpg:tä nyt katsellut, mutta ei tunnu mikään nappaavan itselleni. Suuri yllätys oli, kun se kuuluisa witcher ei enää uponnutkaan, vaikka koneella tuli kakkososaa pelattua useamman sata tuntia.
    Ootko astrolla surroundilla pelaillu ? Niissäkin pitäsi toimia surround yhteen pleikan kanssa, hinta tosiaa suolanen nuilla mutta kovasti ovat niitä kehuneet...itekkin kyllä kehusin tuohon hintaan
    Voisin melkein teikäläiset lisäillä jos joku kerta innostuisi destinyä pelaileen kaverina. Olikohan se ahe joka kans pelaili destiny jos hänetkin joskus mukaan saisi niin voisi kimpassa takoa.

Höyrykone Niksi's Avatar

Sijainti
    Satunnainen
    Surroundilla kyllä. Kuulee selkeästi mistä suunnasta se ääni tulee. Ja on muuten mukavat päässä.

Ja ihan vapaasti voi lisäillä tosiaan, aina jos oon jo valmiiksi pelailemassa, niin fireteamiin vaan inviteä. Aika noviisi oon vielä näissä Taken Kingin asioissa, en ole näitä vielä päässy raidaamaan.

Surroundilla kyllä. Kuulee selkeästi mistä suunnasta se ääni tulee. Ja on muuten mukavat päässä.

Ja ihan vapaasti voi lisäillä tosiaan, aina jos oon jo valmiiksi pelailemassa, niin fireteamiin vaan inviteä. Aika noviisi oon vielä näissä Taken Kingin asioissa, en ole näitä vielä päässy raidaamaan.
    Juups ite olen saanut sen tarina osuuden pelailtua taken kingistä mutta tekemistä vaikuttais olevan aika hyvin vielä.

Höyrykone Niksi's Avatar

Sijainti
    Satunnainen
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Juups ite olen saanut sen tarina osuuden pelailtua taken kingistä mutta tekemistä vaikuttais olevan aika hyvin vielä.
    On mullakin light yli 280, mutta silti ihan viimeiset storyt jäänyt tekemättä

Muistui mieleen jotain melko legendaarista eli The Reincarnation ? Portal

Silloin 15 vuotta sitten tuo kyllä kulki eri nimellä, linkin versiota pelailin joskus 2008 hujakoilla. Pitää varmaan laittaa tulille jahka jaksaa. Lupsakka selainpohjainen strategiapeli tms.

"A game that requires 15 minutes a day to play...
    but is so addictive you'll want to play all day!"

On mullakin light yli 280, mutta silti ihan viimeiset storyt jäänyt tekemättä
    Whaaaaaaaaaaatt! Ite en edes muista milla lightilla olen mutta muistelisin olevan alle 200, levelit sentään on täynnä . Pitäsi kyllä taas innostua destinystä.

Höyrykonkari obsifi's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Jos et ole vähään aikaan pelannut niin parin lisärin aikana vähän muuttunut nuo systeemit. Itellä tulee vielä pelailtua enemmän ja vähemmän, mut 3 hahmoa lightillä 315-316 psn obsifi jos haluaa lisäillä.

E: sanottakoon että court of oryxillä ja strikeissä saa itsensä aika äkkiä 280 mut siitä eteenpäin raidia tai jauhakaa sitä sparrow racea ja sen bountyjä. Lvl3 jälkeen alkaa tippua jopa max Light kamaa.

En tuohon Skyrimiin oikein koskaan päässyt sisään. Tuli sitten taannoin otettua nuo DLC:t tai tarkemminkin koko Complete Edition Steamin alesta ja yritettyä uudelleen. Modaamiseen meni aikansa, että sai pelattavaan kuosiin, mutta hyvin äkkiä imaisi mukaansa. Ensimmäiset 100+ tuntia pidin maailman parhaana pelinä. Kävi kuitenkin vanhanaikaisesti ja loppua kohden meni vähän tylsäksi sekä aivan liian helpoksi. Combat vähän kömpelö ja pääjuoni melko typerä, mutta muuten erinomainen seikkailu. Ehdin jo Morrowindin ja Oblivioninkin poistamaan muutamalla eurolla, mutta ei vissiin ihan heti perään jaksa.

Täti ei voi hyvin, mutta onneksi on karvakaulus niin ei tule vilu.

Höyrypää Köhötin's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Darksiders tuli asennettua pitkästä aikaa. Pelissä itsessään ei mitään vikaa mutta alkoi sitten v*tuttamaan taas välittömästi tuo paskaakin paskempi konsoliporttaus: Framet jää jonnekin 15 tietämille, koska suunniteltu ATIlle eikä Nvidian korteille. Vsyncistäkään ei ole mitään hyötyä. Eikä resoluution säätämisestä: Työpöydän ressu tuli skaalattua 1920*1080 ->1280*720 eikä mitään parannusta havaittavissa.

Hieman hankaloittaa pelaamista kun peli jättää noin kaksi kolmannesta iskuista rekisteröimättä, vihulaisten iskut tietenkin rekisteröi ilman mutinoita

Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

Lainaus Alkuperäinen postaaja Köhötin Näytä viesti
    Darksiders tuli asennettua pitkästä aikaa. Pelissä itsessään ei mitään vikaa mutta alkoi sitten v*tuttamaan taas välittömästi tuo paskaakin paskempi konsoliporttaus: Framet jää jonnekin 15 tietämille, koska suunniteltu ATIlle eikä Nvidian korteille. Vsyncistäkään ei ole mitään hyötyä. Eikä resoluution säätämisestä: Työpöydän ressu tuli skaalattua 1920*1080 ->1280*720 eikä mitään parannusta havaittavissa.

Hieman hankaloittaa pelaamista kun peli jättää noin kaksi kolmannesta iskuista rekisteröimättä, vihulaisten iskut tietenkin rekisteröi ilman mutinoita
    Darksiders oli ihan vitun mahtava peli ps3 pelailin kahteen kertaan putkeen läpitte tokalla kerralla vaikeimmalla tasolla ja vissiinkin ihan niin sanotusti 100% läpi, sen jälkeen se jäi pölyttymään. Voisin nyt pelailla uudestaan läpi jos vielä ps3 omistaisin ja kyseisen pelin. Pitäsi se darksiders 2 ostaa ps4

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Nvidia Control Panelista käyt pistämässä Darksidersille "Maximum pre-rendered frames" = 1, Vsync päälle myös ko. Control Panelista ja pelistä otat Vsyncin pois. Pitäis pätkimisen loppua.

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Tämmöseen viihdyttävään peliin tuli tutustuttua steamin joulutarjouksissa

Höyrypää Köhötin's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Darksiders oli ihan vitun mahtava peli ps3 pelailin kahteen kertaan putkeen läpitte tokalla kerralla vaikeimmalla tasolla ja vissiinkin ihan niin sanotusti 100% läpi, sen jälkeen se jäi pölyttymään. Voisin nyt pelailla uudestaan läpi jos vielä ps3 omistaisin ja kyseisen pelin. Pitäsi se darksiders 2 ostaa ps4
    Kakkonen ei mun mielestä ollut yhtä hyvä kuin ykkönen. Jotenkin olin odottanut Kuolemalta hieman enemmän asennetta, jäi kyllä pahasti Sodan varjoon tuon saralta.

Pelinä ihan jees kuitenkin, tuli sekin taottua ps3.lla pari kertaa läpi ennenkuin myin sen pois.

Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

Lainaus Alkuperäinen postaaja Köhötin Näytä viesti
    Kakkonen ei mun mielestä ollut yhtä hyvä kuin ykkönen. Jotenkin olin odottanut Kuolemalta hieman enemmän asennetta, jäi kyllä pahasti Sodan varjoon tuon saralta.

Pelinä ihan jees kuitenkin, tuli sekin taottua ps3.lla pari kertaa läpi ennenkuin myin sen pois.
    Näin olen itsekkin käsittänyt jo trailereista siksi se onkin jäänyt ostamatta nyt ei olisi kalliskaan kun on ps storessa 20e pintaan.

Storesta ois muutenkin ollut yli 100e ostettavaa tarjouksesta vaa eivät olisi mahtuneet kovalevylle enää, pelkästään 9 pelillä oon saanut käytettyä tuon 500gt, nooo pistin tilaukseen 2teran kovalevyn ei ihan heti taas pitäisi tila loppua.
    Ainu vaan vi*uttaa kolmannen kerran asennella bf 4 ja destiny.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •