Oisko pienen 4 vuoden tilinpäätöksen paikka...
Viime vuonna markkinoille hyökänneet releet valtas sijat 1-5, nytkin päivittäin käytös 2 relettä jotka on mulla ollu yli vuoden... voidaan hyvin puhua game overista pikkuhiljaa... Tankkeina jyräävät superit mut tietty kaapista löytyy ripakopallinen old scool he-putkia + rakenneltavat niitten nokkaan

Niksaa "reilusti", viimeisimmät sekotukset tehny 0,75mg:n vahvusina ja suora suunta pikkuhiljaa nollaa kohti. Tulee vaan väkisin mieleen et onko tällä saralla enää mitään uutta ja mullistavaa tarjolla mulle...
Onni on ollu olla mukana ns. "alusta" alkaen... ego-t -> boget -> gg+odyt -> MESH

-> dripperit -> releet+clearot -> ????? Vain patruunavehkeet jäi (luojan kiitos) kokematta.
Lämmönsäätöön en koskaan oo lämmenny, mitä vittua niillä tekee nykyajan viccaavien lierojen kans valmiilla atopäillä? Ok ymmärrän sen rakenneltavissa mut maksaako se vaivaa? Normi atopäät superiin maksaa sen 3€/zipale ja käyttöikä on piiiitkä eikä oo pelkoo kuivana käymisestä

Nestepuolella ei valmiita oo tullu ostettua maailman aikoihin eli omilla sekotuksilla mennään

Niin paitti toi Mirkkulin kermakaneli vei kyl mennessään mut jostain syystä mulla on sitä tiivarina sen 100ml aina kaapissa ja 2-300ml valmiina

Paljon on tapahtunu viimisen puolen vuoden aikana... Enpä ois ikinä uskonu mitä tulee tapahtumaan ajan saatossa kun nelisen vuotta sitten rekisteröidyin tällekkin foorumille. Paljon on viestejä virrannut ja kaikki aina täyttä asiaa

Hiekkaakin ollu välillä esinahan välissä mut se on kyl Jomppelin syytä ku se kuskaa sitä sepeliä aina tilaisuuden tullen
Jasso kiittää ja kuittaa

Kyl mä vittuillessanikin täällä hengaan ja spämmään, ette te musta näin vähällä pääse stana