3-4 tankillisen jälkeen setuppi on vasta juuri ja juuri sisäänajettu. Tuolla tahdilla saisin itse olla vaihtamassa pumpulia vähintään kerran päivässä.
Subtankki himottais. Koskakohan tuo päältä täytettävä löytyy kaupoista..
https://m.fasttech.com/p/2699800
On tuolla FT forkalla valitelleet että kusee, mutta mulla joka täyttö onnistunu ja piripintaan vetäny aina!
Vois olla ihan kokeilemisen arvoinen, koska välillä meinaa olla vähän sotkuista tuo täyttäminen pullosta kaataen ja koska jää tuohon reunalla nestettä, joka sitten pursuilee. Tuolta vielä replacement base mukaan samaan kyytiin niin voikin rakentaa uuden Subtankin samalla. Puoliklooni.
E: Jaa vetovalikosta sai jonkun host bodyn mukaan vielä, mutta voikohan noin halpaan enää luottaa. ~Seitsemän euron clearo?
Kangerilta on tulossa värillisiä Subtankeja joita ei oo sisältä värjätty eli ei enää maalit kuoriudu.
Huhh aika paska idea vetässä koko tankki maalil. Tietyst helpompi ja halvempi valmistaa, kuluttaja testaa![]()
Tilasin kokeeksi 0.2 ohmisia verticaaleja. Mikä pettymys kun 60 watilla antaa heikommat höyryt kuin 0.5 ohmin horizontaaleilla 30 watilla. Vai oliko heti eka atopää susi?
Ite tykästyin kyllä 0,2 heti. 0,5 ei tuntunu enää miltää sen jälkee, toisaalta pidän lämpimästä höyrystä. Ja kyllä mulla höyryäkin tulee huomattavasti enemmän, tälläkin hetkellä höyryttelen moisella.
Jännä kun tuntuu tukkosemmaltakin. Vaikka pitäis kaiken järjen mukaan olla ilmavampia.
Nyt on Mini käpälässä ja ajelen testiajoja valmiina sisällä olleella 0.5ohm coililla, ei ainakaan vielä vuoda ja hyvin antaa makua ja höyryä 28-30W näyttäis itselle tällä riittävän.
Onko kellään mitään vinkkejä miten sais subtank mini rbaha tehtyy sellasen 0.2-0.3 ohmisen coili? Itselläni ei oo ku 0.32mm kanthalia, 0.25 ni200 ja 0.3 titaniumi lankaa. Kuitenkin tykkään sellaisesta lämpimästä höyrystä
Parallel 2*0,32 5kieppiä 2,5mm vois olla kova sana.
Spoileri!