Mistä päättelette että karto on vaihtokunnossa?
Mistä päättelette että karto on vaihtokunnossa?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
ketutaa suunnattomasti tuo velhon kauppa, loistavia nesteitä jne mut aina se mitä tarvitsen, on loppu. Aina.
Elikkäs ostin tuolta dealextremestä ego-teen ja ensimmäisen latauskerran jälkeen akkuun jäi tuo sininen valo palamaan, enkä saanut sitä sammumaan millään keinolla. Vein akun ulos yöksi, jos se olisi vaikka syttynyt tuleen. Aamulla töihin lähtiessä akun valo paloi vieläkin.
Uskaltaako sitä akkua vielä ladata, vai onko ihan roskiskamaa?
Evic vt - ipv d2 - origen genenis klooni - gs tank - isub - freakshow mini
Libertylla taas on mielestäni hirveän sekava menu. Jaoteltu kaikki niin ihmeellisesti eikä hinnat näy kuin £. Peleonista nyt puhumattakaan, kun ei translator oikein pelitä edes IE:llä.
Tulipa Velholta tilattua Ego-T starter kit + atomisaattoreita ja partuunoita. Tähän asti on menty 901:lla. Joskus syksyllä aloin näitä juttuja harrastamaan enkä oikein vieläkään ymmärrä, että mikä noissa cartomizereissa on etu atomisaattoreihin verrattuna?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Itse tilasin tuossa jokunen kuukausi sitten LFstä Ego-t 900mah PT, sitten alkoi toisen akun nappi tekemään silleen, että sitä pitää painaa tosi paljon että vehje lähtee päälle ja nykyään tuntuu että on kaikkensa antanut jos tuosta höyryt vetäsee.. Niin paljon pitää painaa sitä namiskaa.Osaisiko joku sanoa mikä siinä voisi olla vikana ja voiko sille itse tehä mitään vai onko se kanttuvei?
Mulla kävi juuri 650mAh akulle noin. Siispä auki ja juuri mitään merkillistä ei näkynyt pelkästään nappiosan ja akkuosan toisistaan erottamalla. Muutamia kertoja ihmeteltyäni ja paria tinausta tutkittuani, vika olikin johdossa joka menee keskinapaan. Se oli irronnut juotoksesta ja kova napin painaminen vielä sitä kytkintä jotenkin liikutti niin että irronneen johtimen pää hipoi keskinapaa. Ilmeisesti useita kertoja tapahtunut navan ylös kaiveleminen oli jäykän langan irrottanut tinauksesta. Ikää akulla oli vajaa viisi kuukautta, joten en alkanut enää taistelemaan sen kanssa. RIP.
Nii justiisa, no pitääpä alkaa katteleen miten tuon vehkeen sais purettua jos sille vois ensi hoitoa annella :P
Minkälaiset höyryt noista joyetechin ego-t low resistance B-tyypin atoista lähtee, kun verrataan boge lr kartoihin. Ainut kokemus atoista on 510. Oon tottunu bogeihin ja sen lämpimiin höyryihin ja kevyeen imuun. Ärsyttää vaan kun noi kartot on tollaisia drippailuvälineitä ilman tankkia ja menee kahden päivän jälkeen tukkoon. Saanko rahoille vastinetta, jos tilaan noita atoja ja tankkeja mökiltä. Toinen kysymys, niin onko noissa tiukempi imu, kun bogeissa ego conen kanssa. Koska tuossa on itselle se sopivin. 510 saa imee posket lommolla.
Ego-T palovaroitintestaaja![]()
http://www.parhaatkaupat.com/palovar...ja-p-1495.html
Pitääkin huomenna päivällä testata, mutta villinä veikkauksena heittäisin että ei aiheuta mitään efektiä palovarottimessa... Yleensä nuo vissiin tuppaavat reagoimaan palamisessa syntyviin hiukkasiin (palopartikkeleihin) tai lämpötilan raja-arvoon/nopeaan nousuun.
Veikkaan että höyry ei riitä laukaisemaan varoitinta.
Seison korjattuna!
Kyllähän tuo ainakin tuollaisen optisen ilmaisimen laukaisee... Tosin ei varmaan ihan vahingossa lähde itselläni... kun omaan vähän lyhyenlännän varren =) Saatiin kahteenpekkaan puhallella tarkoituksella varoittimeen noin 10 henkosta että laukesi...