Ei saa. Etämyyntikielto.
Ei saa. Etämyyntikielto.
Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan kuullut tai lukenut jostain että joku olisi siirtynyt höyryttelystä tupakointiin nikotiiniriippuvuuden takia? Epäilenpä että tästä ei löydy yhtäkään esimerkkitapausta.
Hommaa tiukentamalla tosin näin varmasti käykin, jos höyrykoneita tai nesteitä ei enää saa tai hommaaminen tehdään vaikeaksi niin pakkohan teinien jotain on tehdä ollakseen "cool" ja kessu on se seuraava. Tässä oltiin jo hyvää vauhtia menossa siihen suuntaan että tupakointi ei ole enää "cool" nuortenkaan keskuudessa mutta näinkö ne pölhöt päättäjät meinaa tämänkin homman pilata? Rahaan kaatuu taas kaikki...
Eikö se oo jo vähän kulunutta ja vanhanaikaista ajatella että raha on se mikä määrää? Eikö bensasta, ruoasta, sähköstä tai muista tavallisen ihmisen perustarpeista tule tarpeeksi veroeuroja?
Ainiin, tuolla "liikenneasemien" pihoilla kun kattelee teinejä nojailemassa pesukoneisiinsa niin ne puhaltelee sellasia cumuluspilviä että jos niissä drippereissä tahi tankeissa on niksaa, niin on ne perkeleet melkosia raspikurkkuja![]()
Voi olla,että tupakkalaki ei estä,mutta e ole kaukaa haettua asian säätely muulla lailla. Esim. Etyylialkoholia voi olla vaikka missä,mutta nauttimisen ehkäisemiseksi sen tulee olla denaturoitua ellei ole tarkoitettu nautittavaksi. Jos ja kun e- höyryttely jatkaa suosiotaan, niin en pitäisi minään ihmeenä asian ankeuttamista.
Hyvästit "Suomi-lisälle"? Keskuskauppakamari vaatii komissiota rajoittamaan kansallista lisäsääntelyä - Talouselämä
EU-säännösten päälle lätkitään lisää rajoituksia kansallisesti, ns. Suomi lisää. KKK (no pun intented) haluaa tästä tavasta eroon.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
"Not a bad life really"
Kyllä jos jaksaa ketjua selailla niin selviää mutta jos ei niin niksa nesteitä ei enää saisi tilata ulkomailta eikä suomesta, kivijalka myymälät saisivat myydä mauttomia niksa nesteitä, olikohan 20mg katto niksan vahvuudelle ja vain 10ml jos tuo uusi tupakkalaki menee esitysmuodossa läpitte. Viisaammat saavat korjata jos selitin pelkkää paskaa![]()
"Not a bad life really"
Perkele! Ilman röökiä on saanut olla ja astmaset keuhkot satakertaa paremmat kuin ennen. Tätä riemua jatkunut nyt jo vuosia. En ikinä halua alkaa enää vetämään tavallista röökiä. Terveys menee lopullisesti. Höyryttely on ainoa konsti jolla olen tupakasta eroon päässyt. Jos saatana kieltävät tämänkin niin täytyy perkele laittaa joko köyttä kaulaan tai lopetaa väkisin jos onnistuu ilman lopullista hermoromahdusta. Tämä uusi laki on rikos terveyttä ja tervetä järkeä vastaan. Perkele. Loppu.
Eiköhän tästäkin yli päästä. Kyllä hätä sitten keinot keksii ja puskaradio kulkee. Hillittyä, mutta tulevaisuuden tarpeet huomioivaa ja helposti huollettavaa laitteistoa kasailen ainakin itse ja niksoja pakkaseen pikku hiljaa...
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
No niin... Tuli nyt kahlattua tämä ketju kokonaisuudessaan läpi... Voi helvetti kun vaikuttaa pahalta! Juurihan mä olen päässyt vasta alkuun tämän höyryttelyn kanssa ja saanut heivattua ne saatanan syöpäpötköt! Tämä kys. lakiesitys on vissiin ollut jo aika pitkään tiedossa mutta mun korviini (ja silmiini) tieto kantautu vasta nyt...Mulla ei oo oikeen tällähetkellä resursseja haalia mitään 5.vuoden varastoja yms... Voi perkele!
No kai täältä forkalta saa sitten tietoa ja apuja miten jatkaa höyryttelyn parissa jos toi paska menee tollasenaan läpi...
Mitkään kiellot tuskin rajoittaa yhtään mitään, jos halua on. Se on vain politiikkaa yms lobbausta.
Höyry skene on niin iso ja maailmanlaajuinen, ettei tätä junaa pysäytä mikään!
Itse asiassa 5 vuoden varasto diy kamoilla on halpaa kuin pulla. Pitää vaan unohtaa 10ml putelit ja ostaa kaikki tarvittava isoissa kannuissa.Mulla ei oo oikeen tällähetkellä resursseja haalia mitään 5.vuoden varastoja yms.