Sivu 25 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1521222324252627282935 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 1011

Aihe: Joyetech eVic-VT / eVic-VTC Mini

Höyrykone heimo's Avatar

Sijainti
    Suomenniemi
    Itsehän en ko.laitetta omista, mutta veikkaisin että erhe löytyy atosta/coilin tekiästä. Varsinkin duali on sangen vittumoinen vääntää nikkelistä.

Höyryttelijä

Tää päivä höyrytelty onnistuneesti TC:llä kun asetukset 270C ja 40W. Pumpulikaan ei ole vielä palanut. Aikaisemmin oli vikana liian pienelle säädetty lämmöt ja watit. Yli 40W kyllä pidot parani mutta ihan tyydyttävät höyryt saa tuolla 40W esilämmityksellä. Jos tehot säädetty liian alas niin jostain syystä maku ihan hukassa. Lämmöt ei kuitenkaan heti karkaa rajoittajaan vaikka ei edes ime. Lämmöthän tää nikkelillä ainakin PB:n testien mukaan ei ihan ole sitä mitä pyydetään vaan paljon kylmemmät tai ainakin vanha VT näytti. Testit alkaa suurinpiirtein tosta: https://youtu.be/X9zpqNPKGVk?t=44m55s

Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Juu, nimenomaan höyryttäessä lyö se protectionin päälle. Coilin kiinnitykset olen tarkastanut, ja kyllä ne tukevasti ovat kiinni. Single coilina en vielä ole testannut. Sen voisi vielä koittaa tehdä kun höyryt omasta päästä vähän laskee. Vituttaa kun oon aika hidas noita coileja tekemään. Olis muutakin tekemistä kun coileja vääntää tuntitolkulla Yritän putsata noita kontakteja + kierrettä, josko siitä olisi apua. Kiitos tästä vinkistä! Infoan miten kävi, kun saan putsattua.
    Aika paljon viestejä sinulla, niin et mikään alottelija ole, joten voi olla turhaa sanoa, että väännä väännä, kyllä se lähtee sujumaan ja sen jälkeen ei tarvitse vääntää. Ja useita laitteita kaappiin, niin jos jossain tulee vääntämistä eikä ole aikaa, niin ottaa vaan jonkun toisen kaapista ja vääntää myöhemmin.

Höyrykone heimo's Avatar

Sijainti
    Suomenniemi
    Nikkelin vääntö on siitä hauska laji, että se on kaikille suht uutta.

Höyrykonkari steampunk's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Nikkelin vääntö on siitä hauska laji, että se on kaikille suht uutta.
    Nikkelin veivaaminen oli niin hauska laji, että titaanilankojen tipahdettua postilaatikosta en ole nikkeleihin koskenut. VTC Mini & Lemo & 0,34mm titaani on mulle ihan lyömätön yhdistelmä.

Saako tätä muute höyrytellä samalla ku latautuu?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jopevaan Näytä viesti
    Saako tätä muute höyrytellä samalla ku latautuu?
    Jep. Sisältää ns. pass-through ominaisuuden.

e: Siis molemmat, iso- ja pikkuveli sisältävät ko. ominaisuuden.
    Viimeksi muokannut VapeVapington; 23.10.15 kello 03:14.
    -Evic VTC Mini/Super Tank Mini-

Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Aika paljon viestejä sinulla, niin et mikään alottelija ole, joten voi olla turhaa sanoa, että väännä väännä, kyllä se lähtee sujumaan ja sen jälkeen ei tarvitse vääntää. Ja useita laitteita kaappiin, niin jos jossain tulee vääntämistä eikä ole aikaa, niin ottaa vaan jonkun toisen kaapista ja vääntää myöhemmin.
    Joo. Onhan noita coileja tullut väännettyä, mutta nikkeli on mulle uutta. Voihan se atokin olla jotenkin viallinen, mutta kyllä se vaan kanthalilla toimii varsin mainiosti. 3 kertaa oon tohon Velocityyn dual nikkelin vääntänyt ja aina täsmälleen sama homma. En ainakaan keksi, mitä siinä väärin teen. Jos tänään jaksan, niin kokeilen samaa laitosta yhdellä coililla.

Höyrykone ahteri's Avatar

Sijainti
    Ylöjärvi
    Kiitettävän tyhjäks mini ajaa akun. Akku poistettu ekalla vilkuttelulla ja nitecoren näytön mukaan 3.16 V
    "FEAR stands for fuck everything and run."

Nyt oon entistä enempi kujalla tän vehkeen kans. Otin Velocitystä toisen coilin pois ja nyt Evic näyttää 0.13 ohmia. Tuittaessa kuitenkin lyö protectionin päälle jos lämpö alle 500 fahrenheit. Tota korkeemmassa kyllä mekastaa coili, mutta ihan helvetin huonosti tulee höyryä. Oliskohan tossa atossa jotain sanomista. Pitänee varmaan yrittää vääntää nikkeli johki toiseen atoon.

Höyrykone Tonic's Avatar

Sijainti
    lappeenranta
    Itse oon huomannu et ato pitää käyttää välillä irti jos ei meinaa ohmeja tunnistaa.

Sijainti
    Ylöjärvi
    ... jos lämpö alle 500 fahrenheit...
    Sivuhuomautuksena. Eihän tommosia amerikkalaisia lämpöasteikkoja kukaan ymmärrä. Rullaa lämpösäätö ympäri, niin saat paremmin ymmärrettävät euroopassa yleisessä käytössä olevat celsius asteet käyttöön

Sijainti
    Ylöjärvi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Itse oon huomannu et ato pitää käyttää välillä irti jos ei meinaa ohmeja tunnistaa.
    Niin ja painaa tulitusta ilman atoo, niin nollautuu

Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Sivuhuomautuksena. Eihän tommosia amerikkalaisia lämpöasteikkoja kukaan ymmärrä. Rullaa lämpösäätö ympäri, niin saat paremmin ymmärrettävät euroopassa yleisessä käytössä olevat celsius asteet käyttöön
    Juu, tiedän ton kyllä. Ei niitä asteikkoja sen enempiä tarvikaan ymmärtää. Riittää kun tuntee suussa sopivan lämmön ja tuntee numerot

Tein muuten tollaseen Fasttechin EK V3 RTA:n nikkelisetupin ja se toimii laakista ihan ok. Toihan on single coil malli. Onkoha nää dual coilit nikkelillä turhan haastavia. Toi ongelmallinen Velocity toimii kanthalilla pirun hyvin, mutta tässä lämpösäätöisessä en kyllä ole saanut pelaamaan edes yhdellä coililla.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kainuu
    Juu, tiedän ton kyllä. Ei niitä asteikkoja sen enempiä tarvikaan ymmärtää. Riittää kun tuntee suussa sopivan lämmön ja tuntee numerot

Tein muuten tollaseen Fasttechin EK V3 RTA:n nikkelisetupin ja se toimii laakista ihan ok. Toihan on single coil malli. Onkoha nää dual coilit nikkelillä turhan haastavia. Toi ongelmallinen Velocity toimii kanthalilla pirun hyvin, mutta tässä lämpösäätöisessä en kyllä ole saanut pelaamaan edes yhdellä coililla.
    Joo ei se taida nikkelillä dualit olla oikein jees, liian monta muuttujaa matkassa, 3mm pultin ympärille nikkelit sinkkuna ni hyvä tulee. Ja kontaktit kohilleen, ei saa ohmit muuttua väljien kontaktien takia, ainoastaan lämpötilan muutoksen takia. Ja huoneenlämmössähän ne nikkelit vissiin pitäs väännellä ja käännellä paikalleen.

Ainakin mulla derringerissä fasttechin valmiiksikäärityt nikkelit pelaa oikein mainiosti dualina.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Mistä?
    Akkulasta tilasin akut.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Miniin tuli 2.0-päivitys. Uusia ominaisuuksia profiili SS-langalle ja näyttö erilainen.
    Software download - Joyetech

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    KGO & Twist

Täytyy kyllä antaa Joy-e-tikulle täydet pisteet Ministä ja sen päivityksistä. Näin tämän homman kuuluu toimia.

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •