230-240c ja joku 35j.
Vanhan mallinen Mini saanut uuden elämän uudenmallisella RBA.lla, laitoin siihen nikkelistä pystycoilin (coilin sisähalkaisija about sama kuin ilmaröörin, 0,16 ohm) on ilmavampi, ei vuoda ja pumpulien vaihto todella helppoa ja nopeaa![]()
FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND
pystycoil.jpg
Ei tullut otettua mutta korjasin tilanteen, huomenna paremmalla valaistuksella voin ottaa coilista kun vaihdan nuo pumpulit.
FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND
Tais onnistua laakista setupin teko tähän uuteen RBA:han. Ei puske kuivaa eikä jälkipolttoa, ainoastaan vuotaminen mietityttää kun en tiedä tuliko tarpeeksi pumpulia. Maku on kuitenkin heti parempi kuin 1.2 ohmin valmisatossa.![]()
Ja nyt vielä tarkennuksena, ettei kellään jää epäselväksi. Subtankin "uusi" RBA on parasta mitä markkinoilla on tapahtunu sitten Mister 510-atomisaattorin.
RBA Plus ja Rommelin vinkillä 5 kieppiä 3mm ympäri nikkelilangala toimii tosi hyvin, kunhan sitä coilia ei nosta vaan vetää "suoraksi" niin tulee ilmakin läpi.
Tässä paras yhdistelmä
2.4mm 24ga 4-5 kiekkaa nam
![]()
On tässä semmoinen outo homma, että jos en vaikka puoleen tuntiin käytä Subtankia niin sen jälkeen ensimmäiset parit-kolmet höyryt puskee kuivaa. Sitten alkaa taas maistumaan normaalisti![]()
70VG on, eli pitääpä seuraavaksi laittaa vähemmän.
Tai työntää kylkirei'istä reilusti villat"montulle".
Spoileri!
Pumpuli tiukahkosti coiliin ja päät kanthalilla rapsutellen ohuen ohueksi hapsuksi. Nesterei'istä langan pätkällä pumpuli suppilon muotoon on aika hyvä resepti.
Katkoo ne villat niin lyhyeks että kun kammion laittaa päälle niin yhtään ei tule ulos rööreistä, vaan ne pumpulit kevyesti peittää ne kylkireiät. Pro tip on myöskin vaikka nuppineulalla pörhöttää ne pumpulin päät kunnolla ilmavaks. Wickaa vaikka riisipuuroa sen jälkeen.
Mä olen leikannut pumpulit hieman kammiota pitemmäksi ja laittanut ne reikien eteen ilman sen kummempia hapsutteluja, toiminut kuin lada talvella. Samaa mieltä siihen et pumpulia saa olla aika vähän, käytössä vg75
Olin aika tyytyväinen tuohon rba päähän ensimmäisillä (5) pumpuloinnilla, vaikkakin viimeisellä kahdella alko tulla jälkipolttoa ja jopa dry hittejä. Päätin sitten keskittyä pumpulin ilmavuuteen ja tein ilmareijästä vähän tilaa pumpulin keskelle ja ai että! Ei poksu, naksu ja makukin parani.
Ehdin jo tilata crown tankin, mutta pisti nyt miettimään josko peruis sen.![]()