Yippie-kay-ay motherf***er tänään tupsahti mukava postilähetys.
Kuvassa vertailun vuoksi Lemo2:n oma tippi. Hieman ahdistaa nuo uudet tipit, mutta kuva-aihe korvaa senkin.
Lemo2:n kanssa jää pieni pykälä tuohon topcäpin ja tipin kohdalle, mutta starreen sopii kuin nyrkki silmään.
Viimeksi muokannut Beenari; 30.09.15 kello 17:43.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Nyt o mukavampi tippi cthulhussa. Itse tein ja säästin. Yhden vanhan widebore tipin käytin hyväksi ku se ei mihinkää istunu hyvi.
Heh, joo nää on just niitä![]()
IMG_20151002_151200.jpg
Reissuvehje ja kotivärkki tällä hetkellä.
035.jpg
Viski ja banaani ne yhteen soppii.
Lasissa 12 vuotta kypsynyt Caol ila ja tankissa 1,5 viikkoa kypsynyt Patrikin Pirtelö![]()
Päivän kuva-arvoitus. Mitä on juuri tehty?
[spoiler='Vastaus']
Tulet sytytetty subtankilla. Ei perkele ollu mitään muutakaan tulentekovehjettä [/spoiler]
"FEAR stands for fuck everything and run."
Onko tuo muunmuassa pakkiksenkin lähes tavaramerkki iStick 50W+Subtank Mini kombo vielä järkevä vaihtoehto?
Kai se joillekkin voi olla, aika monet tota subia ainakin hehkuttaa. Itse en tykännyt pätkääkään johtuen erittäin miedosta mausta, rba oli perseestä ja valmisatoja en halua ostella. Istick 50w on kanssa kuulemma ihan hyvä, mutta mä en ainakaan osta enää yhtään kiinteällä akulla olevaa laitetta. Nyt on 30w versiossani jo akku mennyt niin huonoksi että ei sitä paljoa voisi kodin ulkopuolella käyttää, toisaalta eipä noi juuri mitään maksakkaan, että ihan hyvin se palveli muutaman kympin ostokseksi. Ja käsittääkseni ton 50w julkaisun jälkeen on tullut parempiakin laitteita samassa hintaluokassa, mut kai se asiansa ajaa ihan hyvin. Mielipiteitä on maailma täynnä ja joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas mummosta..
Edit. Oisko se Subox kitti nykyään parempi vaihtoehto? Siinä on vaihdettava akku ja imo paremman näköinen kuin itikku.
Viimeksi muokannut Smokxx; 04.10.15 kello 18:00.
Alkoi kyllästyttää maalin irtoaminen.
IMG_20151004_193946 – Kopio.jpg