Sivu 228 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 128178218224225226227228229230231232238 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,541 - 4,560 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Erinomaisesti on optimoitu tuo Mad Max, pyörii kaikki herkut tapissa 60fps mun GTX780:lla.

Höyrypää fateful's Avatar

Sijainti
    Turku
    Pitänee siis tuo hommata. Nyt kun on tuo siedettävä gtx 760 vai mikä olikaan.

plege kerkes sopivasti viikonlopuksi, tänään jos battlefieldiä, huomenna destinyä, sunnuntaina vähän molempia ja maanantaina peukaloista on loppunu nahkat . Oisin destinyä halunnu päästä pelaileen nopiaan mutta päivittely viepi 3 tuntia niin enhän minä malta ootella nuin pitkään että pääsee pelaileen, jos ottas ens yönä 3 tunnin pika unet ja nousis virkeenä destinyä hakkaa

Optimointi on juu WB peliksi yllättävän hyvä. Tai siis pelottavan hyvä.

Ja pelikin on melko addiktoiva.. Jopa niin addiktoiva, etten ole tajunnut tehdä story missuja xD
    Oon puhdistanu Gutgash:in ja Jeet:in alueet vihuista, tiputtanu threat levelin ykköseen, convoyt tuhottu,
    rakentanu linnakkeet tappiin (tai no molemmist uupuu se 1500 scrap buildi).

Max:in abilitiessit on kaik tapissa (ne mitä sen Griffan luon upitaan), Max:in skillit o tapissa, Legend Rank Road Warrior 14.

"Jaa miks en saa tätä viimosta convoyt näkyviin vaik tos o iha selkeet paskaraidat maassa..."
    "Miks hitos en pääse tonne Pinkkisilmän alueelle portista läpi?"
    "Miksköhä ei oo mitään stoorimissuja ollu toviin.."

Jaa vittu mun pitää tuo Archangel "rakentaa" - no kiva ku mulla jo miljoona kertaa paremmat rojut, mut tehään vaan.

Kato prkl - ny alko tulee si stoory missuja.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Just joo perinteistä ubisoftia Tulee emaili että voit ladata ennakkoon rainbow sixin testiversion, mutta uplaystä ja linkin takaa ei kyllä mitään voi tehdä.

Höyrypää

Sijainti
    Vantaa
    NHL 16 sittarissa tarjouksessa 59,90 PS 4:lle.

Höyrypää Köpi's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    NHL 16 sittarissa tarjouksessa 59,90 PS 4:lle.
    Aika höpö höpö tarjous varsinki ku gigantista sen saa 54.95 hintaan

Höyrypää

Sijainti
    Kuopio
    Minun piti tehdä eilen vaikka mitä, mutta aika meni Mad Maxin parissa kokonaan

Kuis mont teilt löytyy? Siis tapissa...

Itelläni on speciaaleista seuraavat (Bittercup / Confessor Cromwell / Star Paladin Cross / Three Dog / Eulogy Jones):
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrypää Ukki555's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    plege kerkes sopivasti viikonlopuksi, tänään jos battlefieldiä, huomenna destinyä, sunnuntaina vähän molempia ja maanantaina peukaloista on loppunu nahkat . Oisin destinyä halunnu päästä pelaileen nopiaan mutta päivittely viepi 3 tuntia niin enhän minä malta ootella nuin pitkään että pääsee pelaileen, jos ottas ens yönä 3 tunnin pika unet ja nousis virkeenä destinyä hakkaa
    Kunka sulla menee Bäfän aikataulut, pelaatko myös arkisin vai pelkästään viikonloppuisin? Ja onko joitain tiettyjä kellonaikoja? Itse voin pelata koska vain, kun ei ole muita rasitteita, esim. työ sotkemassa aikatauluja. Ajattelin, että voitais joku päivä käydä kimpassa kentillä pyörähtämässä, enkä sitten ole pro, enkä kiristele hampaita pelien takia muutenkaan. Rennolla otteella, mutta ei kuitenkaan pelleillen, yleensä olen tyytyväinen, että saa sen parikin kaatoa per rundi.
    Kuulokemikki löytyy mukavaa turinointia varten.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Kunka sulla menee Bäfän aikataulut, pelaatko myös arkisin vai pelkästään viikonloppuisin? Ja onko joitain tiettyjä kellonaikoja? Itse voin pelata koska vain, kun ei ole muita rasitteita, esim. työ sotkemassa aikatauluja. Ajattelin, että voitais joku päivä käydä kimpassa kentillä pyörähtämässä, enkä sitten ole pro, enkä kiristele hampaita pelien takia muutenkaan. Rennolla otteella, mutta ei kuitenkaan pelleillen, yleensä olen tyytyväinen, että saa sen parikin kaatoa per rundi.
    Kuulokemikki löytyy mukavaa turinointia varten.
    Mulla menee pelailu aikataulu miten sattuu yleensä pelailen sillon kun emäntä ja muksu ei oo kotona niin saa rauhassa naputtaa menemään. Yleensä otan aika rennosti pelailun mutta jossain vaiheessa saattaa "vähän" käpy palaa, ei tuota itelläkään mene mahottoman hyvin newbie servuilla sentään pärjäsi mutta sitten kun koitti 11 leveli niin potkivat pihalle perhana normi servulla nyt pelaillu nytten. Nakkaa psn nikki niin lisäilen kavereihin niin käydäön pistämässä porukkaa kyykkyyn

Höyrypää Ukki555's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Mulla menee pelailu aikataulu miten sattuu yleensä pelailen sillon kun emäntä ja muksu ei oo kotona niin saa rauhassa naputtaa menemään. Yleensä otan aika rennosti pelailun mutta jossain vaiheessa saattaa "vähän" käpy palaa, ei tuota itelläkään mene mahottoman hyvin newbie servuilla sentään pärjäsi mutta sitten kun koitti 11 leveli niin potkivat pihalle perhana normi servulla nyt pelaillu nytten. Nakkaa psn nikki niin lisäilen kavereihin niin käydäön pistämässä porukkaa kyykkyyn
    YV laitettu.

Höyryttelijä

Sijainti
    Uusimaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kuis mont teilt löytyy? Siis tapissa...
    Eilen sain ensimmäisen tappiin. Vahinko Lapsi, Holvi 096:n toivo. Ensimmäinen Vaultissa syntynyt mukula. Speciaalit ja levelit tapissa. Kaverilla kyllä kova elämä. Sai alkunsa, kun peli kaatui kun vahingossa oli nainen ja mies samaa aikaa asuintiloissa. Lapsihan siitä syntyi, kun en ajoissa kerennyt puuttumaan asiaan. No, välittömästi suutuspäissäni karkotin äpärän Jätemaata tutkimaan. Kun ei ajoissa suostunut kuolemaan, pistin sen kostoksi 24/7 koulutusputkeen. Nyt se sitten on Vaultin paras seikkailija, mutta tuomittu yksinäisyyteen. Muiden asukkaiden tapaaminen on tältä kirotulta penskalta kielletty.

Tässä Holvissa synnytään minun ja vain minun käskystäni, saatana.

Mad Max muutes pelailtu läpi. Si orotellaan DLC:tä.

Höyrypää japau's Avatar

Sijainti
    kotona
    pokerstarssilla tulee pelailtua noita micro tournamentteja. hyvää ajanvietettä.

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Mynämäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    pokerstarssilla tulee pelailtua noita micro tournamentteja. hyvää ajanvietettä.
    Vieläkö tuolla pystyy leikkirahalla pelailemaan ???
    Joskus vuosia sitten tuli tuolla pelailtua ja muutamalla muullakin pokerisivulla (leikkirahalla)
    En taida muistaa edes tunnareita enää, pitää katella.....

Höyrypää japau's Avatar

Sijainti
    kotona
    On siellä mahdollista pelata leikisti tai sitten 100k ilmais turnauksia / muita ilmais turnauksia. osallistujia on ihan pimeesti noissa ilmaisissa. joku 10-15k per turnaus ☺

Höyrähtänyt tranceenergie's Avatar

Sijainti
    Nurmijärvi
    Vieläkös täällä on Planetside 2:sta pelaavaa porukkaa? Cobaltin puolella olisi yksi "semi-aktiivinen" TR suomioutfit johon kernaasti otetaan uusia kasvoja.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    "Ei ole olemassa ongelmaa jota ymmärtämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi.
    "

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Kukaan osallistunut Rainbow sixin testiin?

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki
    Hei tuli tässä mieleen että löytyykö tuon nostalgisen Slicks'n'Sliden kaltaisia pelejä nyky-pc:lle? Eli tiukkaa ylhäältä tai viistosta kuvattua "rallimeininkiä" hakusessa! Muistan myös Amigalla(?) pelanneeni vähän vastaavan tyylisä peliä jossa ajettiin jenkki-pickupeilla samanmoisia pikku ratoja läpi. Aivan helmi hommaa joten ehdotuksia saa heittää! Real World Racingin demoa kokeiltu pc:llä mutta se ei ollut ihan sitä mitä hain.

Ehdotukset myös PS4:lle käy.
    Viimeksi muokannut JukkaPoika; 27.09.15 kello 14:03.
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •