Sivu 92 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282888990919293949596102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 2189

Aihe: peleon.pl

Vs: peleon.pl

Itse tilaillut pari lekaa tuota nikotiini basea, ja hyvin on toiminut, enkä ole ylimääräisiä makuja siitä huomannut, ja mutuna vahvuuskin tuntuisi olevan kohdillaan.

Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

Kemiallinen kaava puhtaalla aineella on aina sama. Eri asia on se, tilaatko jostain maustettua, silti perusasiat pysyvät.

Onkos toi joku puolalaisten oma sekoitus/viritelmä kun noin halpaa on?
    Ihan oikeaa kamaa on - kaikissa pulloissa tosin tuo Vaniljan haju, joten varmaan pakattu entisiin vanilja-aromipulloihin - Niksabase on ihan kelpo tavaraa. Löytyy 36mg VG:tä ja PG:tä laatikosta.

Banned

Sijainti
    Kerava

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jermeli Näytä viesti
    Terve!
    http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1523
    DIY:t mielessä tässä kattelen, mutta puolan kieli ei oikeen luonnistu ja google translatoriin ei ihan täysin uskalla luottaa, joten ajattelin jos joku fiksumpi kertoisi että onko tämä tuote 100ml PG:tä? järjettömän halpa hinta vaan ihmetytttää, niin siksi ajattelin kysellä varmistusta.
    Jos puola ei taivu niin käyppä katsomassa täältä http://www.inaweraflavours.com/en/ putiikki on myös puolassa ja hinnat edullisemmat. itse olen tehnyt tuolta jo viisi tilausta ja tavarat saapuvat n.viikossa en enää DYI- nesteitä ja makuja muualta tilaakkaan.

- Jyrki

Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    Jos puola ei taivu niin käyppä katsomassa täältä http://www.inaweraflavours.com/en/ putiikki on myös puolassa ja hinnat edullisemmat. itse olen tehnyt tuolta jo viisi tilausta ja tavarat saapuvat n.viikossa en enää DYI- nesteitä ja makuja muualta tilaakkaan.

- Jyrki
    Kiitti vinkistä! Vielä pientä offtopiccia, että uskaltaakos tommosta 38mg PG basea tilata ton 100ml ilman pelkoa tulleista tms? Suurin nestetilaus ollut tähän mennessä n. 80ml ja niksapitoisuus ~18mg, haluun pelata varman päälle etten kuse mitään. :P

koko hurjan höyryttelyurani tämä kauppa toimittanut kaiken, mitä olen tilannut! Tilausmäärien kasvu saattaa aiheuttaa tiettyä kitkaa, ja niinkuin he jo ilmoittivatkin. Siellä ei kasvatella henkilökunnanmäärää, vaan yritetään hoitaa olemassa olevalla määrällä asiat. En kyllä ole hetkeen tilannut, mutta laitoin tilauksen taas vetämään. Kaikki meni just niinkuin pitääkin ja vahvistukset tuli sähköpostiin! Päivitän tämän viestin, kunhan romut on noudettu postista

uskaltaakos tommosta 38mg PG basea tilata ton 100ml ilman pelkoa tulleista tms?
    Ei noista varmaan ole kukaan selvillä. Fimean mukaan suurin sallittu nikotiinimäärä on pullossa 420mg, koska luokittelevat pullon yhdeksi kerta-annokseksi. Käräjäoikeuden ennakkopäätöksen mukaan sen sijaan noita saisi tuoda. Tulli kuitenkin ilmoittanut toimivansa Fimean ilmoittavan määrän mukaan.

Aiheesta löytyy lisää tuolta: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3.0
    Ja viimeisintä tullitempausta saa katsella tuolta: http://www.e-savuke.com/forum/index....58807#msg58807

3.3 tilaus sisään, 9.3 paketti käsissä. Ei taaskaan mitään pahaa sanottavaa. Bonarina tuli tällä kertaa pikku puteli 18mg menthol nestettä + egoT:n tankki + G4 carto

Höyrykonkari

Sijainti
    Joensuu

Re: peleon.pl

Hmmm.. pitäisköhän sitä peleonille laittaa sit tilausta ku paketit tulee noinkin nopeesti

Höyrykone nallekarhu's Avatar

Sijainti
    Rovaniemi

Vs: Re: peleon.pl

Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosquito Näytä viesti
    Hmmm.. pitäisköhän sitä peleonille laittaa sit tilausta ku paketit tulee noinkin nopeesti
    Suosittelen. Moniko on moittinut tilauksiaan Peleonilta

Höyrykone nallekarhu's Avatar

Sijainti
    Rovaniemi

- Jyrki
    Oho, tuolta sais kerralla 5 litran tilausmäärälläkin e-nestettä
    Mitähän suomen tulli sanoisi

Banned

Sijainti
    Kerava

Kyllähän ton 5 litraa helposti 3kk höyryttelee kun ahkerasti imuttelis

- Jyrki

Kyllähän ton 5 litraa helposti 3kk höyryttelee kun ahkerasti imuttelis

- Jyrki
    24/7 * 3kk

Höyrypää meikkupeikko's Avatar

Sijainti
    Myrskylä

Palataanpa alkuperäiseen aiheeseen.
    Tilattu 7.3. , lähetetty 9.3. ja tänään postilaatikossa. Mukana kaikki, mitä tilasinkin (ja vähänkö on hyvää tuo Joyetechin banaani!) ja lisäksi yksi clearo, jonka pussin kylkeen oli kirjoitettu for test. Erittäin tyytyväinen olen tähän tilaukseen ja tulen varmasti tilaamaan uudestaan, ainakin tuota Joyen banskua.

6.3 tilattu ja tänään 13.3 paketti kotona. Ihan kelpo suoritus. Itselle ei kyllä ole kertaakaan tullut kylkiäisiä..... :-\

ja lisäksi yksi clearo, jonka pussin kylkeen oli kirjoitettu for test.
    Sama G4:n romu putkahti tännekin - No saipa sentään jotain, kun tuota valuuttaakin on Puolan maalle laiteltu urakalla.

Tilaus tehty 5.3 ja tänään noudettavissa. Toimitusaika jälleen normaali

Lainaus Alkuperäinen postaaja Kelmi Näytä viesti
    Ihan lahjapaperiin käärittynä koko komeus. Lahjakin oli sisällä:

Tänään hain postista viimeisimmän tilauksen ja mukana oli myös tommonen "juttu" for testing. Kuis tuota käytetään?

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Tänään hain postista viimeisimmän tilauksen ja mukana oli myös tommonen "juttu" for testing. Kuis tuota käytetään?
    Ruiskulla ja neulalla reunassa olevasta pikku reijästä alaosa täyteen nestettä ja menoksi! Keskireikä pitää pitää puhtaana..

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Niin se "juttu" on siis clearomizer. Mallista en sano mitään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •