Sivu 65 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 155561626364656667686975 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,281 - 1,300 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1281
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Mä oon käyttänyt ja samalla testaillut kolmea eri pumpulia, Muji, KGD ja Native Wicks. Näitä olen laittanut vuoronperään Atlantis 2:seen, Taifun GT2:seen, Lemoon ja Sub Nanoon. Kaikki on suht helppoja käyttää, Mujin levyt ovat vähän paksumpia ja lyhempiä kuin KGD:n, niistä on helppo leikata sopivia suikaleita ja tarvittaessa ohentaa nyppäämällä päälikerroksen pois. Native W on hiukan erilaista, pitkää rullalla olevaa sitkeämpää nauhaa (95cm) muovirasiassa. Siitä voi leikata tarvittavan pätkän, josta voi taas repiä n. kolme suikaletta.

    Parhaiten makua antaa ja pitää Muji, ei sivumakuja, KGD:ssä on alkuun lievä sivumaku ja maku häviää nopeammin.
    Native Wicks ei ole niin kätevä kuin kuvittelin, vaikka se on sitkeämpää on se hankalin coiliin aseteltava, alussa sivusukanmaku kestää kauimmin ja maku katoaa nopeiten.

    1. Muji, kätevin, maukkain ja kestävin.
    2. KGD, hyvä kakkonen, levyn ohuus on suurin haitta, liian leveää palaa on hankala rullata.
    3. Native W, kokeiltu, ainakin kaksi parempaa löytyy, joten testiksi jäi.

    Nämäkin ovat pitkälti maku-, laite- ja tottumiskysymyksiä, mutta näin seilaa ukki.

    Cotton Bacon ja Fiber Freaks, niitä täytyy jossain välissä testata.

     
     
  2. #1282
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti

    Cotton Bacon ja Fiber Freaks, niitä täytyy jossain välissä testata.
    Ehdottomasti Baconia drippereihin ja Fiber Freaksia tankkeihin

     
     
  3. #1283
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ainiin Fiber Freaks! Oli muuten hyvää kamaa. Ilmeisesti jotain pumpulin ja reiskan yhdistelmää? Imi kyllä nestettä kuin mikäkin. Eikä sivumakuja. Piru, eikun tilaamaan...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #1284
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ainiin Fiber Freaks! Oli muuten hyvää kamaa. Ilmeisesti jotain pumpulin ja reiskan yhdistelmää? Imi kyllä nestettä kuin mikäkin. Eikä sivumakuja. Piru, eikun tilaamaan...
    Niinpä.Parikuukautta sitten tätä kehuit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Fiber Freaks on kyllä perkeleen hyvää tavaraa. Ihan kuin mujin ja rayonin parhaat puolet samassa. Ei sitten minkäänlaista alkumakua, vaan nesteen maku heti alusta loppuun. Ja eikun kaupoille taas. ->
    Ja väkisinhän se on myönnettävä että oikeassa olit...........perk......Jälleen

     
     
  5. #1285
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ainiin Fiber Freaks! Oli muuten hyvää kamaa. Ilmeisesti jotain pumpulin ja reiskan yhdistelmää? Imi kyllä nestettä kuin mikäkin. Eikä sivumakuja. Piru, eikun tilaamaan...
    Mistäs tota saa niin voisin kokeilla

     
     
  6. #1286
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Teppa perkele...ja masse saatana komppaa....kait se on vain mentävä kaupoille.....taas kerran.

    Jos ei toimi, niin joutuu taas vaihtamaan pari PAINAVAA sanaa herrojen kanssa....ihan niinkuin TPA:n RY doublenkin kanssa
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #1287
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mistäs tota saa niin voisin kokeilla
    Vapereseptiltä

     
     
  8. #1288
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ainiin Fiber Freaks! Oli muuten hyvää kamaa. Ilmeisesti jotain pumpulin ja reiskan yhdistelmää? Imi kyllä nestettä kuin mikäkin. Eikä sivumakuja. Piru, eikun tilaamaan...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Fiber Freaks on kyllä perkeleen hyvää tavaraa. Ihan kuin mujin ja rayonin parhaat puolet samassa. Ei sitten minkäänlaista alkumakua, vaan nesteen maku heti alusta loppuun. Ja eikun kaupoille taas. ->
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Teppa perkele...ja masse saatana komppaa....kait se on vain mentävä kaupoille.....taas kerran.

    Jos ei toimi, niin joutuu taas vaihtamaan pari PAINAVAA sanaa herrojen kanssa....ihan niinkuin TPA:n RY doublenkin kanssa
    Hittoako mua syyttelet.......Se on tuo Teppa perk.. jolle ne PAINAVAT sanat on SANOTTAVA.

    PS.Muistu muuten mieleen Paavon ginisösselihehkutus.Ketäs siitä syytetään


    EDIT.Mitä helvettiä.Mä mitään monilainannut, mut kuitenkin tuli näin

     
     
  9. #1289
    VapeTrix
    Vieras
    Fiber freaks on kyllä loistokamaa vaikka onkin kallista mut ajaa asiansa.. Eikä burn hittaa niin pahasti kuivanakaan mitä testipaketista sain irti

     
     
  10. #1290
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    Fiber freaks on kyllä loistokamaa vaikka onkin kallista mut ajaa asiansa.. Eikä burn hittaa niin pahasti kuivanakaan mitä testipaketista sain irti
    Jep.Mujiin verrattuna ehkä hieman vaikeammin käsiteltävissä mutta mielestäni parempaa

     
     
  11. #1291
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti

    PS.Muistu muuten mieleen Paavon ginisösselihehkutus.Ketäs siitä syytetään

    Paavohan sen reseptin julkaisi....en se minä ollut vaan pirkka

    Mää vaan kerroin mille se maistuu....no vähän hehkutin - ihan vähän vaan.

    Ja tuo sormella osoitteluhan on sitten vaan hyvätahtoista "vinoilua", olen forkkaa seuratessani oppinut huomaamaan kenen sanaan voi luottaa. Massehan ei paskaa koskaan osta, mutta jos masse jotakin kehuu niin sen on oltava hyvää.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  12. #1292
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti

    Ja tuo sormella osoitteluhan on sitten vaan hyvätahtoista "vinoilua", olen forkkaa seuratessani oppinut huomaamaan kenen sanaan voi luottaa. Massehan ei paskaa koskaan osta, mutta jos masse jotakin kehuu niin sen on oltava hyvää.
    Jep,Jep Kyllähän tuon nyt tajuu ja samoin se täälläkin menee.Mitä tohon "masse jotai kehuu niin oltava hyvää"tulee niin ite en kyllä luottais, mutta sähän se riskin otat joten kohti uusia pettymyksiä

     
     
  13. #1293
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Nyt olis testissä Fiber Freaks. Minkälainen ero koostumuksessa on Density1:sellä ja 2:sella? Olin tilaavinani tuota 1:stä jonka pitäis olla tankkiversio ja se on kyllä todella hankalasti käsiteltävää, vaikea saada tuosta hötöstö sopivia soiroja pujotettavaksi, ei kestä juuri vetoa ja ruttaantuu helposti coiliin pujottaessa.
    Sanoisin, että tämä jää kyllä täysin dripperi käyttöön, niihin tätä saa tungettua helpommin.
    Eipä mulla ole tälle käyttöä tämän enempää, mieluummin käytän japsimujia ja jopa Native Wicksiä.
    Jossain vaiheessa testataan vielä Cotton Baconikin, jos se oliskin just se..

     
     
  14. #1294
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Nyt olis testissä Fiber Freaks. Minkälainen ero koostumuksessa on Density1:sellä ja 2:sella? Olin tilaavinani tuota 1:stä jonka pitäis olla tankkiversio ja se on kyllä todella hankalasti käsiteltävää, vaikea saada tuosta hötöstö sopivia soiroja pujotettavaksi, ei kestä juuri vetoa ja ruttaantuu helposti coiliin pujottaessa.
    Sanoisin, että tämä jää kyllä täysin dripperi käyttöön, niihin tätä saa tungettua helpommin.
    Eipä mulla ole tälle käyttöä tämän enempää, mieluummin käytän japsimujia ja jopa Native Wicksiä.
    Jossain vaiheessa testataan vielä Cotton Baconikin, jos se oliskin just se..
    Ootkohan ottanu suikaleen väärään suuntaan. Avaa koko köntti ja nappaa saksilla säikeisiin nähden pituus suunnassa. Ihan hyvin oon saanu tankkiin ne asettumaan. Pussukassa jossain lukeeki density1 tai 2 (muistaakseni)

     
     
  15. #1295
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Nyt olis testissä Fiber Freaks. Minkälainen ero koostumuksessa on Density1:sellä ja 2:sella? Olin tilaavinani tuota 1:stä jonka pitäis olla tankkiversio ja se on kyllä todella hankalasti käsiteltävää, vaikea saada tuosta hötöstö sopivia soiroja pujotettavaksi, ei kestä juuri vetoa ja ruttaantuu helposti coiliin pujottaessa.
    Sanoisin, että tämä jää kyllä täysin dripperi käyttöön, niihin tätä saa tungettua helpommin.
    Eipä mulla ole tälle käyttöä tämän enempää, mieluummin käytän japsimujia ja jopa Native Wicksiä.
    Jossain vaiheessa testataan vielä Cotton Baconikin, jos se oliskin just se..
    Samat fiilikset meikäläisellä ensimmäisellä kerralla tätä testaessa ja olikin pitkään kaapissa.Täällä sitä jaksettiin hehkuttaa joten otin uudelleen käyttöön ja pienellä harjoittelulla tulikin jokapäiväiseen käyttöön.

    Itse otan pari kerrosta ja leikkaan sopivan levyiseksi.Noista säije suunnista en osaa sanoo koska mielestäni vaikea niitä on tihruttaa.Testaamalla tuokin selviää.Leikkaat yhtä ison soiron kumpaankin suuntaan ja näpeissä pyörität pään piukkaan ja samalla hiukan myös loppuosaa.Näistä jommassakummassa enempi vastusta kun varovasti vetäset ja se on se oikea suunta leikata.

    Baconi meikällä on dripperi käytössä koska saa näppärästi sopivan pituisen palan leikattua.Olen myös "jämä"paloija käyttänyt tankeissa mutta mielestäni nopiaan rupeaa "villasukka"jostain syystä maistumaan

    Tsekkaa tää kuuden minsan kohilta.Josko tosta apuva. https://www.youtube.com/watch?v=jAaRNTxcqDk
    Viimeksi muokannut masse; 07.09.15 kello 13:16. Syy: lisäys

     
     
  16. #1296
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614


    Tuntuis toimivan tankissakin.

    Modatussa Lemo 2:ssa 3mm coili ja jonkun verran enemmän laitoin pumpulia kuin yleensä mutta kai toi venytys vaikuttaa paljonkin kuinka hyvin sitoo nestettä.
    100w vielä kestää.

    E: Toinenkin video

    Viimeksi muokannut Hannu; 10.09.15 kello 00:43.

     
     
  17. #1297
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Jaha, tämä lähtee kokeiluun kyllä seuraavana.

     
     
  18. #1298
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Eikös tuo ole ihan normi tapa japsi pumpulille. Toki vähän reilummalla kädellä tuossa videossa laitettu. Sehän kutistuu kun imee nestettä. Päät kannattaa leikata vielä viistosti ylöspäin pidemmät, niin ei vie koko drippaus allasta ja jää enemmän imupintaa nesteelle kun ei ole painuksissa yhdessä mötössä. Tietty tässä lajissa saadaan vaikka ruuvin kiristyksestä rakettitiedettä. 😆

     
     
  19. #1299
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Eikös tuo ole ihan normi tapa japsi pumpulille. Sehän kutistuu kun imee nestettä.
    Kutistuu? Minä kun olen ollut siinä uskossa, että pumpuli turpoaa kun imee nestettä. Vai käyttäytyykö tuo Japsi tosiaan noin, joskus aikanaan sitä testaillut, ei vaan muista miten toimi...
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #1300
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    kyllä varmaan turpoaa kostutettuna vs kuivunut mutta se on alkuun sellasta höttöä ennen kun tasottuu hetken käytön jälkeen. sanamuoto oli väärin. tarkoitin kutistuu käytössä.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •