Itellä kohta kaapissa ollu kuukauden toi neste, ei uponnu lainkaan raakana. Tarttis tässä joskus keretä testaan![]()
Itellä kohta kaapissa ollu kuukauden toi neste, ei uponnu lainkaan raakana. Tarttis tässä joskus keretä testaan![]()
Putket: Swan 18350 & 18650, Diablo Reaver, Da ironzmodz Copper
Boxit: Dual 18650 Larma dna30, 5600mah lipo sx350 60w diy
Atot: H-Atty, Kayfun v4, Kayfun 3.1ES, Zenith v2, In'Ax Mk2R,
Copper Quasar
Ensimmäinen tutustuminen tähän...
Oikein miellyttävä tuttavuus, full VG-pohjaan tehtynä. Makeahko marja/hedelmä (kirsikka?), jossa ujo salmiakki (lähempänä lakua). Ihan jees, ei ihan adv, mutta varmaankin tulee tilattua lisää varastoon![]()
Tuli puteli tätä hommattua, laitoin snadisti yli 20% tiivaria ja joku 65/35 vg/pg.
En jaksa kypsytellä eli suoraan subtankkiin meni ravistuksen jälkeen.
Pakko laimentaa tota vähän koska nyt siinä on liikaa makua, muuten ihan ok maku, ehkä jopa adv laimennuksen jälkeen.
Salmiakin makua saa etsimällä etsiä ja joskus sitä löytää vähänjuicy fruit on varmaan yks ainesosa mitä tässä käytetty, sen maisto heti.
Cthulhu's candy extreme nam, eri hyvä verrattuna tavalliseen.
Omasta mielestä tuosta löytyy kirsikkaa sitruunaa ja mahollisesti appelsiinia, salmiakkia löytyy sentään ja on aika herkullinen salmiakki, tava versiosta en löytänyt salmiakkia edes mainittavaksi. Ainu huono puoli näyttää olevan ettei o-renkaat kestä tuota nestettä, cthulhu tankista on piipun o-rengas halkeillut karkkia höyrytellessä, noo niitä saa lisää kaupasta.Kyllä tää adv menisi hyvin sen verran hyvin vivahtelee nuo eri hedelmät tuolta joukosta ettei tähän ainakaan viidessä päivässä ole kyllästynyt.
Ed: korjaus tuo neste sittenkin turvottaa o-renkaita, ja tämän takia on o-rengas on nirhautunut piippua vasten.
Kai tuo extreme pitää testata, vaikka mulla on jo noita Copsan salmiakkeja muutamaa laatua![]()
tuli tilattua 3 pulloa extremeä, eka ns premium tiivari mitä kokeilen. Minkä sekotus suhteen ootte kokenu parhaaks? Itellä 80% vgtä pohjana
Ensipurasut otettu raakana ja ei tässä kyl salmiakkia mun mielestä ole vaan tollanen suht mieto laku. Piti viel tarkistaa et varmasti on extremeä ja kyllä oli. No ootellaan jos tää maku tästä viel muuttuu, ihan jees tää on tälläsenäkin mut odotin kyl salmiakkimaisempaa makua
Odottaa kans tiivari pullo extremeä kokkailua..
Tässä ku höyrytellyt extremeä nii omasta mielestä maistuu salmiakki aika vahvastiNormi versioo en oo maistanu mut hyvää tää on
![]()
Ei maistunut Extremessä salmiakki lainkaan, ainoastaan joku makea karkki
Olen vissiin vähän "allerginen" noille makeille litkuille... Suussa maistuu ensin se ällömakea ja sit ei maistu enää mikään muu![]()
Hyvin maistuu extremessä salmiakki ja nimeomaan salmiakki, ei lakritsi. Itselle tuo 20 % on vähän turhan paljon vaikka kohtuu voimakkaista mausta tykkäänkin. Seuraava satsi tarvii tehdä vähän miedommaksi. Summa summarum: erinomainen neste!
varmaan riippuu täysin mihin pohjaan tekee. Itse tein 90% vg litkuun niin voi olla et johtuu siitä.
Kans tein pelkkään VG:eehen ja kyl salmiakki maistuu..
Nyt päivän kypsytyksen jälkeen on anis tullu enemmän pinnalle ja toi karkkimaisuus on vaisumpi. Kerrostuu kyl pullossa viel mut niin se tuppaa ton aniksen kanssa olevan omissakin sekotuksissa
ihan jees salmiakki neste ja ei pahan hintanenkaan. Ehkä mä odotin liikaa vaan ku oli eka ns premium tiivari mitä olen kokeillut![]()